Olen päälle nelikymppinen nainen ja päättänyt muuttaa tyylini mahdollisimman epäseksikkääksi
Vinkkejä? Lihomaan en itseäni kuitenkaan päästä.
Kommentit (117)
Eihän sun tarvi siis muuttaa mitään.
Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?
Ei minua juurikaan ole koskaan ahdisteltu. En vain halua enää yrittää millään tavalla kilpailla tai päteä seksuaalisesti, haluan vapautua siitä systeemistä. Hiukset olen leikkauttanut lyhyeksi mutta en halua enkä viitsi enää värjätä ollenkaan.
ap
Väljät peittävät vaatteet, hiukset peitettynä, isot rumat silmät peittävät aurinkolasit ja suun peittävä maski. Matalakantaiset kengät ja vaatteiden väri ruskea-harmaa-beige -sävyillä.
Lyhyt vihreä tukka ja nuuska huuleen.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Hiusten leikkaaminen av-mamman tyyliin. Päälle löysät ja peittävät yksiväriset liian isot vaatteet. Meikkiä ja muuta ehostusta ei kannata käyttää. Tietysti perushygieniasta ja puhtaista vaatteista pitää huolehtia. Myös koruja ja asusteita kannattaa välttää. Kannattaa siis yrittää näyttää kaikinpuolin tavalliselta joukkoon sekoittuvat, jolla toki hygienia on kunnossa, mutta jossa ei ole mitään erityistä millään tavalla.
Hoikat naiset näyttää seksikkäältä liian isoissa vaatteissa.
Haluatko siis näyttää neutraalin huomaamattomalta vai epäseksikkäältä? Niillä on eronsa.
Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli.
Minä muuten olen pitänyt kaikista äikänopeistani ja rakastan kielioppisääntöjä, joten mielipiteeni ei ole muodostunut kaunojen perusteella.
Liian isot vaatteet, isot housupuvut ja viitat.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? En edelleenkään käsitä, missä teitä kaikkia on ahdisteltu niin paljon että elinikäiset traumat olette saaneet? Itse elänyt aina aktiivista elämää ja välillä kulkenut ties missä täydet tällingit päällä, enkä ole kokenut mitään. Kaikenlaista flirttiä ja setämiesten höpinöitä olen kuullut, mutta entä sitten? Koska pitää ahdistua?
Minäkään en suostu uhritumaan, mutta luulen että ongelmia on huomattavasti enemmän niillä naisilla jotka huomiohuoraa somessa.
Tiedoksesi se on jo tapahtunut, kaksikymmentä vuotta sitten.
Joku Nanson säkkimäinen asuste. Ei väliä onko yö- vai päiväpaita, kun ne näyttävät samalta.
Minen ole neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä ymmärtänyt, miksi pukeutumisen pitäisi olla "seksikästä" tai "epäseksikästä". Itselleni vaatteissa on aina tärkeintä ollut käytännöllisyys, tilanteeseen sopiminen ja mukavuus, kaikki muu on toissijaista.
Jos vaan päätät, ettet välitä hevonpaskan vertaa siitä, mitä muut ajattelee ja pukeudut kuten itse tykkäät?
Niin, ainahan sitä voi uskotella muille ryhtyneensä tahallaan rumaksi sen sijaan, että myöntää väistämättä ja luonnollisesti sellaiseksi päätyneensä.
"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."
Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse.
Jos yksi haluaa esineellistää itseään hän jotenkin hakee sillä hyötyä. Se on hänen asiansa. Miten se pitäisi kehenkään muuhun liittyä kuin häneen?
Vierailija kirjoitti:
"Ehdotan äidinkielenopettajien tyylin tarkkailemista. He ovat siistejä, harkiten pukeutuneita ja arvokkailla Kalevala-koruilla varustautuneita, mutta heistä ei ikimaailmassa tule kenellekään mieleen seksi tai ylipäätään sukupuoli."
Suurin osa äidinkielenopettajista on oman kokemukseni mukaan naimisissa joten kyllä heidän on pakko jollekin tuoda mieleen seksi.
Miehet panee mitä tahansa missä on reikä.
Ensimmäisenä lähtisin liikenteeseen hiuksista! Leikkautat lyhyeksi, värjäät jollain epäluonnollisella sävyllä. Permanentti voisi olla jo liian yliampuva?
Sitten jos pysyvää muutosta haet, niin tatuoinnit on varma! Riittää kun laitat vain näkyviin paikkoihin, miehet ei niitä muita paikkoja sen jälkeen edes halua nähdä!
Tuossa näin miehenä kaksi vinkkiä jo, jos se lihottaminen on poissuljettu. Ei sinun tarvitsi kun 10 kg itseäsi lihottaa, niin se jo paljon saisi kavahtamaan varsinkin jos saat sitä osan vatsan kohdalle.
Hiusten leikkaaminen av-mamman tyyliin. Päälle löysät ja peittävät yksiväriset liian isot vaatteet. Meikkiä ja muuta ehostusta ei kannata käyttää. Tietysti perushygieniasta ja puhtaista vaatteista pitää huolehtia. Myös koruja ja asusteita kannattaa välttää. Kannattaa siis yrittää näyttää kaikinpuolin tavalliselta joukkoon sekoittuvat, jolla toki hygienia on kunnossa, mutta jossa ei ole mitään erityistä millään tavalla.