Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Testaatko vielä koronaa kotitestillä?

Vierailija
09.12.2023 |

Niin, testailetko oireisena kotitestillä koronaa vai oletko unohtanut koko viruksen? Montako päivää koronasta saa saikkua? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin kolme viikkoa sitten, kun oli vielä kaapissa koulusta saatuja testejä. Menevät vanhaksi nyt vuoden lopussa. Oli korona. Töistä pois neljä päivää + viikonloppu meni sairastaessa.

Vierailija
22/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan kyllä. Minulla on lähipiirissä paljon monista sairauksista kärsivää ihmistä, joita tahdon varjella. Kun oli korona, pidin heihin vielä pidemmän näkemistauon, kuin peruskurkkukivussa ( molemmat tuntuivat kyllä ihan samalta taudilta).

Tuttuni, aivan perusterve ihmine sai juuri kaamean koronan jälkitautina vielä vyöruusun :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsen koulsta saamat testit on vanhentuneet aikapäivää sitten. Eli ei testata.

Eli ette osta itse testejä kun nekin pitäisi saada yhteiskunnalta.

Osaan, mutta en mä tee sillä tiedolla flunssan aiheuttajasta yhtään mitään. Jos oireenmukainen hoito ei riitä, niin eiköhän se terkassa testata. Miehellä työkavereilla ja lapsen kaverin perheessä varmat tartunnat.

Vierailija
24/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, on vastuutonta levittää sitä eteenpäin.

Mikä on erona verrattuna normiflunssan levittämiseen eteenpäin? Ei silloinkaan pitäisi ihmisten ilmoilla pyöriä. Vanhuksille perusflunssa voi olla kohtalokas.

Vierailija
25/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin testata ennen maanantaita tai sitten jatka etätöissä, jos kunto riittää.

Vierailija
26/26 |
13.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin. Istun koko päivän maski päässä yksiössäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi