Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kemian puute ekoilla treffeillä

Vierailija
09.12.2023 |

Jos sitä kemiaa ei ole ekoilla treffeillä, tuleeko sitä myöhemminkään? 

Kokemuksia?

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia on vain itsevarmojen pelimiesten kikka. Jos menee ensitreffeille tavallisen tilannetta jännittävän jurottajan kanssa, niin ei siinä kukaan nainen koe kemiaa, vaikka mies olisi sopiva kumppani monelle.

Jos mies kerran jurottaa vaan, niin eihän silloin hänestä saa tietää muuta kuin jurotuksen. On kyllä miehen omalla vastuulla tuoda itseään esiin, enkä yhtään ihmettelekään, jos jurottajat jää yksin. Millä perusteella jurottaja edes olisi sopiva kumppani monelle?

Ihmiset aukeavat eri tavalla tuntemattomien seurassa. Ekan kerran jurottaja voi olla kolmannella kerralla aivan erilainen. Siksi jos haluaa ekoilta treffeiltä jotain tajunnan räjäyttävää kemiaa, saa miehiä, joilla on sitä kaikkien naisten kanssa.

Jurotuksen ja tajunnan räjäyttävän kemian väliin mahtuu paljon muutakin. Mikä vastuu jurottajamiehellä on itsellään siinä, että tuo itsestään esiin niitä omia hyviä puolia tai sitä, millainen hän oikeasti on? Jos oletus on, että nainen kärsivällisesti käy kerrasta toiseen deittailemassa miestä, joka vain jurottaa sulkeutuneena ja jonka kanssa ei edes normaali keskustelu suju, niin siinähän ulkoistetaan naiselle kokonaan vastuu miehen vapautumisesta. Tuollaiset tilanteet, joissa täytyy yksipuolisesti pitää keskustelua yllä aivan kuin juttelisi yksinään, ovat todella kiusallisia. Miksi naisen pitäisi sietää useita kiusallisia, henkisesti raskaita treffejä vain siksi, että mahdollisesti joku möllöttäjistä sitten kolmannen, neljännen tai kahdeksannen tapaamisen jälkeen "vapautuu" ja muuttuukin ihan toisenlaiseksi. Järjetön ajatuskin. Edelleen kysyn: missä on miehen oma vastuu siitä, että tuo esiin omia hyviä puoliaan toiselle? Ei se nainenkaan voi treffeille mennä vain tuppisuuna istumaan. Miten tunnelma vapautuisi, jos moelmmat vain jurottavat?

Vierailija
62/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei se nainenkaan voi treffeille mennä vain tuppisuuna istumaan."

Tähän pakko kommentoida sivusta että kyllä voi. Monelle miehelle ei ole mitään väliä jos nainen vain myötäilee koko ajan eikä anna itsestään mitään, kunhan hän vain näyttää riittävän hyvältä. Tiedän koska olen itse tuollainen nainen enkä ole koskaan saanut ensitreffien jälkeen pakkeja, vaikka en olisi antanut itsestäni keskusteluihin juuri mitään tai edes kertonut itsestäni. Osa miehistä jopa tuntuu nauttivan siitä, että saa itse olla 95% treffien kestosta äänessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut niin, että jos mitään kemiaa ei ole ollut aluksi, sitä ei ole tullutkaan. Se on harvinaista, että jonkun miehen näkeminen saisi välittömästibsukat pyörimään, mutta jos ei ole yhtään mitään tunnetta, että joku vetää puoleensa ja tuntuu, että tuota olisi miellyttävää koskettaakin, niin sitä tunnetta ei ole tullut myöhemminkään. Mukava ihminen voi olla kyllä ja olla hyviä ystäviä, mikä on sekin iloinen asia elämässä. 

Vierailija
64/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kemia on vain itsevarmojen pelimiesten kikka. Jos menee ensitreffeille tavallisen tilannetta jännittävän jurottajan kanssa, niin ei siinä kukaan nainen koe kemiaa, vaikka mies olisi sopiva kumppani monelle.

Jos mies kerran jurottaa vaan, niin eihän silloin hänestä saa tietää muuta kuin jurotuksen. On kyllä miehen omalla vastuulla tuoda itseään esiin, enkä yhtään ihmettelekään, jos jurottajat jää yksin. Millä perusteella jurottaja edes olisi sopiva kumppani monelle?

