Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kemian puute ekoilla treffeillä

Vierailija
09.12.2023 |

Jos sitä kemiaa ei ole ekoilla treffeillä, tuleeko sitä myöhemminkään? 

Kokemuksia?

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nuorempana syttyi se kipinä heti, jos oli syttyäkseen. Nyt nelikymppisenä menee ihan toisin päin, kai sitä vain suhtautuukin ihmisiin eri tavalla ja oma keho ja aivot toimivat toisin. Tantran harjoittamisella on varmasti myös ollut vaikutusta, sitä hakee ihan eri lailla yhteyttä toisiin ihmisiin. Kannattaa kuulostella itseään ja etsiä monenlaisia kokemuksia. Kun tekee eri lailla kuin ennen, voi yllättyä iloisesti.

Vierailija
22/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko nukkuneet biologian tunnit? Kemia = koet toisen seksuaalisesti puoleensavetäväksi, teillä on hyvin yhteensopivat geenit ja saisitte helposti terveitä jälkeläisiä. 

Ihminen kokee luonnostaan vetovoimaa geneettisesti sopivaan henkilöön. Jos tätä vetovoimaa ei koe niin tulee onneton suhde, seksi ei toimi ja lapsikaan ei välttämättä saa alkuaan luonnollisesti. Kuunnellaa sitä fiilistänne, luonto on viisas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nukkuneet biologian tunnit? Kemia = koet toisen seksuaalisesti puoleensavetäväksi, teillä on hyvin yhteensopivat geenit ja saisitte helposti terveitä jälkeläisiä. 

Ihminen kokee luonnostaan vetovoimaa geneettisesti sopivaan henkilöön. Jos tätä vetovoimaa ei koe niin tulee onneton suhde, seksi ei toimi ja lapsikaan ei välttämättä saa alkuaan luonnollisesti. Kuunnellaa sitä fiilistänne, luonto on viisas. 

Kemia on parisuhteessa perustuu psykologiaan. Ihmisen kasvatus lapsuudessa määrittää sen, minkälaiseen ihmiseen ihastuu aikuisena. Se on sitä kemiaa.

24/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ehkä kolme kertaa tavannut miestä uudelleen siinäkin tapauksessa, etten ole tuntenut vetoa häneen ekoilla treffeillä ja jokaisen kanssa ei sitä kemiaa tullut myöhemminkään. Mä vaan halusin tavata heitä uudelleen siksi, kun he olivat mukavia ja halusin antaa mahdollisuuden tutustua enemmän. 

Vierailija
25/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelmani ei ole koskaan pettänyt. Joskus olen mennyt ystävyyssuhteessa pieleen siten, että huonosta ensivaikutelmasta huolimatta olen aloittanut ystävyyssuhteen. Myöhemmin ensivaikutelma on kuitenkin osoittautunut todeksi eli on tullut karvas pettymys, kun toinen onkin osoittautunut juuri niin epämiellyttäväksi tms. kuin ensinäkemän perusteella ajattelikin hänen olevan.

Sen perusteella uskon, että jos ensivaikutelmani treffikumppanista on huono, siinä kävisi samoin. Voisi mennä jonkun aikaa ihan hyvinkin, mutta lopulta se ensivaikutelma osoittautuisi todeksi.

Uskon, että ihminen kyllä vaistoaa heti ensinäkemältä toisen ihmisen rehellisesti. Miettikääpä vain niitä omia ihmissuhteitanne, niin huomaatte kyllä sen, että tuo vaikutelma on ollut tosi. Jos olette laittaneet toisessa heti merkille jonkun epämieluisan piirteen, niin se piirre on tullut ilmi myöhemmin ja alkanut haitata. Kannatta siis kiinnittää huomiota myös siihen, mitä negatiivista toisessa huomaa heti.

Kun itse näin ystäväni ensimmäisen kerran jonkun toisen seurassa puhumassa, ensiajatukseni hänestä oli, että hän on suuriääninen ja aika päällepäsmärin sorttinen. Kun sitten ystävystyimme, hän ei ollut lainkaan sellainen minun kanssani. Mutta vuosia myöhemmin oli.

Kun näin erään miehen ensi kerran, ajattelin, että hän on ihan liikaa tunteittensa ohjaama. Sellaiseksi hän itsensä myöhemmin myös kuvaili minulle, ihmiseksi, joka seuraa tunteitaan. Minulle sellainen kuvastaa tuuliviirimäistä, epäluotettavaa ja yliampuvaa luonnetta, enkä sen tyyppisen miehen kanssa voisi ikimaailmassa olla suhteessa. Kun ne tunteet laantuvat, ei jäljelle jää mitään.

Vierailija
26/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä kannattaa pitää ensitreffit ilmaisina, ettei harmita jälkeenpäin hukattua rahaa ja aikaa.

Tai sitten kannattaa suhtautua niin että ihmisiä on ihan kiva tavata, syödä kakkua ja juoda kahvia, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. Ylipäätään aika turha kalkuloida kaikkea noin, ellei sitten ole konkurssin partaalla.

Minua ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, jos se tarkoittaa yhtä tapaamiskertaa jossain kahvilassa. Pitää olla täysin varma, että tapaamiset jatkuu sen ensitapaamisen jälkeen.

Eli et tapaa ketään?

Vierailija
27/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voisin kyllä käydä toisillakin treffeillä jos tyyppi ok ja on mukavaa ilman että sydän heittää volttia. Jotenkin oon ajatellut että toiseen tutustumalla se luonnekin tulee paremmin esiin ja ihastus voi tulla sitä myöten. Mutta harvemmin miehet vaan haluaa mun kanssani toisia treffejä

Mulla se ongelma että miehet ihastuu muhun heti. Ja haluavat tavata vielä vaikka itse en olisi varma että tuleeko hommasta mitään, kun se kemia puuttuu ja tän olen heille sanonut. En ole edes mielestäni millään lailla kaunis vaan aivan tavallisen näköinen 40 nainen.

Vierailija
28/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä kannattaa pitää ensitreffit ilmaisina, ettei harmita jälkeenpäin hukattua rahaa ja aikaa.

Tai sitten kannattaa suhtautua niin että ihmisiä on ihan kiva tavata, syödä kakkua ja juoda kahvia, vaikka siitä ei mitään seuraisikaan. Ylipäätään aika turha kalkuloida kaikkea noin, ellei sitten ole konkurssin partaalla.

Minua ei kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin, jos se tarkoittaa yhtä tapaamiskertaa jossain kahvilassa. Pitää olla täysin varma, että tapaamiset jatkuu sen ensitapaamisen jälkeen.

Eli et tapaa ketään?

On olemassa toisenlaisiakin tapoja treffata.

Vierailija
29/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten höpötystä tuo. Miten tunnin tutustumisen aikana voi löytyä kun molempia jännittää ja vain kysellään jotain perusjuttuja? Liian helposti tutustuminen lopetetaan nykyään. 

Vierailija
30/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sen nyt vaan on itsessään ennenkin nähnyt että alkaa yhtäkkiä himoitsemaan ihmistä jonka on tuntenut jo jonkin aikaa, niin mitäpä se biologiankirja sille voi.

Nuorempana sitä kuvittelee että se riittää että toinen näyttää hekumalliselta. Vanhempana niitä hekumoita on nähnyt jo sen verran että ei pelkästään sellaisesta mene enää pää sekaisin vaan tarvitaan muutakin, ja se muu ei selviä puolessa tunnissa. 

Vierailija
31/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinut sai treffeille? Miten kiinnostuit lähtemään? 

Vierailija
32/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten höpötystä tuo. Miten tunnin tutustumisen aikana voi löytyä kun molempia jännittää ja vain kysellään jotain perusjuttuja? Liian helposti tutustuminen lopetetaan nykyään. 

Kyllä se että treffit venähtää pidemmäksi kuin tunniksi ja eikä meinaa malttaa odottaa seuraavaa tapaamista, kertoo paljon. Näin kävi itselleni. Eli sitä kemiaa oli heti kun tavattiin. 

Vierailija
33/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa. Tästä syystä näkisin uudestaan.

Vierailija
34/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se että treffit venähtää pidemmäksi kuin tunniksi ja eikä meinaa malttaa odottaa seuraavaa tapaamista, kertoo paljon. Näin kävi itselleni. Eli sitä kemiaa oli heti kun tavattiin. 

Tuo vaan ei ole ainoa tapa eikä edes paras. Jos himo edellä valitsee kumppania, niin arvonnassa saattaa syliin tipahtaa mikä tahansa rikollinen hyväksikäyttäjä. Narsistit myös on hyviä ensivaikutelmissa. 

Vierailija
35/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat arvot, mielenkiinnon kohteet, harrastukset, odotukset parisuhteelta, samankaltainen huumori.  Mutta sit kun treffaa niin ei mitään kemiaa se kaikki puuttuu.

Ap

Vierailija
36/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo vaan ei ole ainoa tapa eikä edes paras. Jos himo edellä valitsee kumppania, niin arvonnassa saattaa syliin tipahtaa mikä tahansa rikollinen hyväksikäyttäjä. Narsistit myös on hyviä ensivaikutelmissa. 

Ei ollut narsisti eikä rikollinen tai hyväksikäyttäjä. Aivan mahtava mies.

Vierailija
37/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se riippuu ihan sinusta. Mitkä ominaisuudet ihmisestä tekee sinulle sen "kemian". Itse esimerkiksi on ole nopeasti ihastuvaa tyyppiä. Tarvitsen vähintään kolmet treffit että voin sanoa itselleni onko sitä kemiaa vai ei. 

Ap sanoi aloituksessa että sitä kemiaa ei ole.

Vierailija
38/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lauseesi on niin iso red flag että näkyy Kiinaan asti. Ei ihme kun et saa toisia treffejä kenenkään kanssa.

Vierailija
39/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut narsisti eikä rikollinen tai hyväksikäyttäjä. Aivan mahtava mies.

Niin se on arvonta, sieltä tulee hyviä ja huonoja palkintoja.

Vierailija
40/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat arvot, mielenkiinnon kohteet, harrastukset, odotukset parisuhteelta, samankaltainen huumori.  Mutta sit kun treffaa niin ei mitään kemiaa se kaikki puuttuu.

Ap

Live vai netti? Itsellä vain livenä ensin toimii.