Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljän lapsen jälkeen

Vierailija
01.08.2008 |

Voitte tuomita minut, mikäli haluatte. Neljän lapsen synnytyksen jälkeen (3 yli nelikiloista), olen luonnollisesti hyvin epävarma omasta vartalostani. Olen päällisin puolin suht hyvässä kunnossa, toki hieman löysyyttä siellä täällä, mutta olen ihan normaalipainoinen, ihan ok näköinenkin.

Avioliitossa on ollut valtavia ylä- ja alamäkiä. Voisin silti väittää rakastavani miestä vielä siltikin hyvin paljon.

Hän on pettänyt minua (tiettävästi) kahden naisen kanssa suhteemme aikana. Tämä jälkimmäinen tapahtui viime keväänä. Olin tietysti todella pahoillani, itsetunto oli nollassa.

Minä olen ollut yhteydessä erään matkan jälkeen tapaamaani mieheen s-postitse ja tuon viime keväisen episodin jälkeen rohkenin miehen kanssa sänkyyn. En ollut mielestäni kostoaikein liikkeellä. Pikemminkin ajattelin silloin hyvällä omalla tunnolla (no joo) toteuttaa oman fantasiani.

Kaikki oli tosi intohimoista ja kuumaa. Seksistä en osaa sanoa, oliko juuri kummempaa kuin kotonakaan. Nyt kovasti mietin, että mitä ihmettä tuo mies ajatelee siitä seksistä kanssani. Hänen oma vaimonsa synnyttänyt kaksi lasta...

Oma mies kyllä aina haluaa ja aina laukeaa suhteellisen nopeasti. Sanokaa miehet rehellisesti, millaisia omat vaimonne ovat neljän alateitse synnytetyn lapsen jälkeen?

Lopuukaneetiksi, tällaisten pettämisasioiden kanssakin voivat jotkut parit elää, niin surullista kuin se tavallaan onkin, joten älkää pliis tuomitko.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on paikat löystyneet, mutta se ei haittaa koska alunperin oli vähän liiankin tiukka.

m30

Vierailija
2/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..toki vaimon paikat eivät ole aivan yhtä napakat kuin15 vuotta sitten, mutta se ei menoa haittaa. Ei se ole oleellista kuinka tiukat paikat on vaan kokonaisuus ja se miten "paikkojaan" käyttää.

Neljästä lapsesta huolimatta vaimolla on edelleen naisellinen kroppa ja ihanan kaunis pillu. Vuodet ja raskaudet eivät ole kultaani pilanneet; päinvastoin. Samalla on opittu pitämään toisiamme hyvänä paremmin kuin kukaan muu.

Muitakin on ikävä kyllä molemmat kokeilleet. Pettämisen kanssa tosin voi elää, mutta helppoa se ei ole. Me tosin ollaan parin vuoden takaisista hölmöilyistä päästy niin pitkälle, että joskus fantasioidaan yhdessä kolmannesta pyörästä tai toisen parin seurasta. Eri asia on uskalletaanko koskaan toteuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään lihasten jumppaaminen on paras lääke paikkojen löystymiseen. Kokemusta on 3 lapsesta ja jumppa on auttanut hyvin.

n32

Vierailija
4/8 |
06.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on synnyttänyt kolme lasta ja kerännyt 15 kg painoa. Löystyminen ei minua ole haitannut, mutta lihominen vähän. vaimoani en toiseen vaihtaisi. Yhteinen menneisyys ja lapset kuitenkin minulle hyvin tärkeitä. Tykkään kovasti vaimostani, mutta sivusuhteita on kuitenkin ollut naisiin iältään 17-42v. Jokainen on ollut mielenkiintoinen tuttavuus, mutta vaimo kuitenkin se, joka lähinnä sydäntä.

Vierailija
5/8 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tiivistettynä synnyttänyt nainen on rakas ja ihana, mutta kuitenkin pitää pillua hakea muualta???

Miten voi sanoa toista rakastavansa jo kuitenkin pettää?

Vai olenko minä jotenkin tyhmä etten ymmärrä miksi vieraissa pitää = saa käydä kun muija synnyttänyt???

Vierailija
6/8 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri synnytyksen määrällä olla väliä. Niin uskomatonta, kun se onkin niin sain kunnon orkut alle 2kk neljännen lapsen syntymän jälkee ja mieskis kehui tiukaksi. Tosin ennen ekaa synnytystä olin niin tiukka, että kovinkaan moni asento ei onnistunut ja mies oli tuskissaan aina, kun sain (puritus oli niin kova)

Vierailija
7/8 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kenellekkään riitä enää VAIN oma puoliso...

Vierailija
8/8 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ole luotu 1-avioiseksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi