Monta kertaa/miten nopeasti saat/miehesi saa erektion uudestaan?
Kommentit (22)
vielä tullut rajaa vastaan, toistaiseksi. Mutta rajoja etsitään...
12 kertaa oli edellisen hotellireissun aikana yhtenä päivänä.
Ikää on reilut 40
t. mään, useimmiten suht onnellinen seksiaddikti
Sehän tuossa jo sanottiinkin, että ei se aina laukeamiseen lopahda. 50/50 ehkä minulla.
Harvoin tulee kokeiltua miten nopeasti sen saa taas kovaksi. Yleensä annan naiselle suuseksiä siinä välissä, että saa työkalu levätä :) Sanotaan vaikka 5-10min.
Kolmas kerta on usein jo aika tunnoton tai jopa sattuu. En tiedä miten normaalia se on.. Yleensä jo 2 kertaa peräkkäin vaatii sen ettei ole väsynyt muuten, esim univelkaa tai tehnyt fyysistä työtä.
Joskus on rakasteltu pari kertaa peräkkäin, että oli muutaman tunnin yöunet välissä, mutta se teki miehelle kipeää ja elin oli tosi arka pitkään. Meillä ainakin miehen kipukynnys vaikuttaa!
" Yksi kerta" on vähän liukuva käsite. Jos panen puoli tuntia ja laukean, niin se todellakin on siinä! Aamulla uudestaan, ehkä.. Mutta jos tulen 5min päästä niin virtaa riittää hyvin.
Mä haluisin kaks kertaa. Ihan vaan sen takia että tokalla kertaa pystyy laitta oikein kunnolla,ilman että heti laukee. ikä 30v
useimmiten mies laukee parikin kertaa saman session aikana eli ei se erektio ekaan laukeemiseen tyssähdä. Parin laukeemisen jälkeen ei oo yleensä kelloa tarkkailtu, jos on kolmas kerta hurjasteltu. Mies on viriili 40v :).
Kyllä joskus on valmis jo taas 5 min. päästä, 30-v. olen. Tosin yleensä nykyisin se jää siihen yhteen laukeamiseen. Johtunee siitä parisuhteen alkuinnostuksen laantumisesta. Ennen naitiin kuin kanit ;)
Mies pystyy kyllä helposti tohon neljäänkin (noin 4-5 tunnin sisällä), mutta yleensä ollaan molemmat niin väsyneitä, että kerta aamulla ja kerta illalla on se todellisuus. Lomalla voi sit useamminkin.
Nuorempana pystyin kahteen panoon peräkkäin, nyt riittää yksi ja ei seiso uudelleen. Aamulla sitten taas pelaa uudelleen.
Kyllä mä kahteen kertaan kykenen hyvin.
Keväällä jos saa, niin syksyllä kykenee jo uudestaan.
M57
Kyllä siinä menee varmaan tunteja että kunnolla seisoo ja haluttaa laukeamisen jälkeen. Aina ollut aikalailla sama tilanne.
Seisokki ei häviä heti laukeamisen jälkeen ja pystyy rauhaksiin alkaa lykkiä uudestaan käytännössä heti. Seisokki pysyy ja pystyy laueta uudestaan jos ei ole kiireen tuntu tai väkisin yritä vaan tunnustellen.
Mies on 30v.
Se riippuu siitä mitä nainen tekee. Nainen voi olla hyvin kiihoittava tai lahna. Lahnoille ei seiso.
nuorempana en ottanut edes pillusta sitä veke vaan vähän aikaa pussailtiin ja imin tissejä ja aloitin taas panemaan omille mälleille ja aika liukasta oli tuntuma hyvä että sain kiksejä uudelle spermasatsille ja tosiaan sit jonkin ajan päästä kun juotiin kaljaa niin panin vielä uudelleen
Jos pidän kullin vaimon sisällä laukeamisen jälkeen ja liikuttelen sitä pikkuhiljaa, samalla kun suudellaan, hyväillään yms ei se veltostu lainkaan vaan hetken päästä voi ottaa toisen kierroksen. Samalla tavoin onnistuu kyllä vielä kolmaskin kerta. Enempää ei ole kokeiltu. Ikää 43v.
Ei seiso edes yhteen kertaan riittävästi. Vaimoni on oikea kiimapillu, himokas ja aina valmis. Reisiä myöten märkä, kun on ensin ottanut munaa suuhun. Ei vaan pysy kovana. Sitten voikin mennä monta viikkoa, ettei huvita edes yrittää. Hävettää jättää tuo upea nainen kiimoihinsa, ilman yhdyntää. Toki hoitelen suulla ja käsin, mutta dildoa täytyy käyttää, että hän saa tyydytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Ei seiso edes yhteen kertaan riittävästi. Vaimoni on oikea kiimapillu, himokas ja aina valmis. Reisiä myöten märkä, kun on ensin ottanut munaa suuhun. Ei vaan pysy kovana. Sitten voikin mennä monta viikkoa, ettei huvita edes yrittää. Hävettää jättää tuo upea nainen kiimoihinsa, ilman yhdyntää. Toki hoitelen suulla ja käsin, mutta dildoa täytyy käyttää, että hän saa tyydytyksen.
Niin olen 44 vuotias mies.
että erektio lopahtaa laukeamiseen? Ei minulla ainakaan?
t. mies