Oon kyllä onnellinen Saulin puolesta
Että pääsee pian eläkkeelle. On jo niin väsyneen oloinen tuohon hommaan. Varmasti todella helpottunut kun vapaus koittaa. Toivotaan hänelle paljon terveitä eläkevuosia. On ansainnut vapaansa.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni taas vaikuttaa hyvin lapsekkaalta. Tuntuu, ettei hänelle ole koskaan ole ollut puutta mistään. Ilmeisesti lapsuuden aikaisessa perheessä ei ollut puutetta mistään ja sai toteuttaa itseään. Sitten otti miehekseen presidentin ja elämä taisi olla edelleen hyvin yltäkylläistä. Kaikilla ei ole varjaa harrastaa runoutta, vaan joutuvat tekmään arkisia töitä.
elämä on, toisilla on , toisilla ei, mitä tää olisi jos kaikki olisi samalla lailla.
Itse olen alkkisvanhemmilta pois otettu, ja siitä onnellinen, lapsuuteni vähävaraisesti, mutta rakkaudella hoidettu isovanhempieni toimesta. Lapsena ei juuri mitää ollut, mutta nyt on, kaikki mitä ikinä haluan, ihan itse hankittuna ilman perintöjä
Joo me ei olla samalla viivalla elämässä. Mutta kyllä sen huomaa ihmisestä, mitä on elämässä tehnyt. Köyhillä ei ole edes varaa kunnolla ruokaan. Toki eikö tuota eriarvoisuutta pyritä tasoittamaan.
Kekkonen oli mies paikallaan. Sääli, että kuolemansa jälkeen hänen mainettaan ryhtyivät kaikki näädät nävertämään.