Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?
Kommentit (355)
Koska tarvitsen naiselta vain billua. SLURPS!!
-KYNTÖMIES
Tällä suorittamisella ja naisen passaamisella mies saa uumimammakroppaisen, miehiä vihaavan naisen joka odottaa mieheltä feministisen modernin miehen ja vanhan ajan perinnemiehen parhaita puolia, edustaen itse huonoimpia puolia vastaavista naisista.
Ja kyllä miehen on oltava siitä kiitollinen, kun saa NAISEN.
ihan aidosti säälin teitä jotka vietätte aikanne palstalla jauhaen itse päästänne keksimiä kuvitelmia. Tiedoksi että täällä oikeassa elämässä on oikeita rakastavia ja välittäviä parisuhteita joissa sitä elämää jaetaan suurimmaksi osaksia onnellisina.
Omassa suhteessani molemmat kuntoilevat ja pitävät huolta terveydestään, koska haluaa näyttää toiselle hyvältä. Lopulta kuitenkaan muuttuva vartalo ei ole ongelma koska kaikki me vanhenemme, ja jos sairastuu niin toista tuetaan eikä jätetä kun rasvaprosentti vähän nousi.
Arki on sujuvaa ja rentoa, höpötellään juurikin niitä päivällä sattuneita juttuja jotka teistä on pelkkää hömpötystä, mutta katsos kun me oikeasti pidämme toistemme seurasta ja meitä kiinnostaa mitä toiselle kuuluu. Koti on sisustettu yhdessä eikä kumpikaan määrää tai vaadi toiselta jotain. Vaatteet eivät ole lattialla vain jonkun rentouden illuusion vuoksi koska ei ole mitään järkeä tukkia lattioita ja houkutella turkiskuoriaisia, kun pyykkikori on parin metrin päässä. Jos kuitenkin vaate lattialla olisi niin mitä sitten, se nostaisi joka ohi kävelisi.
Mun ei tarvitse nalkuttaa miehelle tekemättömistä töistä koska hän on tehnyt ne oma-aloitteisesti jo kauan sitten, samoin minä hoidan oman osuuteni siitä numeroa tekemättä - koska jos lamppu on rikki, sen vaihtaa heti än yy tee nyt se henkilö joka sen sattuu rikkomaan, koska ei ole järkeä myöskään vitkutella ja istua pimeässä. Seuraavalla kerralla myös kaupasta ostaa ihan pyytämättä lisää lamppuja varastoon. Sekä mies että minä molemmat pystymme tähän. Eikö olekin mullistavaa?
Ps. Tällaisen miehen kanssa on ilo harrastaa seksiä vaikka joka päivä. Ja hän on sängyssäkin antelias ja huomioonottava. Taas pakko kysyä että eikö olekin kumma juttu miten mukavaa on olla suhteessa aikuisen, kypsän ihmisen kanssa??
Vaikuttaa siltä, että miehet ja naiset haluavat eri asioita. Joillain käy tuuri ja löytyy todella sopiva kumppani, osa selviää sillä kun molemmat vähän joustavat. Korostan: vähän.
Ei liene yllätys, että eronneissa on muita enemmän niitä tyytymättömiä?
Naisila korostuu tuki ja turva, huomioon ottaminen pienillä eleillä ja lahjoilla, mukavuudet ja jonkinasteinen luksus välillä, keskustelut arkisista asioista, ylipäätään koti, neuroottisuus sotkun tai rikkinäisten asioiden suhteen, tarkkuus sisustamisen suhteen, se miltä pariskunta ja heidän kotinsa ym näyttävät muiden silmissä, aikuisuus ja se "ettei olla teinejä enää".
Miehillä korostuu seksi, yhteiset harrastukset, hauskanpito silloinkin kun ei osteta luksusta, kodin ulkopuolinen elämä, rento meininki, se ettei välitetä siitä mitä muut ajattelevat, asioiden tekeminen keskitetysti jatkuvan metasäätämisen ja pikkutehtävien suorittamisen sijasta, se ettei kadoteta kokonaan sisäistä pikkupoikaa.
