Lobbarit taas ratsastaa ilmastonmuutoksella: TS: Vanhoille taloyhtiöille tulossa jättilasku.
Kykeneekö pian enää asumaan keroostaloissa?
Ilmaston lämpeneminen uhkaa lisätä hellekuolemia Suomessa, ja se voi edellyttää taloyhtiöiltä kalliita muutostöitä, kertoo Turun Sanomat.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/472ae6c9-7ac2-406c-9cdd-209…
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
EU kaatuu ennenkuin Suomessa nähdään hellekuolemia ihan kansalliseksi ongelmaksi asti.
Seuraava sota käydään brysselin hirmuhallintoa ja diktatuuria vastaan. Mitä väliä on enää "ihmisoikeuksilla" ja "vapaalla demokratialla", kun ihmisiltä nyljetään kaikki rahat ja puututaan omaisuuteen, asumisiseen ja liikkumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU kaatuu ennenkuin Suomessa nähdään hellekuolemia ihan kansalliseksi ongelmaksi asti.
Seuraava sota käydään brysselin hirmuhallintoa ja diktatuuria vastaan. Mitä väliä on enää "ihmisoikeuksilla" ja "vapaalla demokratialla", kun ihmisiltä nyljetään kaikki rahat ja puututaan omaisuuteen, asumisiseen ja liikkumiseen?
Suuri ongelema on, että me suomalaiset otamme kaiken kiltisti vastaan ja noudatamme paskimpiakin sääntöjä. Italiassa tämmöisille vaan naurettaisiin. EU:ssa ei kukaan puolusta meitä, ja "omatkin" vihreät-vas.+sirpa p. ovat meitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miettinyt tätä? Kyllä toimeentulokin ja vapaus päättää omista asioista ja omaisuudesta, kuuluisi ihmisoikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, minä olen viime vuosina lukenut miten "salaliittoteoreetikot" kirjoittelevat netissä "you will live in the pod and you will be happy". Miten poliitiikka näyttää koko ajan menevän enemmän ja enemmän tuohon suuntaan?
Monia EU:n ylivaltaa vastaan kritisoijia on pidetty kummajaisina ja niitä on dissattu. Mutta nyt aletaan jo kuunnella Viktor Orbaniakin. Orban sai muuten nuorempana stipendin Oxfordin yliopistoon, johon oli lähes mahdotontä päästä tuon ajan Unkarista. Kyseessä on erittäin älykäs, kokenut ja viisas kansanjohtaja. Toisin kuin nämä EU:n kukkahattu-tädit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, minä olen viime vuosina lukenut miten "salaliittoteoreetikot" kirjoittelevat netissä "you will live in the pod and you will be happy". Miten poliitiikka näyttää koko ajan menevän enemmän ja enemmän tuohon suuntaan?
Monia EU:n ylivaltaa vastaan kritisoijia on pidetty kummajaisina ja niitä on dissattu. Mutta nyt aletaan jo kuunnella Viktor Orbaniakin. Orban sai muuten nuorempana stipendin Oxfordin yliopistoon, johon oli lähes mahdotontä päästä tuon ajan Unkarista. Kyseessä on erittäin älykäs, kokenut ja viisas kansanjohtaja. Toisin kuin nämä EU:n kukkahattu-tädit.
Orban sanoi jo vuosi-pari sitten, ettei venäjää voi voittaa sodassa. Näyttää olevan oikeassa. On sanonut myös
vihreä energia - kyllä, vihreä ideologia -ei.
Asun vanhassa kivi kerrostalossa (ei ole ilmalämpöpumppua eikä taloyhtiössä viilennystä) ja kesä helteillä asunnossa ei minun mielestäni ole ollut liian kuuma, kun kävin kylässä 70-luvun elementti talossa niin siellä oli aikas kuuma, samaten edellisessä kerrostalossa (80-luvulla rakennettu) jossa asuimme oli todella kuuma helteillä.
Ei oo vuosikausiin ollut niin kylmää Hgissä kun on ollut ja lunta. Piti ostaa paksumpi pomppa.
Olen niin kurkkuani myöten kyllästynyt että äänestän sitä puoluetta joka kitker juuriaan myöten niin vihreyden kuin sosialismin.
Olen vuosia sanonut ja jakanut tätä ajatusta muille ja sanotaan se nyt täälläkin:
Poliitikkojen pitää pelätä kansaa, eikä toisin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan miettinyt tätä? Kyllä toimeentulokin ja vapaus päättää omista asioista ja omaisuudesta, kuuluisi ihmisoikeuteen.
Ihmisoikeus on tarkoitettu lähi-idästä lentävälle ahmedille, joka rajalle sanoo "asyl..." . Silloin käynnistyy hyvinvointivaltion runsaskätiset ja loputtomat palvelut.
Vierailija kirjoitti:
Olen vuosia sanonut ja jakanut tätä ajatusta muille ja sanotaan se nyt täälläkin:
Poliitikkojen pitää pelätä kansaa, eikä toisin päin.
Kaikki pelkää EU:ta, sille ei kukaan voi. Se on diktatuuri, joka määrää ihmisten omaisuudesta ja rahoista. 50 000 lobbaria ja 60 000 byrokraattia. Pelkästään Brysselissä.
Uusien toimien pitäisi koskea aina vain uusia taloja.