Nainen, pidätkö itseäsi pluskokoisena tai kehopositiivina? Eikö se olis vaan parasta myöntää olevansa häpeällisesti líhava?
Kommentit (90)
56kg, paljonko tässä pitäisi vielä laihduttaa??
Myönnän olevani lievästi ylipainoinen. Ei ole terveydelle haitallista kun se paino ei ole vyötäröllä. Kaipa mä sitten olen kehopositiivinen kun pidän vartaloani kauniina.
En oikein ymmärrä kysymystä. Olen hoikka.
Eihän nuo asiat sulje toisiaan mitenkään pois :D Olen ihan rehellisesti lihava ja pyrin laihduttamaan oman terveyteni takia, mutta suhtaudun myös kehooni positiivisesti joten oletan olevani myös kehopositiivinen. Häpeämään en kyllä suostu :)
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiat pitäisi tunnustaa. Läskit ovat rumia ja melkoinen kansanterveydellinen kuluerä.
No höpsistä :D Tässä yhteiskunnassa ei tiettävästi kukaan ole _velvollinen_ miellyttämään ulkonäöltä yhtään ketään, joten jokainen meistä saa näyttää ihan niin petolinnun pärceeltä kuin vain itse kehtaa. Koskee toki myös sinua ;)
En pidä itseäni lihavana enkä kehopositiivisena.
BMI 17.4 eli tällä hetkellä lähes terveisiä lukemissa, mutta syömishäiriötä sairastanut yli 20 vuotta.
Miksi mies kuvittelet olevasi miehekäs nallukka etkä 40 kiloa ylipainoinen laardikasa?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan tietämättömiä.
Miksi pluskokoisuutta pitäisi hävetä?
En, minulla on lihasta. Niinhän miehetkin aina selittää korkeaa BMI:tänsä. Liikun kyllä paljon, enemmän kuin moni laiha.
Olen lievästi ylipainoinen, enkä ole tästä millään muotoa ylpeä. Yritän päästä ylipainosta eroon mutta se ei ole helppoa.
Lihavuus ei ole häpeällinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Mä kans, oon kyllä lyhytkin 160, että ei laihaksi voi haukkua. Tarkalleen 56,4 kg.
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt "positiivina" pitäisi. Joo, häpeällisen lihava olen. Tai sano vaan "kaksoisleukainen kuvottava läski johon ei voi koskea", valas tms mitä nyt miesystävä on sanonut. Mutta oikeastaan, mitä se sua liikuttaa mitä mä olen?
Mikki ja Tommi. Ootatteko innolla pohjoisessa tapahtuvaa livelähetystä? Mä ainaskin ootan.
Oon normaalipainoinen mutta en itseni suhteen kehopositiivinen, en mielestäni siis näytä hyvältä. Toisten ihmisten suhteen pystyn olemaan kehopositiivinen kyllä.
Kyllä olen ylipainoinen. En ole ylpeä, mutten häpeäkään. Olin 40v. asti hoikka, sitten sairastuin ja vaihdevuodet päälle niin kiloja valitettavasti kertyi. Vähän yritän laihduttaa ihan terveyden takia, mutta eipä tuo paino muuten ole mikään suurin murhe.
Ap, mies, pidätkö itseäsi fiksuna ja kilttimiehenä? Eikö olisi aika myöntää tosiasiat ja olet vain nolo trolli joka saa pieniä kiksejä toisten kiusaamisesta. Egoa pitää buustata muita alentamalla. Alkoiko jöpöttämään?
Mies. Oletko vai. Misogynisti puhutaan asioista niiden oikealla nimellä
Oikein!