Inhottavia nämä pakkassäät kun kasvojen iho kiristelee vaikka kuinka kosteuttaa ja rasvaa. Mikä auttaisi?
Laitan kasvovettä ja seerumia, niin kosteuttavaa voidetta kuin rasvapitoisempaakin ja aina vaan tuntuu iho kiristelevän otsan ja poskipäiden kohdalla. Tuotevinkkejä mikä toimii sinulla ihon kiristelyyn?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Se kaikkien suosikkivoide on AQUALAN, liekö ollut kertaakaan oikein kirjoitettu tähän mennessä.
Muuten hyvä, paitsi että Aqualan ja Aqualan L on kaksi eri tuotetta, ja näistä nimenomaan jälkimmäinen on se suosikkivoide. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kaikkien suosikkivoide on AQUALAN, liekö ollut kertaakaan oikein kirjoitettu tähän mennessä.
Muuten hyvä, paitsi että Aqualan ja Aqualan L on kaksi eri tuotetta, ja näistä nimenomaan jälkimmäinen on se suosikkivoide. :D
Niin just. Agualan L hyvä, tavallinen liian rasvainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tuotesuosituksia, mutta ap vastailee ikävään sävyyn.
Juu. Hänen ihossaan ei ole ongelmaa ja vaikka olisikin, niin ongelmat eivät voi johtua hänen käyttämistään tuotteista. Joku trolli kai.
Käytän latvialaisen eko kosmetiikkabrändin Mossa rasvaisempia aamu- ja iltakosteusvoiteita (asun Baltiassa missä niit on kaupois) ja pyrin syömään säännöllisesti avokadoa, kalaa, kookoskermaa.. Auttaa
Huivi kasvoille kun menee ulos. Estää samalla flunssaa kun sieraimet ei ärsyynny niin paljon kylmästä.
Yritä suojata kasvoja kylmältä.
Itselle toimii Vichyn tai Avenen suihkutettava lähdevesi ja Bella tai Bellavita. A-vitamiinista on eniten vankkaa näyttöä, että se todellakin tehostaa ihon uusiutumista.
Oikeanlainen voide. Kommandopipo ulkona naiselle, mutta ei sitä voi kaupungissä pitää, joku luulee että on ryöstäjä?
Laita ensin rasva ja sitten vaseliinia siihen päälle niin voit olla ulkona vaikka koko päivän ja iho pysyy pehmeänä.
Vierailija kirjoitti:
Huivi kasvoille kun menee ulos. Estää samalla flunssaa kun sieraimet ei ärsyynny niin paljon kylmästä.
Minä muuten olen tuolla pyöräillessäni käyttänyt niitä maskeja mitä tuli ostettua joku paketti. Suojaavat kylmältä eivätkä ole kosteina naamaa vasten kuten joku huivi pian on.
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkateollisuus peukuttaa heidän bisneksiään kyseenalaistamia kommentteja 🤔
Toki vedenjuonti sekä ravintorikas ja monipuolinen ravinto on tärkeää myös ihon hyvinvoinnille.
Höpö höpö.
"En kyllä koe että minulla olisi ongelmaiho, päinvastoin. Muita ongelmia ei ole kuin tämä pakkaspäivien kiristely, muuten on ihan hyvinvoiva iho.
Mitä tuotteita noista pidät aktivoivina? Itse ajattelen että tuo c-vitamiini on ainoa aktivoiva? Eikö hyaluronihappokin ole nimestään huolimatta kosteutta sitova, ei siis kuoriva tms?
Ap"
Kyllä tuo mun korvaan kuulostaa ongelmalta. Itselläni ei ainakaan ole koskaan mitään kuivuutta.
laitoin aamuhuuhtelun jälkeen hiuksenhionosti rypsiöljyä. Parin tunnin jälkeen olin tunnin lenkillä, pakkast -9 , ei kiristänyt ja palkkioksi poskipuna ja sileä iho.
Ylihoodat ihoasi. Ja puhdistus perusvoiteella, öljyllä talvet.
Ilmankostutin. Sen jälkeen kun hankin kostuttimet ei ole ihon kuivuminen enää vaivannut.
Ai niin, piti olla tuotesuositus: Ufox
Minulla kosteuttaa parhaiten sekä vartaloa että kasvoja voiteet, jotka sisältävät öljyjä ja sheavoita. Naamalle käytän Lumene Lähde -sarjan voiteita. Kesällä tavallista päivin öin, talvella otan yövoiteen mukaan. Pahoina päivinä laitan sitä myös päivällä.
Minäpä olen pirtsakka kuntoileva rouva, käyn salilla, lenkillä, kävelen ,juoksen,,,joskus piipahdan kaupungilla asioilla ja AINA ON KUONOKOPPA PÄÄLLÄ, , kun olen ihmisten ympäröimä.
Revi siitä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo joo ja sitten on vielä Aqualan Duo, jota ei käytä kukaan.
Lähinnä pisti silmään tuo akvalaanin kirjoitusasu, en ottanut kantaa lajikkeeseen.
Itellä ongelma on kuivuvat kädet. Ne on pakkasilla niin kuivat että rystyset posahtelee rikki. Edes perusvoiteet ei täysin auta eikä mitkään kaikkien kehumat käsivoiteet. Kasvojen kanssa ongelmaa on vain jos käytän meikkivoidetta. Se jotenkin kuivattaa. Oon kokeillut eri merkkisiä meikkivoiteita, mutta kaikilla sama homma. Kasvojen iho pysyy talvella hyvänä, kun en käytä ollenkaan meikkivoidetta ja pesen kasvot vain joka toinen päivä hellävaraisella puhdistusaineella. Olen nelikymppinen.
Vedellä pesemistä vähemmälle tai katso miten äitisi hoitaa ihoaan, samat geenit.