Onko baarilla oikeus määrätä 50 euron siivousmaksu jos joku on oksentanut?
Minulle määrättiin tällainen vaikka en ollut edes syyllinen. Perusteeksi riitti kuulemma että olin lähimpänä oksennuspaikkaa, vaikka kukaan ei ollut nähnyt tapahtumaa.
Onko tuo edes laillista vaatia maksua?
Kommentit (37)
Tottakai on. Myös taksit saavat veloittaa siivousmaksun. Älkää siis oksentako tai virsatko tai ulostako toisten liiketiloihin(wc-pönttöön voi oksentaa) kiinteistöjen kulmille tai ajoneuvoihin.
En todellakaan maksaisi kun et kerran ollut sotkuun syyllinen. Aivan perseilyä tuollainen baarilta.
Ei ole pakko maksaa.Itse sanoisin että veloita 200e siivousmaksun.
Ei se ole tyhmä joka pyytää... No joo, en maksaisi tietenkään.
Tottakai joudut siivoomisesta maksamaan ,jos kännissä liikaa ja oksentelet paikat likaiseksi.Tai sitten siivot omat sikailususi puhtaaksi,jotka aiheutit....
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on. Myös taksit saavat veloittaa siivousmaksun. Älkää siis oksentako tai virsatko tai ulostako toisten liiketiloihin(wc-pönttöön voi oksentaa) kiinteistöjen kulmille tai ajoneuvoihin.
Taksissa varmaan vähän helpompi kohdistaa oksennus sen lähteeseen
Vierailija kirjoitti:
Tottakai joudut siivoomisesta maksamaan ,jos kännissä liikaa ja oksentelet paikat likaiseksi.Tai sitten siivot omat sikailususi puhtaaksi,jotka aiheutit....
Voisitko opetella sisäistämään lukemasi.
kyllä ainakin vihervasemmistolaisilla kuuluu olla oikeus oksennella muiden omaisuudelle ja jättää sotkut muiden vastuulle
Toivottavasti et maksanut. Todisteita pöytään että pyytää senttiäkään
Miks pitää oksennella baareissa? Junttia ja jos tuolla tavalla juntteilee pitää maksaa reilusti siivouksesta. Hävettävää jos örveltää tuolla tavalla. 50 e on aivan liian vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taksissa varmaan vähän helpompi kohdistaa oksennus sen lähteeseen
Taksiin oksentaminen voi olla kallista hommaa. Eräässä tapauksessa hintaa tuli tuhansia kun kojelauta piti purkaa ilmastointikanavien puhdistamiseksi.
Tuohan on sama kuin jos joku kaupungin työntekijä tulisi syyllistämään ja uhkailemaan laskulla kun satut seisomaan jonkun töherretyn sähkökaapin vieressä.
Itse vielä paskantaisinkin vielä lattialle.Minulta ei pysty perimään mitään kun uo todennut varattomaksi.
Oletko ollut omistajan kanssa tekemisissä? Jos et niin tulikivenkatkuista sähköpostia perään vaan. Etkä tietenkään maksa (eikä todellakaan ole lain pykälien mukaan mahdollista periä maksua sinulta.)
Vierailija kirjoitti:
Itse vielä paskantaisinkin vielä lattialle.Minulta ei pysty perimään mitään kun uo todennut varattomaksi.
kyllä minä sen uskon. sen verran saastaista porukkaa te tuilla elävät vihervasemmistolaiset olette
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan maksaisi kun et kerran ollut sotkuun syyllinen. Aivan perseilyä tuollainen baarilta.
Muuten vain jäit ainoana viihtymään siihen öklön lähelle...eikä muutkaan nähneet mtään...
Miten urpo voi olla että viihtyy oksennuksen äärellä?
Vierailija kirjoitti:
Miten urpo voi olla että viihtyy oksennuksen äärellä?
Se joka on oksentanut, muut lähtee pois kun joku oksentaa ja kauas pois. Itse olisin lähtenyt kotiin asti.
Ketjussa taitaa olla enemmän oksentajia ja paskantajia kun tuollalailla uhotaan siivousmaksusta. Tykkäättekö, että teidän olohuoneen lattioille oksennellaan, niin vissiin, mitä väliä silläkään on räkäkännisten kesken.
Et kai maksanut? Älä myönnä mitään.