Te, joilla korkeakouluopinnot tökkii, uskotteko osaamiseenne enää?
Opiskelen tekniikan alaa ja välillä haasteita riittää ja kursseja menee 1 tai 2 arvosanalla läpi, niin ajattelen että miksi edes opiskelen jossen osaa mitään kunnolla enkä saa hyviä arvosanoja, etteihön kukaan minua halua töihinkään näillä "taidoilla".
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylipäätään lähteä opiskelemaan vaativaa tutkintoa työn ohessa? Kun se nyt kuitenkin vaatii sitä aikaa, jota työssäkäyvällä ei ole.
Osaamisen päivittäminen, uranvaihto. Onhan noita syitä.
Osaamista voi päivittää muillakin koulutuksilla. Jos opiskelee vaativaa korkeakoulututkintoa, pitää tajuta, että se vie aikaa. Jos sitä aikaa ei ole valmis uhraamaan, miksi lähteä koko touhuun?
Koska ei sieltä ole pakko huippuarvosanoin valmistua. Itse opiskelen DI:n tutkintoa työn ohessa ja käytän siihen päivän viikossa + muutaman tunnin viikonloppuisin. Teen 80% työaikaa. Tuossa ajassa teen, mitä ehdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tökki niin kauan kun opiskelin väärää alaa. Vaihdoin pääainetta ja johan alkoi sujumaan kun motivaatio kasvoi.
Minulla olisi motivaatiota kyllä, asiat on mielenkiintoisia mutta ajanpuute ihan hirveä. Käyn normaalisti töissä, 5 kurssia meneillään, pelkästään matikan laskuihin menee se 6-7h viikossa, sitten 5 muuta kurssia siihen lisäksi niin en meinaa ehtiä edes perus kotihommia. Ap
Ei työssä käyvän ole järkevää ottaa noin montaa kurssia samaan aikaan. Epärealistinen suunnitelma.
Osaamista voi päivittää muillakin koulutuksilla. Jos opiskelee vaativaa korkeakoulututkintoa, pitää tajuta, että se vie aikaa. Jos sitä aikaa ei ole valmis uhraamaan, miksi lähteä koko touhuun?