Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miksi olet mielummin yksin kuin kivan naisen kanssa?

Vierailija
08.12.2023 |

Ja siis huom oikeasti kivan 

Kommentit (355)

Vierailija
21/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liian pitkään yksin,en osaisi todennäköisesti huomioida hänen tarpeitaan.

Vierailija
22/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontaktin luominen naisiin on nykyään kynnyskysymys Suomessa. Ulkomailla aktivoidun kyllä, mutta Suomessa aika menee työntekoon. Jos Suomessa käyn baarissa, niin huomaan, että naiset haluaat pitää oman reviirinsä joten saavat siten olla rauhassa. Tinderissä saan harvoin Suomessa matcheja ja puhumattakaan matcheja  joista kiinnnostun. Kivoja naisia on työkavereina, mutta he ovat varattuja tai liian nuoria.  Eli ei sitä niin vaan olla kivan naisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet haluaisi lapsia

Oon huomannut saman

Vierailija
24/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan kiva nainen ei tahdo olla minun kanssani.

T. yksinäinen mies, ihan kivakin

Ain akun lukee näitä "kukaan ei tahdo" -valituksia, niin tulee halu esittää vastakysymys. Eli mitä tarjottavaa sinulla (tai kenellä hyvänsä, joka tätä toteaa) on sille naiselle, miten naisen elämänlaatu paranee jos hän alkaa parisuhteeseen kanssasi? Miehillä pääsääntöisesti paranee mahdollisuus saada sitä kuuluisaa pillua, lisäksi monessa tapauksessa kotityöt saa kaadettua naisen tehtäviksi suuremmalla prosentilla. Mutta mitä se nainen saa vastineeksi?

Vierailija
25/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitää miellyttää miehen silmää ja "cut feeling" sanoo naisen olevan sopiva. Muuta ei tarvitse tietää.

Vierailija
26/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat aina vaan seksiä. Väittävät, että miehet vaativat, mutta todellisuus on toisten päin.

Vierailija
27/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap valmis äidiksi? Vai haluatko vain pitää hauskaa ja kivaa?

Mies haluaa perheen

Ap? Veikö kissa kielen

Vierailija
28/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei liity aloittajan kysymykseen,mutta olen ihan kivan naisen kanssa parisuhteessa,ollaan sopuisa pari.

Vierailija
29/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko Ap valmis äidiksi? Vai haluatko vain pitää hauskaa ja kivaa?

Mies haluaa perheen

Korjaan, mies haluaa sen perheen tuomat edut ja statuksen nousun, mutta ei perhearjen nurjia puolia, ne kaadetaan kyllä sen naisen niskaan 110 % varmuudella.

Eipäs

Vierailija
30/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää miellyttää miehen silmää ja "cut feeling" sanoo naisen olevan sopiva. Muuta ei tarvitse tietää.

Olisko kuitenkin gut feeling :) cut feeling tulee varmaan enemmänkin siinä tilanteessa, kun tekee (taas kerran) mieli repiä joltain määliöltä silmät päästä..

Vierailija
31/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluavat aina vaan seksiä. Väittävät, että miehet vaativat, mutta todellisuus on toisten päin.

Ja ongelma on...? Eikö miehet tahdo juuri sellaisen naisen?

Vierailija
32/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse naista mihinkään. Elämäni on erinomaista kun on hyviä kavereita, hyvä työ ja vapaa-ajalla kivoja tietokonepelejä.

Vierailija
33/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ain akun lukee näitä "kukaan ei tahdo" -valituksia, niin tulee halu esittää vastakysymys. Eli mitä tarjottavaa sinulla (tai kenellä hyvänsä, joka tätä toteaa) on sille naiselle, miten naisen elämänlaatu paranee jos hän alkaa parisuhteeseen kanssasi? Miehillä pääsääntöisesti paranee mahdollisuus saada sitä kuuluisaa pillua, lisäksi monessa tapauksessa kotityöt saa kaadettua naisen tehtäviksi suuremmalla prosentilla. Mutta mitä se nainen saa vastineeksi?

Pitkissä parisuhteissa eli +2-3 vuotta ja siitä eteenpäin ei paljon pillua yleensä tule. Poikkeuksia on mutta näin se vaan keskimäärin menee ja mitä pitemmälle niin sitä vähemmän. 

Vierailija
34/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIES etsii naista, jotta voi perustaa perheen

Ja nainen etsii miestä joka voi siittää sille lapset ja josta voi sen jälkeen ajautua eroon (+elarit).

Pidätkö miehiä tyhminä?

Tämä pitää täysin paikkansa. Kun mies on toimittanut lastinsa perille, voi sen potkaista pellolle.

Vierailija
35/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko leikellä naistasi?

Vierailija
36/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä viihdyn oikein hyvin kivan naisen kanssa, ja sellaisen kanssa olen mielelläni parisuhteessa. Ja samoin vietän myös aikaa kivojen ystävien kanssa, sukupuoleen katsomatta. Se että miten, missä ja milloin niitä kivoja naisia kohtaa ja tapaa, onkin jo eri juttu.

Vähän asian vierestä, mutta kumminkin asiaan liittyen. Olin pari vuotta sitten tinderissä ja toisessa vastaavassa myöskin pari kuukautta. Okay, tarjonta tuli nähtyä ja muutamat treffit tuli käytyä. Sen jälkeen en ole käyttänyt niitä pariin vuoteen. Syystä että seurustelen nykyään.

Ajattelin tässä yksi ilta että katsonpa ihan vaan mielenkiinnosta mitä se on, ja mitä siellä nykyään on. Mitä ihmettä? Enempi kuin puolet samoja ihmisiä??? Heräsi ihan ekana kysymys mieleen että mitä noissa ihmisissä on vikana jos ne ei kelpaa kenellekään, tai ne ei itse kelpuuta ketään? Ulkonäössä oli harvalla mitään vikaa mikä olisi ollut este. Mutta luultavasti just se luonne? Tai sitten heillä on se ajatus että kyllä siellä nurkan takana odottaa se vielä parempi. Eli seuraava, seuraava,, ja taas seuraava... niinkuin täällä on jo joskus kirjoitettu, siitä karkkikauppa ilmöstä.

Vierailija
37/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiirisen tutkimuksen perusteella voin todeta että enemmän on seksiä elämässä sinkkuna kuin että olisi "kivan" naisen kanssa parittelusuhteessa.

Uusiosingeli, M45

Ai, saat sinkkuna seksiä jokapäivä? Aina kun haluat? Outoo

Minkälaisessa parisuhteessa on seksiä joka päivä? Kolme kuukautta kestäneessä?

Vierailija
38/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIES etsii naista, jotta voi perustaa perheen

Ja nainen etsii miestä joka voi siittää sille lapset ja josta voi sen jälkeen ajautua eroon (+elarit).

Pidätkö miehiä tyhminä?

Tämä pitää täysin paikkansa. Kun mies on toimittanut lastinsa perille, voi sen potkaista pellolle.

Miehet häipyvät myös ihan itse...elleivät roiku väkisin. 

Molemmat on nähty. 

Vierailija
39/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet liian kiva ja kiltti. Ole fyysinen uhka sekä miehille että naisellesi niin hän alkaa arvostaa sinua.

Vierailija
40/355 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empiirisen tutkimuksen perusteella voin todeta että enemmän on seksiä elämässä sinkkuna kuin että olisi "kivan" naisen kanssa parittelusuhteessa.

Uusiosingeli, M45

Ai, saat sinkkuna seksiä jokapäivä? Aina kun haluat? Outoo

Minkälaisessa parisuhteessa on seksiä joka päivä? Kolme kuukautta kestäneessä?

20 vuotta on kestänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi