Mitä teidän kokonimikaimanne ovat perseilleet?
Mikko Hassisen kokonimikaima on joutunut muuttamaan linkedin profiilinsa nimeksi: Mikko "Kättelen vain kerran" Hassinen. Sivulla käyty linnanjuhlien jälkeen jo 2000 kertaa.
Kommentit (13)
Ei mulla mutta miehellä on kokonimikaimana joku linnakundi. Kerran tuli hämärää postia.
Itsellä ainakin 6 kokonimikaimaa. Yhdessä vaiheessa yksi oli samassa yhdistyksessä jäsenenä ja jätti aina jäsenmaksunsa maksamatta. Siitä tuli aina vinoiluja.
Ap
Ei o kaimaa eikä sometilejä, joita voisi vakoilla, jos tekisin jotain älyvapaata.
En onneksi ole koko nimikaimaa nykyisellä, eikä tyttönimellä. Lapsuuden sukunimi melko harvinainen, lisäksi etunimi kansainvälinen, toinen nimi ei yhtään suosittu suomalainen vanha nimi. Sen kun yhdistää nykyiseen supisuomalaiseen yleiseen sukunimeen niin ei tule toista vastaan.
Mulla ei nimi kaimoja ole. Miehellä useita, itsekkin sellaiseen törmännyt, lisäksi mm tason urheilija samalla nimellä, joten hänestä löytyy paljonkin tietoa
Meitä kaimoja on kolme kappaletta, ja minä olen se, joka on törppöillyt.
Vierailija kirjoitti:
Meitä kaimoja on kolme kappaletta, ja minä olen se, joka on törppöillyt.
Hyvä. Laita muiden piikkiin vaan!
Yrittänyt itsaria. Itsellä harvinainen sukunimi, joten kaimoja ei juurikaan ole. Tämän yhden kanssa oltiin joskus fb kamuja ja viestitettiin välillä. Poistin lopulta kavereista, kun vaikutti niin sekopäältä tai pahasti mt ongelmaiselta.
Minulla on useampi nimikaima ja vuosia sitten nimikaima soitti, kun oli saanut postissa nimipäivä-onnittelut yli 30v takaa, joltakin entiseltä päiväkodin pojalta ja kirjekuoresta paljastui kaunis rakkausruno. Se oli niin hellyttävä, että soittaja halusi etsiä oikean saajan. Ikävä kyllä, se en ollut minä, kun en asunut samalla paikkakunnalla.
Onneksi en ollut Matti Nykäsen nimikaima.
Onneksi ei ole yhtään kokonimikaimaa.