Miten voisi hyväksyä oman vartalonsa ja ulkonäkönsä?
Näen pelkkiä virheitä ja useamman kerran olen jäänyt rumuuden takia vaan kotiin vaikka on ollut tarkoitus lähteä johonkin.
Kommentit (34)
Ulkonäkö on vaan pieni osa ihmistä. Se olennainen on sisäpuolella, ja se on jotain niin suurta, ettei ulkonäkö kykene kuvaamaan sitä kuin erittäin rajallisesti
Lopettamalla etsimästä hyväksyntää itsensä ulkopuolelta ja erityisesti miehiltä.
Itsestä riittävän hyvää huolta pitämällä voi nostaa fiilistä. Mahdollisesti hieman meikkiä, jos we tuntuu omalta jutulta.
Ravitseva ja monipuolinen ruoka, liikunta, lepo ja uni ovat tärkeitä.
Elämä on matka jolla me ollaan 💕
Tsemppiä ja rohkeutta mennä menoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö on vaan pieni osa ihmistä. Se olennainen on sisäpuolella, ja se on jotain niin suurta, ettei ulkonäkö kykene kuvaamaan sitä kuin erittäin rajallisesti
Mutta myös ainoa ominaisuus, jonka ihmiset lyhyessä kohtaamisessa ehtivät nähdä.
Ap
#4 pahoittelut kirjoitusvirheestä,
... jos se tuntuu omalta jutulta.
Vierailija kirjoitti:
Lopettamalla etsimästä hyväksyntää itsensä ulkopuolelta ja erityisesti miehiltä.
En hae hyväksyntää miehiltä, kun he ovat jo tehneet selväksi, etteivät ole mun läsnäolosta kiinnostuneita :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsestä riittävän hyvää huolta pitämällä voi nostaa fiilistä. Mahdollisesti hieman meikkiä, jos we tuntuu omalta jutulta.
Ravitseva ja monipuolinen ruoka, liikunta, lepo ja uni ovat tärkeitä.
Elämä on matka jolla me ollaan 💕
Tsemppiä ja rohkeutta mennä menoihin :)
Musta taas tuntuu, että mitä enemmän puljaan ulkonäön kanssa niin sitä enemmän se ahdistaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta myös ainoa ominaisuus, jonka ihmiset lyhyessä kohtaamisessa ehtivät nähdä.
Ap
Hyvä ja kohtelias käytös huomataan myös nopeasti. Hymy kaunistaa kasvot ja tuo hyvää mieltä itselle ja kohtaamille ihmisille.
Näihin kysymyksiin saa aina vastauksia tyyliin ole vain oma itsesi, keskity sisäiseen kauneuteen, ei ulkonäöllä ole niin väliä, ei miesten huomio ole tärkeää, kaikkihan me ollaan kauniita. Ja sanojana yleensä kaunis tai vähintään perusnätti nainen joka on mm. saanut kokea parisuhteen ja molemminpuolisen rakkauden.
Minä olen ruma nainen eikä kukaan mies ole edes treffeille lähtenyt kanssani. Olen koko elämäni keskittynyt sisäiseen kauneuteen koska ulkoinen on mitä on. Olen tehnyt kaikkeni parantaakseni ulkonäköäni (paitsi leikkauksiin en menisi) mutta kun ei riitä niin ei riitä. En enää mene tapahtumiin jossa joutuu kuvattavaksi koska ei jaksa enää sitä pahaa mieltä. Elelen yksin ja löydän iloni muista asioista.
Joku kuolemansairas nainen oli saattohoitovaiheessa sanonut katuvansa, että oli käyttänyt niin paljon aikaa sen miettimiseen, miltä rumalta keho muka näytti, sen sijaan että olisi iloinnut siitä, miten hyvältä se tuntui.
Jos sinua ei satu mihinkään ja voit tehdä kehollasi asioita, olet todella onnekas.
Vierailija kirjoitti:
Joku kuolemansairas nainen oli saattohoitovaiheessa sanonut katuvansa, että oli käyttänyt niin paljon aikaa sen miettimiseen, miltä rumalta keho muka näytti, sen sijaan että olisi iloinnut siitä, miten hyvältä se tuntui.
Jos sinua ei satu mihinkään ja voit tehdä kehollasi asioita, olet todella onnekas.
Siksi haluankin päästä eroon näistä ajatuksista ja haluan tietää miten ihmeessä se onnistuu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi haluankin päästä eroon näistä ajatuksista ja haluan tietää miten ihmeessä se onnistuu.
Ap
Ala tehdä asioita joista nautit. Käytä kehoasi. Kiitä sitä. Puhu itsellesi nätisti. Voit vaikuttaa sisäiseen puheeseen.
Ymmärrän mutta en osaa neuvoa. En ole hyväksynyt omaa ulkonäköäni, miten voisinkaan, kun tuntemattomatkin ovat sanoneet rumaksi.
Ajattele, että saisit pahan bakteeritulehduksen ja jalkasi amputoitaisiin, ja saisit sellaisen ihotaudin, että naama olisi jatkuvasti rakkuloilla, ja että saisit jotain vastaavia kamalia juttuja. Sitten huomaat olevasi onnekas, kun niitä ei olekaan.
Nuorena stressasin raskausarvista. Sitten jouduin muutamaan leikkaukseen ja tuli monta isoa arpea ja tajusin, miten nätiltä maha oli näyttänyt ennen niitä leikkausarpia. Sitä vaan ei ikinä tajua olla kiitollinen siitä, mitä on, ennen kuin sen menettää.
Ihminen voi valita mitä ajattelee ja mille antaa huomionsa. Aivot toimivat aika kaavamaisesti, jos on tottunut kohdistamaan negatiivisia asioita jotain kohtaan, niin se vaatii monta tietoista valintaa, että sen urautumisen saa muutettua. Mutta se on aivan mahdollista, jos todella haluaa sitä. Neuroplastisuuteen ja ajattelumallien muuttamiseen kannattaa tutustua, koska ne on avainasemassa tällaisten asioiden muuttamisessa
Tsemppiä. Oot hyvä ja kaunis.
Entinen kihlattuni sanoi, että kaikki naiset on kauniita. Kannattaa kuunnella sellaista puhetta eikä mitään missivertailuj.
Minua auttoi kun ymmärsin sen, että harvaa ihmistä kiinnostaa minun ulkonäköni. Tuskin kukaan menee illalla sänkyyn ja miettii samalla miten ruma juuri minä olin jossain juhlissa.
Se mihin kiinnittää huomiota, vahvistuu.
Jos hoet, -"olen ruma", se vahvistaa käsitystäsi.
Ala hokea.-" Olen terve, pystyn liikkumaan, minulla on kauniit hiukset, hampaat, olen mukava ja kiva nainen. "
Peilin edessä kerro itsellesi, miten hyvä tyyppi olet! Tämä vahvistaa ajatusmalliasi ja se alkaa toteuttaa itseään. Kokeiltu on ja toimii.
Kannattaa keskittyä oleellisimpiin aioihin. Kukaan ei ole täydellinen, mutta meissä kaikissa on jotakin kaunista.