No miltäs se teidän itsenäisyyspäivä maistui?
5-henkinen perhe, lapset 10, 13, 15:
- Lounaalla lohikeitto
- Päivällisellä possu-juurespataa, perunamuusia ja vihersalaattia, lisänä lihapullia, kun tiesin, että nuorimmaiselle ei mausteinen pataruoka maistu. Jälkiruoaksi hedelmäsalaatti.
Kommentit (21)
Irish coffeeta ja kasvispiirakkaa.
Punalaputetulle kinkkusämpylälle ja persikka jääteelle. Työpäivä oli tänään niin ei viitsinyt ottaa kaljaakaan.
Nam. Kelpaisi mullekin. Taidat olla herkkukokki. Minä laitoin itselleni possunfilettä hapankaalipedillä ja omatekoista sienisalaattia ja keitinperunoita. Hedelmä jälkiruoaksi. :)
Purkillinen hernekeittoa jaettuna kahdelle aterialle. Lisänä maitua ja hapankorppua. Illalla söin viilin ja omenan.
Ja juhlapäivän kunniaksi keitin kahvit.
Makaronille, tonnikalalle ja x-tran ketsupille.
Karjalanpaistia, perunamuusia ja tuore salaattia, aamulla puuroa. Aikuisia kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nam. Kelpaisi mullekin. Taidat olla herkkukokki. Minä laitoin itselleni possunfilettä hapankaalipedillä ja omatekoista sienisalaattia ja keitinperunoita. Hedelmä jälkiruoaksi. :)
Mikä tuossa ap:n ruoassa on ihmeellistä? Normi ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa ap:n ruoassa on ihmeellistä? Normi ruokaa.
Väittikö ap sitä joksikin muuksi?
Monenlaisilta herkuilta lohesta, katkarapusalaatista, mustikkapiirakkaan, jäätelöön, perunalastuihin suklaaseen ym.
Kiitos kyläpaikkani tarjoilun.
Meillä maistui lammaspadalle, uuniperunoille ja salaatille. Jälkiruuaksi luumu-piparirahkaa. Iltapalaksi linnanjuhlien aikaan hedelmäsalaattia, juustoja ja keksejä.
Töissä se maistui tuplapalkalta. Ai, ruoka... Ilmainen 6 eri lajin päivällinen. Hyvältä maistui.
Maistui vielä paremmalta kuin arkena 🍻🍻
Puoliso teki taas töitä kuten aina lomilla aamusta iltaan koneella. Itse olin jo valmistautunut että itsenäisyyspäivä on peruttu ja annoin lapsille oikeudet pelata ja olla kännykällä. Luin vähän kirjaa ja ei syöty myöskään mitenkään ihmeellisesti. Leipää vain.
Tuli säästöjä. Ei ole eka kerta kun skipataan itsenäisyyspäivä väliin. Usein säästösyistä tai laiskuudesta. Ei oikein ole fiilistä jos puolisolla on töitä. Samasta syystä ei vietetä jouluakaan.
Tanelilta tietysti ja eskortilta.
1 hlö:
Lohta, wokkia ja kylmää salaattia, tuoremehua
Jälkkäriksi mansikoita ja vaniljajätskiä
Paistettua riisiä nakeilla ja herne-maissi-paprikaa
Taskulämpimälle Koskenkorvalle.