Minusta elämä keskivertonaisen kanssa on stressaavaa. Koko ajan pitää huomioida jotain pikkujuttuja, ja suorittaa jotain pikkutehtäviä, ettei naisen neuroosikäyrä käänny jyrkkään nousuun. Et voi tehdä sitä ja tätä, koska ollaan aikuisia ja nyt pitää olla enemmän tasoa kuin teineinä. Aina se hauskin juttu on jotain mikä maksaa, eikä kellään ole varaa niihin juttuihin säännöllisesti. En ymmärrä mitä minä siitä saisin, tai mitä nainen saisi elämästä minun kanssani, verrattuna tapailusuhteeseen?
Minä olen onnellisempi vastuullisena asiantuntijana joka hoitaa asiansa tiptop, mutta on vapaa-aikana pikkupoika joka tekee omia juttujaan ilman että vieressä on nainen nalkuttamassa siitä kuinka typeriä ne ovat ja miksei lähdetä hotellilomalle kun kesälomarahatkin tulivat.
Koska mies on onnellisempi ja elää pitempään sinkkuna kuin naisen kanssa.
Koska mies on tutkitusti JA tilastollisesti onnellisin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Fakta. Hear, hear!
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti sekä miehet että naiset ovat onnellisempia parisuhteissa. Siis keskimäärin.
Tämä on havaittu seuraamalla miesten ja naisten testijoukkoja. Eli tiettyjä ihmisiä, ja sitä nostiko vai laskiko parisuhde heidän onnellisuuttaan.
Näin asiaa kuuluu tutkia, ei vain vertaamalla sinkkuja ja parisuhteissa olevia. Koska muuten asiaan vaikuttaa se, että onnelliset ja täyttä elämää elävät naiset eivät halua miestä yhtä paljon kuin sellaiset naiset joilla on tarpeita.
Okei, olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen jatkuu yhä. Myös kaikki tuttavani ovat naimisissa. En tiedä _yhtään_ miestä, joka kaipaisi olla aikuisiässä *pikkupoika*, saatika haluaisi elää sikolätissä vaatteet ympäri lattioita tms. Suoraan sanottuna ei hämmästytä tämä vapaiden miesten otanta tässä ketjussa, sen verran karut ovat ajatusmaailmat ja elintavat 😅
Oikeasti kiva nainen on taruolento!
Kyllä sun kannattaa olla yksin. Jo tämä tilityksesi kertoo, kuinka tylsä, ja kaavoihisi kangistunut äijänkäpy olet. Kaikille pelkkä menetys. Ruma, perseenhajuinen mitättömyys, kohta jo haudassa ja unohdettu. Ansaitusti. Nobody.
Vaikutat miellyttävältä naiselta. Voimme kaikki vain ihmetellä miksi elät ja kuolet yksin, kelpaamatta tuollaiselle vihaamallesi miehelle jota haukut.
Vierailija kirjoitti:
Okei, olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä liitossa, joista toinen jatkuu yhä. Myös kaikki tuttavani ovat naimisissa. En tiedä _yhtään_ miestä, joka kaipaisi olla aikuisiässä *pikkupoika*, saatika haluaisi elää sikolätissä vaatteet ympäri lattioita tms. Suoraan sanottuna ei hämmästytä tämä vapaiden miesten otanta tässä ketjussa, sen verran karut ovat ajatusmaailmat ja elintavat 😅
Sieltähän se olkiukko löytyi taas.
Täällä on ihan siistiä. Jos ryömit sohvan alle niin sieltä voi kyllä löytyä pölypallero. Imuroin viikko sitten, ei taida imuroida tänään enää. Joskus housut saattavat olla tuolin selkämyksellä tai peräti lattialla, kamala juttu kyllä.
Sisäinen pikkupoika haluaa nyt lähteä taskulampun kanssa etsimään yhtä autiotaloa. Teinien touhuja, tiedän.
Pitäisi tietysti ryömiä sohvan alle tarkistamaan pölypalleroiden tilanne, viikata farkut siististi pyykkikoriin, ja istua sohvalle katsomaan tositeeveetä herkkulautasen kanssa niin kuin aikuiset. Mutta kun ajatusmaailma ja elintavat ovat karut, niin minkäs teet.
ps. tuttu nainen tulee mukaan etsimään sitä autiotaloa. On ihan aikuinen kyllä, ainakin tietääkseni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sun kannattaa olla yksin. Jo tämä tilityksesi kertoo, kuinka tylsä, ja kaavoihisi kangistunut äijänkäpy olet. Kaikille pelkkä menetys. Ruma, perseenhajuinen mitättömyys, kohta jo haudassa ja unohdettu. Ansaitusti. Nobody.
Vaikutat miellyttävältä naiselta. Voimme kaikki vain ihmetellä miksi elät ja kuolet yksin, kelpaamatta tuollaiselle vihaamallesi miehelle jota haukut.
Suomi on outoa maa siitä, että täällä on paljon ottajia tuollaisille riivinraudoille joiden suu soi kuin Kalevalan sampo. Villi veikkaus, että kyseinen rouva on pitkässä avioliitossa, hänellä on aikuiset lapset ja muutenkin kaikki hyvin 😅😂
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Tällä suorittamisella ja naisen passaamisella mies saa uumimammakroppaisen, miehiä vihaavan naisen joka odottaa mieheltä feministisen modernin miehen ja vanhan ajan perinnemiehen parhaita puolia, edustaen itse huonoimpia puolia vastaavista naisista.
Ja kyllä miehen on oltava siitä kiitollinen, kun saa NAISEN.
ihan aidosti säälin teitä jotka vietätte aikanne palstalla jauhaen itse päästänne keksimiä kuvitelmia. Tiedoksi että täällä oikeassa elämässä on oikeita rakastavia ja välittäviä parisuhteita joissa sitä elämää jaetaan suurimmaksi osaksia onnellisina.
Omassa suhteessani molemmat kuntoilevat ja pitävät huolta terveydestään, koska haluaa näyttää toiselle hyvältä. Lopulta kuitenkaan muuttuva vartalo ei ole ongelma koska kaikki me vanhenemme, ja jos sairastuu niin toista tuetaan eikä jätetä kun rasvaprosentti vähän nousi.
Arki on sujuvaa ja rentoa, höpötellään juurikin niitä päi
Täällä olevat palstamammat ovat kylläkin miehiä vihaavia naispuolisia inceleitä. Vihaa tihkuvat viestit ovat vuosien ajan näyttäneet suomalaisten naisten parhaat puolet.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että miehet ja naiset haluavat eri asioita. Joillain käy tuuri ja löytyy todella sopiva kumppani, osa selviää sillä kun molemmat vähän joustavat. Korostan: vähän.
Ei liene yllätys, että eronneissa on muita enemmän niitä tyytymättömiä?
Naisila korostuu tuki ja turva, huomioon ottaminen pienillä eleillä ja lahjoilla, mukavuudet ja jonkinasteinen luksus välillä, keskustelut arkisista asioista, ylipäätään koti, neuroottisuus sotkun tai rikkinäisten asioiden suhteen, tarkkuus sisustamisen suhteen, se miltä pariskunta ja heidän kotinsa ym näyttävät muiden silmissä, aikuisuus ja se "ettei olla teinejä enää".
Miehillä korostuu seksi, yhteiset harrastukset, hauskanpito silloinkin kun ei osteta luksusta, kodin ulkopuolinen elämä, rento meininki, se ettei välitetä siitä mitä muut ajattelevat, asioiden tekeminen keskitetysti jatkuvan metasäätämisen ja pikkutehtävien suorittamisen sijasta
Tuossa oli muuten paljon hyviä pointteja. Sen olen myös huomannut että naisilla on jokin pakonomainen tarve päättää mitä tehdä miehen tienaamilla rahoilla. Nehän ovat siis yhteisiä eli naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkitusti sekä miehet että naiset ovat onnellisempia parisuhteissa. Siis keskimäärin.
Tämä on havaittu seuraamalla miesten ja naisten testijoukkoja. Eli tiettyjä ihmisiä, ja sitä nostiko vai laskiko parisuhde heidän onnellisuuttaan.
Näin asiaa kuuluu tutkia, ei vain vertaamalla sinkkuja ja parisuhteissa olevia. Koska muuten asiaan vaikuttaa se, että onnelliset ja täyttä elämää elävät naiset eivät halua miestä yhtä paljon kuin sellaiset naiset joilla on tarpeita.
Väärin ja tilastoharha joka on yksinkertaisesti selitettävissä.
Mies on onnellisimmillaan sinkkuna. Parisuhde nostaa onnellisuutta vain jos mies hakee parisuhdetta ja kokee onnettomuutta kun ei sellaista saa (incel). Harva mies on tällainen.
Naisilla tilanne on toinen. Naisilla ei ole elämässään muuta tarkoitusta kuin pariutuminen ja masuasukin hankkiminen. Se on asia jota mies ei voi tehdä, joten miehillä ei moista taakkaa ole. Toki nainenkin voisi tehdä sen ihan yksin, kiitos nykyajan lääketieteen, mutta mutta... se raha. Kukas lapsen kaikki menot maksaisi? Naisilla kun on taipumus hankkiutua helpoille aloille jossa palkka on valitettavasti sen mukainen. Siihen päälle se, että muutama vuosi poissa työelämästä jotain lasta kasvattamassa tosiaan tuhoaisi säästöt ja naisen työmarkkina-arvo romahtaa ihan osaamisen kuihtuessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on mukava omistuskaksio isossa kaupungissa järvinäkymällä. Näin on hyvä. Helppo arki, vähän siivoamista, rento sisustus jonka ei tarvitse olla sävy sävyyn tai inhoamaani valkoista IKEA-linjaa. On aikaa harrastuksille ja kavereille, vähän kissanristiäisiä, ei tarvetta miettiä lahjoja, ei tarvitse ostaa 20 lajiketta erilaista naposteltavaa jos kavereita tulee kylään.
Miten arkeni paranisi jos alkaisin seurustelemaan naisen kanssa, jolle minun elintasoni olisi hyppy parempaan? Ei mitenkään. Vaikkaalkaisin seurustelemaan rikkaamman naisen kanssa - mitä ei tapahdu, koska naiset eivät juurikaan pariudu alaspäin - arkeni vain hankaloituisi.
Ainoat motiivit seurustella ovat jos nainen on älykästä ja hauskaa seuraa, seksuaalisesti kiihottava, ja sellainen jonka kanssa ei tarvitse riidellä. Mitään tarvetta saada naista mukaan yhteisiin kotileikkeihin ei o
Girls just wanna have fun. Kunnes tulee parisuhteen aika ja se kotileikkien rahoittaja tulee vastaan.
Naisten kanssa hermot menee. Siinä se syy. Nykyään en oikeastaan tarvi naisia elämääni. Tai tarvinko koskaan ennenkään?
Mentiin seurustelemaan, koska tuntui hyvälle ja näinhän rakkauslauluissa menee.
En kuuntele enää rakkauslauluja. Käyn huo.rissa.
En tiedä mikä lainauksissa on vikana, mutta yksinäinen mies, kerro redditnimesi (tee vaikka uusi) tai ohjaa minut johonkin keskusteluun josta löydän sinut, jos haluat tutustua.