Nainen, pidätkö itseäsi pluskokoisena tai kehopositiivina? Eikö se olis vaan parasta myöntää olevansa häpeällisesti líhava?
Kommentit (90)
Vierailija kirjoitti:
Vain häiriintynyttä runkkaria kiinnostaa, ihmisten koko.
Et ilmeisesti saa, joten sua kiukuttaa. Teepä näin:
1. Mene ulos
2. Valitse kivitalo, joka sijaitsee tasamaalla
3. Paina leuka rintaasi
4. Juokse päin kivitaloa
Eikös joku laulanut, että lihavat on lepposia jne? Ei oikein vaikuta siltä
Kehopositiivisuus tarkoittaa kaikenlaisten kehojen hyväksymistä, etenkin omansa. Olen reilusti lihava, mutta ei siinä mitään häpeällistä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läskit ovat vastenmielisiä, niin miehet kuin naisetkin. Enkä meinaa tällä naisten kohdalla kurvikkaita tapauksia, vaan oikeasti yksinkertaisesti läskejä. Todella lihavaa hädin tuskin voin edes tunnistaa ihmiseksi, koska ei sellaiselta enää näytä. Oppikaa näistä kipeistä sanoista ja laihduttakaa!
Lue mun viesti nro 34 tästä ketjusta.
Kiinnostava tarina... Ihmiset luonnollisesti vihaavat asioita, jotka ovat epäterveellisiä, nimenomaan itseaiheutettuja sellaisia, oli kyse sitten vaikka lihavuudesta, alkoholismista tai huumeiden käytöksestä, puhumattakaan epäterveellisestä ja perverssistä seksielämästä. Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö halua, että nuo ihmiset PARANEVAT, koska sitä aidosti haluan, koska heille ei ole hyväksi elää noin. Mutta joskus tiukka ja suora puhe ravistelee ihmiset hereille. Tough love ja sitä rataa.
Huono ihminen on sellainen, joka valehtelee läskille tämän näyttävän hyvältä ja olevan mukamas terve. Hyvä ihminen on sellainen, joka haluaa, että tuo epäterve ihminen voi paremmin, käytti sitten mitä tahansa kieltä tahansa. Rehellisesti lihavuus on vastenmielistä mielestäni enkä tule valehtelemaan asiasta. Hyvä kuulla ihmisten rehellisiä mielipiteitä kuin body positivity-valheita. Ehkä motivoi muuttumaan. Jos kerran itse päätit laihduttaa, koit ettei ole hyvä olla lihava, eikö? Oletko sinäkin sitten paha ihminen, joka vihaa lihavia? Et, vaan tajusin, ettei ole hyvä olla lihava, ja oletettavasti toivot samaa muille. Ja kun minä puhun lihavuudesta, en tarkoita mitään pientä pyöreyttä, vaan todellisia valaita, jotka eivät enää muistuta ihmistä.
Mitä ihmettä nyt? Olen pluskokoinen, nykyajan ilmiöhän on ennemmin yrittää uskotella, etten olisi. Googlaa vanity sizing.
Olen myös ylipainoinen, fyysisesti terve ja hyväkuntoinen, ja kehostani pitävät sekä minä että rakastajani. Asiat eivät sulje toisiaan pois.
Häpeän tunteistaan jokainen vastaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa nyt esimerkiksi tuota ketjua itsenäisyysjuhlien puvuista. Kehutaanko siellä, että "Kertulla oli hyvin täytettä sähkösinisessä puvussaan" tai että "Anneli oli saanut hiukan lihaa luidensa päälle joten paljettipuku antoi hänelle diskopallomaista säihkettä"....
En seuraa tuota ökyjuhlaa. Sen ainut sanoma on "köyhät kyykkyyn".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Useimmiten kukaan ei "satu" olemaan lihava vaan se on hankittu ominaisuus. Jalan katkeaminen tai vaikka syöpä sattuu kohdalle, valitettavasti."
Ok. Vaikka olis hankkiutunut lihavaksi, se ei ole syy olla ajattelematta itsestään tai kehostaan kauniisti.
Parempi?
"Ajattelu" <> kehopositiivisuuden ilosanoman julistaminen. Capisces?
Älä vttu jauha italiaa kun et sitä osaa. Capisce?
Kun osaa useita kieli, joskus menee sijat sekaisin. Jo toinen esimerkki lihavien suunnattomasta suvaitsevaisuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava tarina... Ihmiset luonnollisesti vihaavat asioita, jotka ovat epäterveellisiä, nimenomaan itseaiheutettuja sellaisia, oli kyse sitten vaikka lihavuudesta, alkoholismista tai huumeiden käytöksestä, puhumattakaan epäterveellisestä ja perverssistä seksielämästä. Tämä ei tarkoita sitä, ettenkö halua, että nuo ihmiset PARANEVAT, koska sitä aidosti haluan, koska heille ei ole hyväksi elää noin. Mutta joskus tiukka ja suora puhe ravistelee ihmiset hereille. Toug
Mä en edes yrittänyt laihduttaa tuota 15kg mutta haluan laihtua vielä. Haluan palata entiseen painoon. Silloin oli hyvä kunto. En ole enää nuori ja on työperäinen selkäsairaus. Sairaus todettiin 30v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pluskoon naiset ovat seksikkäitä ja sensuelleja.
Ehkä omasta (sairaasta) mielestään....
Sä olet sairas.
Oletko koskaan kuullut oikeasti kenenkään ylistävän pullukan (ehkä jotain Ashley Grahamia tjms lukuunottamatta) seksikkyyttä. Hoikat fitneskissat näitä kehuja saa...
Joo, ja ne fitnestyypit onkin sitten tosi terveellisyyden perikuvia nälkäkuureineen. Vääristynyt kehonkuvako nyt sitten on muka terveyttä.
Olin mitä tahansa niin en ainakaan kaltaisesi huomiota naisilta epätoivoisilla aloituksilla kerjäävä neitsytpoju.
Älä vttu jauha italiaa kun et sitä osaa. Capisce?