Ihmiset aukeavat eri tavalla tuntemattomien seurassa. Ekan kerran jurottaja voi olla kolmannella kerralla aivan erilainen. Siksi jos haluaa ekoilta treffeiltä jotain tajunnan räjäyttävää kemiaa, saa miehiä, joilla on sitä kaikkien naisten kanssa.

Oikeasti ehdotat, että nainen istuisi kahdet epämiellyttävät treffit jonkun kanssa läpi siinä toivossa, että jurottaja saisi kakistetuksi ulos itsestää ihmisen?

Vierailija
65/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, saattaahan se reilusti ylipainoinen matamikin suhteenne aikana laihduttaa ja muuttua oikeaksi seksipommiksi. Antaisit mahdollisuuden, ihan kiva hän varmasti on. 

Vierailija
66/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän pakko kommentoida sivusta että kyllä voi. Monelle miehelle ei ole mitään väliä jos nainen vain myötäilee koko ajan eikä anna itsestään mitään, kunhan hän vain näyttää riittävän hyvältä. Tiedän koska olen itse tuollainen nainen enkä ole koskaan saanut ensitreffien jälkeen pakkeja, vaikka en olisi antanut itsestäni keskusteluihin juuri mitään tai edes kertonut itsestäni. Osa miehistä jopa tuntuu nauttivan siitä, että saa itse olla 95% treffien kestosta äänessä.

Voin miehenä vahvistaa ainakin omalta osaltani tuon. Jos nainen on riittävän hyvännäköinen, niin hän voi treffeillä olla tylsä, tuppisuu, ja persoonaton, mutta olen satavarmasti silti kiinnostunut uusista treffeistä hänen kanssaan. Kauneus yksinään riittää jo sytyttämään sen kipinän minussa.  

Vierailija
67/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin miehenä vahvistaa ainakin omalta osaltani tuon. Jos nainen on riittävän hyvännäköinen, niin hän voi treffeillä olla tylsä, tuppisuu, ja persoonaton, mutta olen satavarmasti silti kiinnostunut uusista treffeistä hänen kanssaan. Kauneus yksinään riittää jo sytyttämään sen kipinän minussa.  

Olen aika varma että sama pätee kyllä naisiinkin. Jos treffeille tulee joku David Beckham lookalike istumaan tuppisuuna, aika harvassa ovat ne naiset jotka eivät halua nähdä uudelleen.

Vierailija
68/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus numerolle 67: 

Varmasti on sama juttu myös naisilla, en sitä epäile.

Vierailija
69/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No silloinhan sinulle on selvinnyt se, että nainen on sitä, mitä haet. Eli jos haet hyvää ulkonäköä ja se riittää, näet sen silmämääräisesti. Jos nainen taas hakee jotain henkisiäkin ominaisuuksia, ei näitä saa tietää, jos toinen vain jurottaa. Jos nainen vaikka hakee toimivaa kommunikointia ja ihmistä, jonka kanssa synkkaisi hyvin, niin tätähän ei tapahdu, jos toinen vain möllöttää sulkeutuneena. Naisessa ei siis voi syttyä kipinää, koska miehestä ei käy ilmi niitä ominaisuuksia, jotka herättäisivät kiinnostuksen.

Ja toisaalta, tuo sinunkin esimerkkisi taitaa toimia vain, jos mies puolestaan EI jurota hiljaa tuppisuuna. Vaikka kumpikin hakisi toisesta hyvää ulkonäköä, niin eikö puhuminen kuitenkin JOSKUS pidä aloittaa silti? Vai voisiko suhde toimia niin, että kaksi hyvännäköistä vain jurottavat samassa huoneessa ilman mitään kunnon kommunikointia? 

Vierailija
70/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut mutta yhteen mentiin ja tuli kiintymys. Nyt olemme eronneet. 

Vierailija
71/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen aika varma että sama pätee kyllä naisiinkin. Jos treffeille tulee joku David Beckham lookalike istumaan tuppisuuna, aika harvassa ovat ne naiset jotka eivät halua nähdä uudelleen."

