Nainen, pidätkö itseäsi pluskokoisena tai kehopositiivina? Eikö se olis vaan parasta myöntää olevansa häpeällisesti líhava?
Kommentit (90)
Kyllä jos tästä vähän lihoisin vielä olisin jo rehellisesti läski, ei siinä ole mitään positiivista et päästää ittensä huonoon kuntoon!
Pidän itseäni sairaalloisen lihavana. En "häpeällisen" lihavana. En ole kehopositiivinen muuten, mutta hyväksyn ohuet hiukseni. En käytä siis peruukkia.
Läskihullujankuttajan torstaipäivitys. Pidä huoli omista kiloistasi, idiootti.
Arvaapa, ap, kiinnostaako minua sinun mielipiteesi.
Ihan vaan lihava. Ylipainoa 10kg, painan 74kg
Ap:n tylsä yksinäinen elämä saa hieman sisältöä toisten kiloista, voi raukkaa.
Pluskoko tarkoittaa oikeasti vain lievää ylipainoa. Ihmiset näyttävät ajattelevan että se tarkoittaa plussapallon muotoa.
Mieluummin olen läski kuin ap:n tapaan läskihullu.
Ap. voi myöntää kaikki tekemisensä ja olemisensa rehellisesti ja katsoa, mihin se johtaa. Seuraako yhtään mitään? Joku voi koettaa voimaantua toisen kustannuksella, mutta se voima ei kauan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani lievästi ylipainoinen. Ei ole terveydelle haitallista kun se paino ei ole vyötäröllä. Kaipa mä sitten olen kehopositiivinen kun pidän vartaloani kauniina.
Kaikki ylipaino on terveydelle haitallista. Näin sanoo lääketiede ja ihmiset jotka ovat asiaa tutkineet.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus ei ole häpeällinen asia.
Naiset inhoaa naisten läskejä, miehet jotenkin ei.
Miksi sun pitää puhua muiden painosta? Perustele.
Mä olen lihava. Olen laihtununut yht. n. 15kg.
N. 20 17cm kasvain poistettiin vatsasta. Ja vähän muutakin.
Vielä 15kg pitää tiputtaa pois.
Mutta sä kuspää et muutu paremmaksi ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän olevani lievästi ylipainoinen. Ei ole terveydelle haitallista kun se paino ei ole vyötäröllä. Kaipa mä sitten olen kehopositiivinen kun pidän vartaloani kauniina.
Kaikki ylipaino on terveydelle haitallista. Näin sanoo lääketiede ja ihmiset jotka ovat asiaa tutkineet.
Eihän sano. Terveydelle haitallista on keskivartalolihavuus.
Paino on joka tapauksessa mittari. Hoikat kauniit naiset saavat parhaat miehet. On aivan turhaa verhota itsekurin puute ja siitä johtuva itsetunnon puute johonkin kehopositiivisuuteen!
Vierailija kirjoitti:
Pluskoon naiset ovat seksikkäitä ja sensuelleja.
Ehkä omasta (sairaasta) mielestään....
Vierailija kirjoitti:
56kg, paljonko tässä pitäisi vielä laihduttaa??
tuostako ei ole varaa pudottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet sairas.
Oletko koskaan kuullut oikeasti kenenkään ylistävän pullukan (ehkä jotain Ashley Grahamia tjms lukuunottamatta) seksikkyyttä. Hoikat fitneskissat näitä kehuja saa...