Sdp puoluelehti: Kun överiydestä tuli hyve nyt itsenäisyyspäivän mitalitkin kelpaavat bling bling -somisteiksi
https://demokraatti.fi/kun-overiydesta-tuli-hyve-nyt-itsenaisyyspaivan-…
Siinä vähän kritiikkiä omilta Sannalle.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään et "saa anteeksi" kaiken, joa tekee politiikkaan paluun. Jotkut saa sekoilla vaikka miten ja kaikki katsotaan läpi sormien. Ikävä kyllä tämä nykymeno on niin vahvasti henkilöitynyttä, että itse teot ja käytös eivät merkitse enää niin paljon, vaan KUKA ja millainen tyyppi tekee. Tämä on interesektionaalisen feminismin aiheuttamaa lopputulosta. Alas vajotaan nyt.
Ei palaa.
On päässyt makean jetsetelämän makuun.
Palaa sitten kun ex-PM maine ei enää kanna. Nyt vielä saa sen varjolla puhujakeikkoja, mutta kun puheiden sisältö on yksinkertaista tuubaa niin nekin loppuu aikanaan.
Totta. Eihän ihminen voi vuosikausia kulkea ympäriinsä kertomassa, että on "former pr
Hän on kyllä loppuelämänsä former pm of Finland. En muutenkaan ihan tajua, miten kaikki tuo sönköttämäsi sinun napaasi kaivaa. Marinin tulevaisuus on ihan hänen omissa käsissään, ei sun tartte siitä huolehtia, kuten ei kenenkään muunkaan kansalaisen asioista.
Vasemmistopoliitikon pitäisi pukeutua kirpputorivillatakkiin, jättää juurikasvunsa värjäämättä, käyttää kestositeitä ja julkaista kuvia itse väsäämistään himmeleistä (oljista tehty joulu-koriste, huom.).
Minusta Sanna Marinia saa alkaa arvostelemaan siinä vaiheessa, jos hän piilottaa rahansa veroparatiiseihin ja alkaa saarnata, miten "köyhät loisivat yhteiskunnan tuilla". Jos hän maksaa kiltisti verot Suomeen puhujankeikoistaan, niin mitä pahaa hän on tehnyt? Julkaiskoon kuvia perseestään minun puolestani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinäkin junger olet sanomaan. Oikea lipevä roiston ketale itse olet. Eikö Sanna halunnut sinua mukaansa valovoimaiseen läheisyyteensä, juhliinsa jossa tärkeät ja ajankohtaiset henkilöt luovat keskinäisiä ikuisia suhteita ja polkuja maan tulevaisuudelle. Mikael voit jatkaa avoautoiluasi ja niitä tyrkkypimpojen esittelyäsi. Sanna on arvonainen ja älysi ei riitä hänen seuraansa.
Sanna oli juuri oikealla toiminnallaan yksi Suomen seuraituimmista ja ihastelluimmista itsenäisyyspäivän seurattavista. Hän ylitti jopa linnan juhlat suosiollaan. Siitä saitte Sauli ja muut jotka kolukiusasitte Sannan päätöksestään ulos politiikasta. Me jatkamme Sannan seuraamista somessa, pitäkää te vihan kyllästämä politiikkanne ja pysykää vaiti herkistä ihanista Sannan löhipiiriläisistä ja Sannasta. Ketään ei kiinnosta!!!
Ja tässä malliesimerkki siitä, miltä näyttää, kun
Hei Mikael. etsisit sinäkin parempaa tekemistä kuin täällä haukkua omiasi ja ilkkua puolueesi kannattajille. Sinusta ei ikinä tule Sannan arvoista vaikuttajaa. Olet itse teko bling bling ja autosikin on halpa romu, Sanna menee limusiinilla kun sinä ajelet matstalla. Hah, surulliseksi tulee näistä tällaisista ihmisistä.
Marin lupasi eduskunnasta lähtiessään, edistävänsä elämässään sisäistämiään arvoja.
Nyt nähdään mitkä ne arvot ovat.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi kovin menestynyt maailmalla ei olisi jatkuvasti Suomessa kerjäämässä töitä ja huomiota.
Koska on kerjännyt täällä töitä. On ollut aina veronmaksaja. Kerjää itse Purralla sitä velkarahalla rahoitettua kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinia on nyt helppo potkia, kuten kaikkia muitakin shampanjasosialisteja. Vaan käsi sydämelle, kuinka moni Marinia äänestänyt pienituloinen ei itse nauttisi luksuksesta, jos voisi?
Tosin jos olisin entinen pääministeri, pitäisin asian pienessä piirissä, enkä postaisi sitä Instaan.
Pointtisi täysin tyhjä. Jos paasaa tuolla tuloerojen pienuuden puolesta kaksi vuosikymmentä, miten ihmeessä yhtäkkiä muuttuu tuollaiseksi? Eihän eläinaktiivikaan salaa haaveile turkiksista.
Mielestäni mielenterveys hänellä aivan karastrofi.
Siis jos haluaa että ihmiset eivät joudu elämään köyhyydessä vaan menestyvät elämässään, niin pitää itse elää köyhyydessä ja karttaa menestystä?
Logiikkaa on nyt vaikea nähdä.
Ei vaan kuten tiedettyä, monen kokoomuslaisen sisällä asuu sosialidemokraatti.
Vierailija kirjoitti:
Marin lupasi eduskunnasta lähtiessään, edistävänsä elämässään sisäistämiään arvoja.
Nyt nähdään mitkä ne arvot ovat.
Niin näenme. Tapasi itsenäisyyspäivänä mm. Suomen Punaisen Ristin pääsihteeriä. Niin näemme. Kävikö persujen ryhmä räkimässä ns. jatkoilla kerjäläisten päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinia on nyt helppo potkia, kuten kaikkia muitakin shampanjasosialisteja. Vaan käsi sydämelle, kuinka moni Marinia äänestänyt pienituloinen ei itse nauttisi luksuksesta, jos voisi?
Tosin jos olisin entinen pääministeri, pitäisin asian pienessä piirissä, enkä postaisi sitä Instaan.
Pointtisi täysin tyhjä. Jos paasaa tuolla tuloerojen pienuuden puolesta kaksi vuosikymmentä, miten ihmeessä yhtäkkiä muuttuu tuollaiseksi? Eihän eläinaktiivikaan salaa haaveile turkiksista.
Mielestäni mielenterveys hänellä aivan karastrofi.
Siis jos haluaa että ihmiset eivät joudu elämään köyhyydessä vaan menestyvät elämässään, niin pitää itse elää köyhyydessä ja karttaa menestystä?
Logiikkaa on nyt vaikea nähdä.
Vaikka minulla on oma omakotitalo, ei silti tarvitse olla kokoomuslainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden Lauri Nurmi tykitti politiikan puskaradiossa. Sanna Marinilla noussut keltainen jaffa päähän. Oli härski temppu käydä vain kättelemässä presidenttipari ja häipyä sitten omiin vippibileisiin.
Varsinkin kun se huone oli Mannerheimin sviitti. Vähän keskisormea valtion päämiehelle.
Vai sinun mielikuvitelmissa... Tuohan oli ihan juurikin itsenäisyyspäivän juhlistamiseen sopiva.. Kävihän Sanna linnassa toivottamassa hyvää itsenäisyyspäivää.. Meillä kaikilla on omat aikataulut niin vapaa aikaan kun töihin ja niitä ei tarvitse kansalle kertoa. Sieltä juhlista on kautta aikain poistunut ihmisiä ihan omista syistään. Sitä paitsi Marin ei ole nyt eduskunnassa eikä missään työssä tällä hetkellä Suomessa.
Mulle nousi ensin mieleen kysymys, miksi hän ylipäätään meni sinne linnan juhliin? Eihän se mitenkään pakollista ole, varsinkaan hänelle nyt. Ai niin, mutta kaikki kuvaajat ja toimittajathan ovat siellä siinä vaiheessa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Sanna olisi kovin menestynyt maailmalla ei olisi jatkuvasti Suomessa kerjäämässä töitä ja huomiota.
Koska on kerjännyt täällä töitä. On ollut aina veronmaksaja. Kerjää itse Purralla sitä velkarahalla rahoitettua kaljaa.
Purran ainut vaalilupaus minkä äänestäjilleen täytti oli kalja ale velkarahalla.... Rupesi kertaheitolla kokomuslaiseksi Orpon tossun alle määkimään. Nolio. 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purran ainut vaalilupaus minkä äänestäjilleen täytti oli kalja ale velkarahalla.... Rupesi kertaheitolla kokomuslaiseksi Orpon tossun alle määkimään. Nolio. 👍
Minun peruna olo katkekesi, kun näin Purran osoittautuvan petturiksi. Ei olisi uskonut.
Miksi hän oli mukana Ahtisaaren hautajaisissa?
Vierailija kirjoitti:
Siksi että ei osaa hävetä
Urpilainen varmaan toivoo, että Marin pysyy tästä lähtien mahdollisimman kaukana hänen kampanjastaan.
Minua häritsee enemmän mielikuva demareista jonain punaisena köyhäillstönä joka haluaa olla mahdollisimman kurja ja elää mahdollisimman ankeaa elämää. Koen itseni demariksi eikä minua erota kokoomuslaisesta kuin se, että en halua köyhien kärsivän, en syytä elämäni epäonnistumisista köyhiä, pienituloinen ei ole viholliseni, en vihaa verojen maksamista, köyhien vika ei ole valtiontalouden kurja tila ja työmarkkinoiden ongelmatkaan. Minulla on rahastoja ja osakkeita, uskon siihen että työllä, yrittäjyydellä ja sijoittamisella voi vaurastua ja sen esteet pitää purkaa kaikilta, myös köyhiltä ja pienituloisilta. Ideaali olisi että kaikilla olisi asiat niin hyvin että viimeisijaisiin etuuksiin ei pitäisi joutua turvautumaan.
Vierailija kirjoitti:
Hänet sinne kutsuttiin, samoin kun Linnan juhliin. Helpottiko??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi että ei osaa hävetä
Häpeä itseäsi. Marin oli hautajaisissa kutsuttuna.
Vierailija kirjoitti:
Marin on demarien entinen pj, Ahtisaari oli demari.
Vierailija kirjoitti:
Urpilainen varmaan toivoo, että Marin pysyy tästä lähtien mahdollisimman kaukana hänen kampanjastaan.
Miksi moukka semmosta sanot mistä et ole varma..
Vaihtuiko ökysviitin väestö?