Nojoo, joillekin harvoille naisille voi toki riittää se, että voi istua samassa pöydässä ja vain katsella jotain hyvännäköistä miestä. Mutta valtaosa haluaisi sen hyvännäköisen miehen kanssa kuitenkin jotain kanssakäymistäkin, eli valtaosalle ei tuo möllöttäminen taitaisi riittää. Sehän olisi sama kuin katselisi vain hyvännäköisen miehen kuvaa. Kyllä nuo kohtaamiset jonkun tuppisuun kanssa ovat todella vaivaannuttavia ja epämukavia, kun toinen vain istuu, eikä sano mitään, ja itse yrittää sitten täyttää hiljaisuutta puhumalla itsekseen. Tuollaista tilannetta ei kyllä minkäänlainen ulkonäkö pelasta. Aika harva on kovin hyvä sellaisessa yksin puhumisessa, ja valtaosalle se on vain henkisesti uuvuttavaa. Moni ei edes keksi niin paljon puhuttavaa yksikseen, että saisi höpöteltyä edes yhdet treffit läpi ihmisen kanssa, joka vain jurottaa eikä sano mitään.

Vierailija
72/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin ekoilla treffeillä on tullut mitään salamaihastuksia. Useimmat on olleet ihan ok tyyppejä,kivoja muttei mitään "wau". Eka ihastukseni yläasteella oli sellainen että hengitys ihan salpautui. Vieläkin näen unia tästä ihmisestä joskus..En todellakaan odota mitään sen kummempaa ekoilta treffeiltä enkä tiedä tulenko tällaista ihastusta enää kokemaan. Kelpaa ihan ok treffit ja ok mies eli kovin paljon ei oo vaatimuksia eikä voi edes olla kun naisista on niin paljon ylitarjontaa. Hiljaista vaan on...

N26

Vierailija
73/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut kemiaa" on nätimpi tapa sanoa: olet liian lihava/ruma/sivistymätön... 

Ei ole kyse siitä, vaikka näyttäisi hyvälle ja juttukin luistaa niin se jokin puuttuu. 

Siksi mietin että pitääkö antaa enemmän mahdollisuuksia jos sitä kemiaa löytyisi vai eikö sitä sit vaan tule myöhemminkään.

Ap

Olen 40+, eronnut pitkästä liitosta ja nyt sinkku. Olen todennut että en ala suhteeseen jos kemia puuttuu. Turha olla kaverisuhteessa seurustelukumppanin kanssa, koska jossain vaiheessa se vaan alkaa tympimään ja pakko lopettaa.

Itse olen ihminen joka huomaa kyllä jo ensitapaamisella onko jotain suurempaa kiinnostusta ja kemiaa omalta puolelta vai ei. Siksi muutamat Tinder-treffini on olleet kurjia kun on heti nähnyt että ei ja silti pitää jotenkin selvitä pakenemasta. En ole sarjaihastuja ja näitä kemia- miehiä on tullut tähän ikään mennessä vastaan max 10. Osa ollut seurustelukumppaneita, osa työkavereita. Osa paljastunut sitten myöhemmin sellaisiksi että ei kuitenkaan ole hyvä seurustelukumppani. 

Viimeisin tällainen mies on suuren karisman omaava ja aina iloisella tuulella oleva mies samalla työpaikalta. Hän jopa alkoi jossain vaiheessa flirttailemaan ja ajattelin että katson varovasti ennen kuin edes harkitsen mahdollisia treffejä. Nyt olen tuntenut tuon miehen töiden kautta noin vuoden ja kun olen tutustunut lähemmin mm yhteisillä työmatkoilla niin olen todennut että ei. Hän on paljastunut tosi komentelevaksi minua kohtaan työpäivän jälkeen kun on esim syöty illallista hotellissa ja muutenkin. Näyttää olevan myös hyvin itsekäs ja haluaa tahtonsa aina läpi eli ns jyrä. Että en aio olla muuta kuin työkaveri hänen kanssaan tämän perusteella vaikka hän edelleenkin flirttailee tosi ronskisti.

Vierailija
74/74 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn kokemaan kemiaa kaikenlaisten sekopäiden ja taivaanrannan maalareiden kanssa, mutta se mielenkiinto sammuu, kun vähän enemmän pintaa raaputetaan. En siis suoraan voi luottaa tähän kemiaan omalla kohdalla, mutta aina pitää olla jokin mielihyvä kokemus sen uuden ihmisen tapaamisesta, että juttu jatkuisi. Nykyisen mieheni kanssa oli pitkä eka tapaaminen alkaen kahvista jatkuen spontaanisti päivälliseen ja kävelylenkkiin. Sitä seuraavat treffit oli toistaan kuumempia. Nyt lapsia ja talo.