Muistathan loppuvuoden juhlissa, että maiharit ei ole juhlakenkä!
Kommentit (74)
Ovat jos pukukoodissa ei erikseen vaadita hienompia kenkiä.
Juhla on juhla, ja juhlaan ei mennä arkikuteissa.
Käytän maihareita kaikissa juhlissa kesää lukuun ottamatta.
Jos pukukoodi on pikkumusta, saaanko laittaa mustat maiharit?
Aattelin laittaa mustat bikerbootsit.
Maiharit toimivat sotilaskäytön lisäksi myös metsässä ja kaupungissakin kulkiessa. Juhlakenkä se ei ole.
Eiköhän aika ole jo ajanut liian tiukkojen pukukoodien ohi.
Muistathan loppuvuoden juhlissa, että maiharit ei ole juhlakenkä!
Koskee miehiä ja naisia.
terveisin Pirkko 92v "ennen kaikki oli paremmin"
Oletko sama tyyppi joka alkaa julistaa keväällä että juhliin ei mennä paljain säärin=)
Vierailija kirjoitti:
Juhla on juhla, ja juhlaan ei mennä arkikuteissa.
Ei mulla ole juhlakuteita, menen siis arkitamineissa. Jos ei kerran kelpaa, jään pois.
Suomalaiset ovat juntteja! Maihareissa juhliin?? Ai mutta ovat ne hienot Doktor martinssit (ironiaa) - naurettavaa. Junttinaiset.
Housujen alta ei näe edes mitkä kengät on jalassa sama pitkän hameen tai mekon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Maiharit toimivat sotilaskäytön lisäksi myös metsässä ja kaupungissakin kulkiessa. Juhlakenkä se ei ole.
Miksi ei muka ole, ei mulle kukaan ole mitään sanonut! JA niillä olen mennyt ja menen vastakin!
Ps Toki lankkaan ja putsaan koiranpaskat sun muut ryönät pois!
Mä menen Kuomilla. Toki ne on ihan uudet. Tuskin ketään kiinnostaa
t. jalkaleikkauksesta toipuva
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat juntteja! Maihareissa juhliin?? Ai mutta ovat ne hienot Doktor martinssit (ironiaa) - naurettavaa. Junttinaiset.
Mitä sitten! Olen ylpeästi junttimainnen nainen.
Sitäpaitsi mulla ei ole noita junttikenkiä, vaan kalliit kotimaiset!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Se on arkikenkä.
Riippuu juhlien pukukoodista. Esim. jotkut firman kevyet ja epämuodolliset pikkujoulut on sellaiset, joissa maiharit menee ihan hyvin.