Jugner epäilee marinia veronkierrosta
Kommentit (484)
Jungnerista ei tiedä onko se lintu vai kala.
Jungner on entinen SDP:läinen, haluaako se saada Marinille huomiota, jossa se on onnistunut oikein hyvin ja edistää Marinin uraa, vai onko se vain kateellunen, kun itse ei kovasta yrittämisestä huolimatta ole edennyt työuralla, vaan kaikista potkitaan pois. Mitä se nykyään edes tekee?
Luulisi nyt sentään ymmärtävän, miten yritystoiminnassa voi syntyä piilotettua osingonjakoa, joka tuossa tapauksessa on niin kaukaa haettu.
Suomi joutuu EU:n syyniin alijäämäisen budjetin vuoksi , kun rahaa hassataan näin hövelisti verohelpotuksia hyödyntäen . Ihan hyvä että ruvetaan kääntämään kaikki kivet , että talous saataisiin tasapainoon .
Älkäähän nyt pilkatko, saihan junger naisenkin vähäksi aikaa kun iski alaisensa ylestä.
Itse asiassa Jungner on kertonut tapauksesta, jossa Marin käytti häntä hyväkseen.
Marin ehdotti Jungnerille, että Jungner kirjoittaisi jostain asiasta ja koska tämä ei ollut suosittu demareissa, niin Marin kirjoittaisi vastaväitteen jolloin Marinin suosio nousisi.
Näin laskelmoiva narsisti-Marin on.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Jungner on kertonut tapauksesta, jossa Marin käytti häntä hyväkseen.
Marin ehdotti Jungnerille, että Jungner kirjoittaisi jostain asiasta ja koska tämä ei ollut suosittu demareissa, niin Marin kirjoittaisi vastaväitteen jolloin Marinin suosio nousisi.
Kuulostaa kyllä ihan kauhistuttavalta teolta! Eikö tuollaisesta kavereiden välisestä vitsailusta ja väännetystä laskelmoinnista voisi tuomita naisen vähintään jalkapuuhun? Kyllä on oltava psykopaatti jos tuollaiseen vitsailuun kykenee. Herramunvereni sentään! Naisenhan kuuluu olla elämässään muutenkin kaikkea muuta kuin laskelmoiva. Rallatella vaan menemään sen kummempia miettimättä ja mihinkään tavoitteellisesti pyrkimättä. Se on just naisen osa, eiks jeh?
🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Jungnerin ei tarttisi niin paljon kiukutella x:ssä jos hänkin olisi elämässään vähän rationaalisempi ja laskelmoivampi. Hänellä pn takanaan loistava tulevaisuus. Ei kun ei sielläkään, sori.
Kuvastaa täydellisesti Marinin manipulointia ja toisten hyväksi käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä aika on ollut demareissa, ettei Marin olisi ollut suosiossa?
Ennen Marinin kansanedustaja tehtävää, Marin oli ääniharava Tampereella kaikissa kunnallisvaaleissa ja siksi Marinin ansiosta demarit saivat paljon paikkoja valtuustosta.
Voi että, eikö nainen toimikaan juuri sillä tavalla millä sinusta naisen tulisi toimia? Hän ihan postaa haluamiaan kuvia instaan eikä ole mistään tästä sinulle tilivelvollinen? Voi mikä harmi
minä ainakin suorastaan kannustan Sannaa postaamaan juuri sellaisia plingpling-otoksia kuin hän itse haluaa! Niiden sisältö ei jätä arvomaailmaa epäselväksi ja nyt demokraattikin on alkanut kritisoida
Kyse on siitä, oliko hän yksityishenkilönä vaiko firmansa edustajana sviitissä jatkoilla? Tätä hän ei ole instatilillään kertonut. Vain sen että huone oli yrityksen nimissä varattu (ja maksettu).
Marin on eniten Suomen kansaa kahtia jakanut pm. Saavutus sekin
Mistä ihmeen veronkierrosta ap. haluat keskustella?
Tämän vuoden tilinpäätös valmistuu vasta maaliskuussa v 2024 ja verottajalle se menee toukokuussa ja lopullinen verotus valmistuu ensikesänä. Ja senkin jälkeen verotukseen voi tehdä muutoksia 5v.
Jungeria pännii kun ei kutsuttu bileisiin. Pääsikö edes Linnan juhliin?
Ihan sivuraiteella kohti tuntemuutta matkalla on mies ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin tämä aika on ollut demareissa, ettei Marin olisi ollut suosiossa?
Ennen Marinin kansanedustaja tehtävää, Marin oli ääniharava Tampereella kaikissa kunnallisvaaleissa ja siksi Marinin ansiosta demarit saivat paljon paikkoja valtuustosta.
Silloin, kun Junger oli demareiden puoluesihteeri. Juttu löytyy netistä ja Marin on myöntänyt, että se on totta.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, eikö nainen toimikaan juuri sillä tavalla millä sinusta naisen tulisi toimia? Hän ihan postaa haluamiaan kuvia instaan eikä ole mistään tästä sinulle tilivelvollinen? Voi mikä harmi
minä ainakin suorastaan kannustan Sannaa postaamaan juuri sellaisia plingpling-otoksia kuin hän itse haluaa! Niiden sisältö ei jätä arvomaailmaa epäselväksi ja nyt demokraattikin on alkanut kritisoida
Nyt pitäisi vaan ymmärtää, miksi kansalainen-Marinin arvomaailma on teille niin kovin kiinnostava asia.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jungner alistui hyvillä mielin Marinin hyväksikäyttämäksi?
😂
Hauska tarina.
Vierailija kirjoitti:
Aamu alkoi taas rattoisasti lukiessa Sanna-fanien siilipuolustus-puheenvuoroja😂
Tiedätkö että kommenttisi vaikuttavat todella typeriltä kun ymppäät noita naurunaamoja niihin olkoot sisällöltään mitä vain.
Ap, oletko nyt parempi ihminen? Onko maailma nyt parempi paikka?
Vierailija kirjoitti:
Kyse on siitä, oliko hän yksityishenkilönä vaiko firmansa edustajana sviitissä jatkoilla? Tätä hän ei ole instatilillään kertonut. Vain sen että huone oli yrityksen nimissä varattu (ja maksettu).
Mitäs väliä tällä teille on ja mitä se teille kuuluu?
Jungner? Salli mun nauraa.