Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En
Haluaisin mennä kunnon metsään kävelemään, kuuntelemaan ääniä ja kokemaan tuoksuja yms. Mistä ihana mies joka veisi mut ihanaan metsään? En ole vuosiin ollut ja kaipaan luontoa. Kaupunkikin muuttunut ihan järkyttäväksi.
Kommentit (70)
Sulle sopisi varmaan Havu tee. S-Marketissa sitä ainakin oli jossain vaiheessa. Se tuoksuu kuin olisi metsässä.
Tuollainen ihanan jännittävä luontomies vei yhden Saaran metsäretkelle Audillaan ja sinne neito jäi ikiajoiksi.
Kyllä sinne metsään saa mennä ilman miehiäkin.
Mika Moring vois viedä sut metsään kerään sieniä :D
Etkö sä osaa ihan itse mennä metsään? Miten avuton voi ihminen olla?
Saatko syödyksi tänään mitään vai tarvitsetko miehen päättämään ruokasikin?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisten ei kannata mennä yksin eksymään ja kaatumaan metsään. Ellei ole tutut polut ja hyvä kunto. Ehkä olisi joku mukaan sinne, sukulainen tai tuttu. Ehkä aloittaja halusi vain mukavan miehen. Kaupunkilaisten autottomien on kyllä vaikea päästä luontoon.
Miksi pitää olla just se ihana mies joka sut sinne metsään vie 😅 Mutta v*ttuilut sikseen, ymmärrän oikein hyvin kaipuusi metsäretkelle.
Jos olet pyörätuolissa, kysy terkkarista.
Ainakin pääkaupunkiseudulla on ympäristökeskuksen luontoretkiä keväästä syksyyn. Vahva suositus.
Mistä nainen joka maksais mun ihanan kaljanjuonnin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne metsään saa mennä ilman miehiäkin.
Eikä saa.
Metsät on miesten juttu.
Ap:n kannattaa hakeutua pian transhoitoihin, jotta voi korjata sukupuolensa mieheksi ja saa mennä itse metsään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ihmisten ei kannata mennä yksin eksymään ja kaatumaan metsään. Ellei ole tutut polut ja hyvä kunto. Ehkä olisi joku mukaan sinne, sukulainen tai tuttu. Ehkä aloittaja halusi vain mukavan miehen. Kaupunkilaisten autottomien on kyllä vaikea päästä luontoon.
Jos ei näe vaivaa hankkiakseen auton päästäkseen metsään, miksi miehen pitäisi olla se jolla on auto ja joka vie metsään? Mikä automaattinen sukupuolivelvollisuus se autollisuus on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tosiaan kannata mennä eksymään eikä kaatuilemaan metsään. Sinne kun voi mennä eksymättäkin ja ihan ilman kaatuilua. En mä ainakaan mitään polkuja tartte, yllätys sulle mutta metsässä pystyy liikkumaan ilman polkuja. En mä ainakaan tartte sukulaisia, naapuria, kavereita, tuttuja enkä pelastushenkilökuntaa samoillessani luonnossa.
Aloita seurasaaresta, jos olet stadilainen. Kaikkien muiden kaupunkien välittömässä läheisyydessä on metsää. Espoosta Rovaniemelle
Vierailija kirjoitti:
Mika Moring vois viedä sut metsään kerään sieniä :D
:D
Kun aikoinani treffailin miehiä, niin usea halusi metsäretkille. En tiedä, olivatko muuten innokkaita kuin minua miellyttääkseen, ehkä.
Mä vie mielelläni sut metsään ja jätän sinne.
Tuota, miksi tarvitset miehen viemään sinut metsään? Mikä estää menemästä ihan itse?