Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottavia nämä pakkassäät kun kasvojen iho kiristelee vaikka kuinka kosteuttaa ja rasvaa. Mikä auttaisi?

Vierailija
08.12.2023 |

Laitan kasvovettä ja seerumia, niin kosteuttavaa voidetta kuin rasvapitoisempaakin ja aina vaan tuntuu iho kiristelevän otsan ja poskipäiden kohdalla. Tuotevinkkejä mikä toimii sinulla ihon kiristelyyn? 

Kommentit (143)

Vierailija
141/143 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Aqualan L sisältää iholle haitallisia aineita.

PEG ja vastaavat tuotteet on tehty autoteollisuuden ylijäämäöljyistä. Ne tekevät ihon pinnalle kalvon, joten iho ei saa kosteutta ulkoa päin ja imee sitä ihon alemmista kerroksista. 

Hyvissä luontaistuotteissa samaa ongelmaa ei ole.

Vesi voiteessa saa kasvot jäätymään talvella. 

Itse en käytä mitään voiteita. Ulkona olen korkeintaan tunnin kerralla. Kasvoja voi suojata hatuilla ja kaulaliinoilla, mutta niin, että vaatteet eivät kostu tai jäädy hengitysilmasta. 

Mitkä on näitä hyviä luontaistuotteita? Ap

Vierailija
142/143 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen perusvoiteella talvisin, ei tarvi muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/143 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Aqualan L sisältää iholle haitallisia aineita.

PEG ja vastaavat tuotteet on tehty autoteollisuuden ylijäämäöljyistä. Ne tekevät ihon pinnalle kalvon, joten iho ei saa kosteutta ulkoa päin ja imee sitä ihon alemmista kerroksista. 

Hyvissä luontaistuotteissa samaa ongelmaa ei ole.

Vesi voiteessa saa kasvot jäätymään talvella. 

Itse en käytä mitään voiteita. Ulkona olen korkeintaan tunnin kerralla. Kasvoja voi suojata hatuilla ja kaulaliinoilla, mutta niin, että vaatteet eivät kostu tai jäädy hengitysilmasta. 

Kuulostaa joltain luonnonkosmetiikkablogilta. Iho ei talvella mitenkään saa kosteutta ulkoapäin, ei vaikka käyttäisit luontaistuotteita. Koska ilma on kuivaa, kosteus nimenomaan siirtyy ihosta ulos, jos ei ilmiötä estä okklusiivilla eli keinotekoisella kalvolla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi