Inhottavia nämä pakkassäät kun kasvojen iho kiristelee vaikka kuinka kosteuttaa ja rasvaa. Mikä auttaisi?
Laitan kasvovettä ja seerumia, niin kosteuttavaa voidetta kuin rasvapitoisempaakin ja aina vaan tuntuu iho kiristelevän otsan ja poskipäiden kohdalla. Tuotevinkkejä mikä toimii sinulla ihon kiristelyyn?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Järkkäät itsesi bukkake bileiden päätähdeksi. Saat elämäsi parhaat kasvohoidot eli facialit. Ei kiristä enää mistään sen jälkeen.
Me tyttöjen kanssa todettu tää kaikista parhaaksi hoidoksi. Tämän ansiosta japanilaisilla naisilla niin sileä ja virheetön iho.
Jotkut asiat on niin ennalta-arvattavia av:lla, niin kuin tämä bukkake/sperma-kommentti eri variantteineen kun puhutaan kasvonhoitotuotteista. Et saa ainakaan omaperäisyydestä yhtään pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
"Näitä tuotteita olen käyttänyt suurinta osaa jo vuosia ja tämä kiristely on jokavuotinen vaiva pakkasilla. Tätä ongelmaa ei ole muutoin. Ap"
Kesällä iho kestää vielä nuo, mutta talvella ei. Kysyt neuvoja, mutta et halua tehdä mitään muutoksia?
Kysyin tuotevinkkejä. Ap
Mulla kanssa toimii reilumpi veden juominen: aamulla 1,5 l vesikannu täyteen. Siitä ennen aamiaista 3 lasillista tyhjään vatsaan ja loput päivän mittaan. Tekee hyvää suolistolle, iholle, hiuksille. Kokeile!
Siis mikä Vichy Purete Thermale? kasvovesi vai mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Näitä tuotteita olen käyttänyt suurinta osaa jo vuosia ja tämä kiristely on jokavuotinen vaiva pakkasilla. Tätä ongelmaa ei ole muutoin. Ap"
Kesällä iho kestää vielä nuo, mutta talvella ei. Kysyt neuvoja, mutta et halua tehdä mitään muutoksia?
Kysyin tuotevinkkejä. Ap
Ja niitä kerroinkin.
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenpuhdistusaine
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tuotevinkkejä. Ap
Ja niitä kerroinkin.
Ok. Ilman nimimerkkejä täällä on mahdoton tietää mikä on kenenkin kommentti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenpuhdistusaine
ap
Puhdistusvoide, vaahto, geeli, misellimaito vai -vesi? Sama kuin kertoisi puhdistavansa kasvonsa Nivealla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaa tähän käyttämäsi tuotteet (pesusta alkaen), niin voidaan selvittää.
Aco gentle cleansing oil ja Vichy purete thermale käytössä puhdistukseen. Illalla kaksoispuhdistus jos on ollut meikkiäja/tai aurinkovoidetta kasvoilla. Muuten tuo öljy.
Pesun jälkeen yleensä Hada labo hyaluronihappokasvovesi, Whamisa deep rich-hoitovesi ja Vichy probiotic fractions-seerumi. Illalla c-vitamiiniseerumi ja toi Whamisa deep rich.
Voiteina Cosrx all-in-one etanavoide aamulla, päälle laitan iltaisin vielä carbalan plus-perusvoidetta.
ap
Älä käytä puhdistusöljyä varsinkaan jos et käytä meikkiä sinä päivänä, ne ovat yllättävän kuivattavia. Suosittelen öljyn vaihtamista puhdistusmaitoon talvisin, oma suosikkini on SVR Sensifine.
Kaksoispuhdistus ja puhdistusvaahdot eivät myöskään sovi kaikille. Jos ihoa kuivattaa liikaa pesemällä niin mikään määrä kasvovesiä ja seerumeita ei auta.
Itse en aamuisin puhdista mitenkään, suihkutan vaan kosteuttavaa kasvovettä. Tämä toiminut, ei tule epäpuhtauksia. Laitan sen jälkeen kosteusvoiteen ja öljyn sekoituksen kasvoille. Jos jaksan, lisään vähän mineraalimeikkiä.
Sisäisesti käytössä vahva d-vitamiini, omega 7 tyrnikapselit ja ostin juuri helokkiöljyä, jota voi käyttää sisäisesti ja ulkoisesti. Näillä olen selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenpuhdistusaine
ap
Puhdistusvoide, vaahto, geeli, misellimaito vai -vesi? Sama kuin kertoisi puhdistavansa kasvonsa Nivealla..
https://www.yliopistonapteekki.fi/vichy-purete-thermale-fresh-cleansing…
Oletko kokeillut Avene cold cream, moni saa avun kyseisestä voiteesta nimenomaan kylmällä pakkaskelillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenpuhdistusaine
ap
Noniin, jätä ainakin tämä kokonaan pois. Kuivattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojenpuhdistusaine
ap
Noniin, jätä ainakin tämä kokonaan pois. Kuivattaa.
No mitä tilalle? Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokeillut Avene cold cream, moni saa avun kyseisestä voiteesta nimenomaan kylmällä pakkaskelillä.
En ole kokeillut. Miten sitä käytetään? Ap
Millä ja miten usein peset kasvot?
Tuotemerkkien nimet eivät kerro minulle mitään.
Käytän kasvojen pesuun suolasaippuaa 100%. Kosteutan ja poistan meikit kylmäpuristetulla kookosöljyllä.
Käytän kasvoille Bohon puuteria.
Olen karsinut parabeenit, kemialliset kummallisuudet, hajusteet yms. Iho joutuu kuitenkin käytetyt tuotteet syömään. Joistakin tuotteista silmänurkat aukesivat haavoille.
Luonnollisuus on paras ja toimivin vaihtoehto. Kasvojeni iho ei kiristä pakkasillakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnolliset ilmankostuttimet. 95% ajasta menee sisätiloissa, ja huoneilma on keskuslämmityskaudella aivan liian kuivaa. Iho, hiukset, silmät ja nenän limakalvot voivat hyvin, kun kosteus% on noin 40, ja sen jälkeen ne kestävät paremmin myös ulkoilmaa. Tosi monihan hoitaa vain oireita lätkimällä tuotteita naamaan. Se auttaa vähän, muttei poista ongelmaa.
No tämä. Ei kannata sitten hommata mitään ultraäänellä toimivaa, ne on surkeita.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos käyttäisit vain ihoöljyä? Itse saatan käyttää Mossa C-vitamiini-kasvoöljyä sellaisenaan kosteuttavan kasvoveden jälkeen, kun on oikein kuivaa tai olen menossa lenkille pakkassäässä. Käytän lähes pelkästään luonnonkosmetiikkaa.
Mä käytän myös talvisin tätä Mossan öljyä ja laitan sen päälle jotain Nivean edullista yövoidetta. Kasvot puhdistan misellivedellä.
Kosmetiikkateollisuus peukuttaa heidän bisneksiään kyseenalaistamia kommentteja 🤔
Toki vedenjuonti sekä ravintorikas ja monipuolinen ravinto on tärkeää myös ihon hyvinvoinnille.