Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen saa varakkaan miehen?

Vierailija
09.12.2023 |

Sellaisen, jolla usean sadantonnin omaisuus asunnon lisäksi.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä mitä se haluaa.

Vierailija
2/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvassa nuo kundit taitaa olla Suomessa.

Vierailija
4/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

persettä jakava

Vierailija
5/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin olen ihan tavallinen, ihan ok näköinen, hoikka, pienet rinnat ja iso peppu, en jaksa panostaa ulkonäköön, en meikkaa, ei ole lisäkkeitä hiuksissa, eikä tekokynsiä, tekoripsiä, ei tatuointeja, hiukset aina nutturalla, en käytä merkkivaatteita ja vihaan luksuslaukkuja. Olen maisteri, en käy enää rahatöissä, mutta harrastan töiden tekemistä kutsumuksen vuoksi. Ulkoilen paljon, käyn punttiksella, syön terveellisesti ja välillä herkuttelen, en syö sokeria ollenkaan. Minulla on paljon kavereita, mutta olen introvertti silti. En ole somessa (paitsi täällä) eikä minusta löydy nimelläni mitään netistä.

Vierailija
6/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla hyvä nainen. Minä en semmoinen ole, ja olenkin deittaillut työttömiä ja tk-eläkeläisiä lähinnä.

Mutta aina käy ilmi etten ole riittävän hyvä, nuori, kaunis jne heillekään.

Vierailija
7/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava aloitus. Rahan takia naiville naisille on nimi.

Vierailija
8/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olen ihan tavallinen, ihan ok näköinen, hoikka, pienet rinnat ja iso peppu, en jaksa panostaa ulkonäköön, en meikkaa, ei ole lisäkkeitä hiuksissa, eikä tekokynsiä, tekoripsiä, ei tatuointeja, hiukset aina nutturalla, en käytä merkkivaatteita ja vihaan luksuslaukkuja. Olen maisteri, en käy enää rahatöissä, mutta harrastan töiden tekemistä kutsumuksen vuoksi. Ulkoilen paljon, käyn punttiksella, syön terveellisesti ja välillä herkuttelen, en syö sokeria ollenkaan. Minulla on paljon kavereita, mutta olen introvertti silti. En ole somessa (paitsi täällä) eikä minusta löydy nimelläni mitään netistä.

kuulostatpa mielenkiintoiselta otukselta

Vierailija
9/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lukeneet oikeustiedettä. Eronneet ekasta kumppanista.

Vierailija
10/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten täällä joku sanoikin niin johtuu miehestä. En näe, etteikö miehet olisi kykeneväisiä tekemään itse päätöksiä siitä, että kenet haluavat puolisoikseen. Toiselle merkitsee ulkonäkö, jollekin nuoruus, yhdelle varallisuus ja sen lisääntyminen, joku taas saattaa arvostaa puolison koulutusta tai asemaa työelämässä. Näin nykyisin myös naisilla, koska useimmat meistäkin kykenee itsenäiseen taloudelliseen elämään ja siten valitsemme kumppanimme omien tarpeidemme ja toiveidemme mukaisesti, ei ainoastaan miehen varallisuuden vuoksi.

Itse tienaan enemmän kuin puolisoni ja valitsin hänet hänen tasapainoisen ja iloisen luonteensa vuoksi. Hän on sanojensa mukaan valinnut minut positiivisuuteni vuoksi.

Vierailija
11/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa lähipiirissä tällainen, itse omalla työllä rahat ansainnut mies. Hänellä on nuoruudessa ja köyhänä tavattu vaimo, luonteeltaan samantyylinen. 

Vierailija
12/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos katsot varakkaiden miesten puolisoita, niin huomaat, että ulkonäöllisesti aika monenlaiset. Myös muilta osin hajontaa löytyy. Omassa tuttavapiirissäni varakkaiden puolisoista löytyy kaikenlaisia: yksi on pitkässä terapiakierteessä oleva mielenterveysongelmista kärsivä, yksi on pidetty professori yliopistolla, yhdellä on oma yritys, yksi on taiteilija, jotkut ovat tavistyössä... Jotkut heistä ovat itsekin perintöjensä ja/tai työnsä vuoksi varakkaita, jotkut sitten taas eivät. Jotkut ovat leppoisia ja rentoja, jotkut ihmisinä hankalia. Ja myös niissä varakkaissa miehissä on monentyyppistä porukkaa, jotkut mukavampia, jotkut vähemmän mukavia.

Vierailija
13/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa, itse olen hyvin tavis. Tosin olin yhdessä varakkaan mieheni kanssa jo ennenkuin hän perusti yrityksen ja hänestä tuli varakas. Itse tienaan 3800e kuukaudessa. Minun vakituiset tuloni ovat ja oli meidän back up plan jos firma olisi kaatunut ja mies menettänyt kaiken ja tulevaa varten jos yrityksen kannattavuus romahtaakin, ala kun on hyvin epävarma ja vaatii jatkuvaa kehittämistä.

Sanoisin siis: miehen tukena oleva.

Vierailija
14/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla ei pitäisi olla mitään tekemistä. En itse menis suhteeseen pelkän rajan takia. Olisin nuorena päässyt parikin kertaa naimisiin varakkaamman miehen kanssa mutta en halunnut. Toinen heistä oli tylsä ja toinen ruma. 

N58

Vierailija
15/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi panostaa siihen, että oma pää toimii, jolloin toisen rahoja ei tarvi. Se on kaikkein paras valinta. Lopeta pyllistely ja mene kouluun/töihin.

Vierailija
16/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen lihava ja vanha. Tienaan itse 5000/kk. En muuten tiennyt miehen varallisuudesta ennen häitä. Sen jälkeen tuo sai ison perinnön.

Vierailija
17/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä hyvät tissit, sillä onni

Vierailija
18/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain tuollaisen miehen. Olen tosin häntä varakkaampi itse.

Vierailija
19/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien rakkaus on sitä parempaa rakkautta. Autenttista. Kaunista.

Vierailija
20/48 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen-hullun aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä