Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jugner epäilee marinia veronkierrosta

Kommentit (484)

Vierailija
261/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa Jungnerin kateelliset purkaukset, eikö se tajua miten naurettavalta se itse vaikuttaa? Yhyy väärin juhlittu yhyyy... 

Kateellinen ? Luulen että omaa oikeudentajua . 

Jungner? Salli mun nauraa. 

Vierailija
262/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungnerista ei tiedä onko se lintu vai kala. 

Jungner on entinen SDP:läinen, haluaako se saada Marinille huomiota, jossa se on onnistunut oikein hyvin ja edistää Marinin uraa, vai onko se vain kateellunen, kun itse ei kovasta yrittämisestä huolimatta ole edennyt työuralla, vaan kaikista potkitaan pois. Mitä se nykyään edes tekee? 

Luulisi nyt sentään ymmärtävän, miten yritystoiminnassa voi syntyä piilotettua osingonjakoa, joka tuossa tapauksessa on niin kaukaa haettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi joutuu EU:n syyniin alijäämäisen budjetin vuoksi , kun rahaa hassataan näin hövelisti verohelpotuksia hyödyntäen . Ihan hyvä että ruvetaan kääntämään kaikki kivet , että talous saataisiin tasapainoon . 

Vierailija
264/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkäähän nyt pilkatko, saihan junger naisenkin vähäksi aikaa kun iski alaisensa ylestä.

Vierailija
265/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa Jungner  on kertonut  tapauksesta,  jossa  Marin käytti  häntä  hyväkseen.

Marin ehdotti   Jungnerille, että  Jungner  kirjoittaisi  jostain asiasta  ja  koska tämä  ei  ollut suosittu   demareissa,  niin Marin  kirjoittaisi vastaväitteen  jolloin  Marinin  suosio   nousisi.

Näin laskelmoiva   narsisti-Marin  on.

Vierailija
266/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa Jungner  on kertonut  tapauksesta,  jossa  Marin käytti  häntä  hyväkseen.

Marin ehdotti   Jungnerille, että  Jungner  kirjoittaisi  jostain asiasta  ja  koska tämä  ei  ollut suosittu   demareissa,  niin Marin  kirjoittaisi vastaväitteen  jolloin  Marinin  suosio   nousisi.

Kuulostaa kyllä ihan kauhistuttavalta teolta! Eikö tuollaisesta kavereiden välisestä vitsailusta ja väännetystä laskelmoinnista voisi tuomita naisen vähintään jalkapuuhun? Kyllä on oltava psykopaatti jos tuollaiseen vitsailuun kykenee. Herramunvereni sentään! Naisenhan kuuluu olla elämässään muutenkin kaikkea muuta kuin laskelmoiva. Rallatella vaan menemään sen kummempia miettimättä ja mihinkään tavoitteellisesti pyrkimättä. Se on just naisen osa, eiks jeh?

🥱🥱🥱

Vierailija
267/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Jungnerin ei tarttisi niin paljon kiukutella x:ssä jos hänkin olisi elämässään vähän rationaalisempi ja laskelmoivampi. Hänellä pn takanaan loistava tulevaisuus. Ei kun ei sielläkään, sori.

Vierailija
268/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvastaa  täydellisesti Marinin  manipulointia  ja toisten hyväksi  käyttöä.

Vierailija
269/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä aika on ollut demareissa, ettei Marin olisi ollut suosiossa? 

Ennen Marinin kansanedustaja tehtävää, Marin oli ääniharava Tampereella kaikissa kunnallisvaaleissa ja siksi Marinin ansiosta demarit saivat paljon paikkoja valtuustosta. 

Vierailija
270/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, eikö nainen toimikaan juuri sillä tavalla millä sinusta naisen tulisi toimia? Hän ihan postaa haluamiaan kuvia instaan eikä ole mistään tästä sinulle tilivelvollinen? Voi mikä harmi

minä ainakin suorastaan kannustan Sannaa postaamaan juuri sellaisia plingpling-otoksia kuin hän itse haluaa! Niiden sisältö ei jätä arvomaailmaa epäselväksi ja nyt demokraattikin on alkanut kritisoida

Vierailija
271/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä, oliko hän yksityishenkilönä vaiko firmansa edustajana sviitissä jatkoilla? Tätä hän ei ole instatilillään kertonut. Vain sen että huone oli yrityksen nimissä varattu (ja maksettu).

Vierailija
272/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marin on eniten Suomen kansaa kahtia jakanut pm. Saavutus sekin

Vierailija
273/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen veronkierrosta ap. haluat keskustella?

Tämän vuoden tilinpäätös valmistuu vasta maaliskuussa v 2024 ja verottajalle se menee toukokuussa ja lopullinen verotus valmistuu ensikesänä.  Ja senkin jälkeen verotukseen voi tehdä muutoksia 5v. 

Vierailija
274/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jungeria pännii kun ei kutsuttu bileisiin. Pääsikö edes Linnan juhliin?

Ihan sivuraiteella kohti tuntemuutta matkalla on mies ja hyvä niin.

Vierailija
275/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milloin tämä aika on ollut demareissa, ettei Marin olisi ollut suosiossa? 

Ennen Marinin kansanedustaja tehtävää, Marin oli ääniharava Tampereella kaikissa kunnallisvaaleissa ja siksi Marinin ansiosta demarit saivat paljon paikkoja valtuustosta. 

Silloin, kun Junger oli  demareiden puoluesihteeri. Juttu löytyy netistä ja Marin on myöntänyt, että se on totta.

Vierailija
276/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, eikö nainen toimikaan juuri sillä tavalla millä sinusta naisen tulisi toimia? Hän ihan postaa haluamiaan kuvia instaan eikä ole mistään tästä sinulle tilivelvollinen? Voi mikä harmi

minä ainakin suorastaan kannustan Sannaa postaamaan juuri sellaisia plingpling-otoksia kuin hän itse haluaa! Niiden sisältö ei jätä arvomaailmaa epäselväksi ja nyt demokraattikin on alkanut kritisoida

Nyt pitäisi vaan ymmärtää, miksi kansalainen-Marinin arvomaailma on teille niin kovin kiinnostava asia.

Vierailija
277/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Jungner alistui hyvillä mielin Marinin hyväksikäyttämäksi?

😂

Hauska tarina.

Vierailija
278/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu alkoi taas rattoisasti lukiessa Sanna-fanien siilipuolustus-puheenvuoroja😂

Tiedätkö että kommenttisi vaikuttavat todella typeriltä kun ymppäät noita naurunaamoja niihin olkoot sisällöltään mitä vain.

Vierailija
279/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko nyt parempi ihminen? Onko maailma nyt parempi paikka?

Vierailija
280/484 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse on siitä, oliko hän yksityishenkilönä vaiko firmansa edustajana sviitissä jatkoilla? Tätä hän ei ole instatilillään kertonut. Vain sen että huone oli yrityksen nimissä varattu (ja maksettu).

Mitäs väliä tällä teille on ja mitä se teille kuuluu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi