Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi avointa suhdetta ja sai sellaisen

Vierailija
07.12.2023 |

Ukko valittanut ettei seksiä ole tarpeeksi ja ehdotti avointa suhdetta, jos seksin määrä ei lisäänny. En ollut aluksi mitenkään kiinnostunut asiasta, koska en kokenut seksiä millään tavalla merkitykselliseksi. Jatkuva pimpsan kinuaminen alkoi ottamaan päähän, niin sovittiin ukon kanssa että selvä, kokeillaan avointa suhdetta. Sovittiin myös, ettei mennä rakastumaan toiseen ja jokaisesta kokemuksesta pitää kertoa.

Lopputulos ei tainnut kuitenkaan olla se mitä mies halusi. Olen elokuun jälkeen harrastanut seksiä kuuden miehen kanssa ja käynyt "deitillä" (=syömässä/kahvilla tms.) yhdentoista miehen kanssa. Samaan aikaan mies käynyt deitillä yhden naisen kanssa, mutta seksiä ei ole herunut ainoaltakaan ja nyt haluaa lopettaa tämän "kokeilun". Sovittiin kuitenkin jo alussa että tämä vuosi mennään näin ja katsotaan mitä tulee. Nyt minulla ajatuksena kokeilla ensimmäisen kerran seksiä toisen naisen kanssa ja olen sopinutkin lauantaille tapaamisen. Hommassa kävin niin, että minulla on seksiä niin paljon kuin haluan sellaisten ihmisten kanssa kuin haluan ja mies tyytyy nyrkkikyllikkiin.

Siinä teille äijät, jotka haluatte avointa suhdetta. Kestäkää seuraukset! Minua ei ole kaduttanut, elämäni paras syksy!

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP taas. Tapasin tämän naisen, mutta ainakaan vielä ei tapahtunut mitään eli en edelleenkään ole harrastanut seksiä toisen naisen kanssa.

Kuitenkin keskusteltiin kaikenlaista mm. tästä meidän kokeilusta. Tästä heräisi ajatus että voisin miehelle lohdutukseksi pettymyksistä järjestää kolmen kimppa tämän tapaamani naisen kanssa. Hänkin oli ajatukseen alustavasti suostuvainen. Mies on siisti, ihan komeakin, joten uskoisin toimivan kokeiluna.

Mitä mieltä olette, uskallanko ehdottaa tällaista? Samalla tulisi sitten testattua seksiä sekä naisen kanssa että kolmen kimppaa.

Tottahan toki kannattaa ehdottaa, saisi mieskin jotain muuta kuin sitä nyrkkäriä.

Vierailija
62/84 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miehesi on varmasti vilpittömästi onnellinen puolestasi kun saat seksiä :) näin meillä on ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas. Toissapäivänä oli minun ensimmäinen kokemus naisten välisestä seksistä. Eli kyseessä sama nainen, jonka tapasin jo pari viikkoa sitten, mutta silloin jäi vielä puheasteelle. Emme sittenkään halunneet miestä mukaan, koska se olisi helposti mennyt siihen perusseksiin.

No, kokemus oli, kuinka sen nyt sanoisi... kiihottava, erilainen, pitkäkestoinen ja erittäin tyydyttävä. Tässä huomasin että toinen nainen ymmärtää mikä toimii miestä paremmin. En kuitenkaan tiedä oliko seksi parempaa, koska pidän itse penetraatiosta paljon. Jäi jotenkin sellainen pitkän, mutta tyydyttävän esileikin tuntu ilman sitä (mielellään vähän rajua) yhdyntää.

Meidän kokeilu miehen kanssa on sovittu päättyväksi tänään. Tosin itse voisin jatkaa avoimena suhteena, mutta käytännössä mied on kiukkuisenpi kuin ennen kokeilun aloitusta. Miehellä oli kuvitelma saada enemmän seksiä, mutta todellisuudessa ei tainnut olla seksiä ollenkaan.

Vierailija
64/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei päästy ukon kanssa sopimukseen jatkosta ja muutenkin mies on kuin perseelle ammuttu karhu! Olen muistuttanut, että idea oli hänen ja hän nimenomaan halusi avoimen suhteen. En minä voi sille mitään ettei ukolla käynyt flaksi vaikka ilmeisesti yritystä oli kovasti. Ei ole myöskään minun syy, että minulla olisi ollut vientiä niin paljon kuin halusin. Toki myönnän ottaneeni tästä ajasta kaiken irti.

Kun nyt mietin haluanko miestäni enemmän vai vähemmän kuin ennen tätä hänen mahtavaaa ideaansa, niin rehellisesti sanottuna, haluan miestäni vielä vähemmän, toki parisuhde toimii ihan hyvin, mutta seksi ei edelleenkään kiinnosta. Kiinnostus tuohon tuli mahdollisuudesta kokea sellaista jota en ole koskaan kokenut.

Olkoon tämä opetuksena teille miehille, älkää halutko sellaista mitä kadutte myöhemmin!

Vierailija
65/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitossa mitä sovitaan on molemminpuoleista luottamusta esim.tämä avoinsuhde juttu, pitää tarkkaan harkita mitä sovitaan, avoimuus on hyvä jos se hallitaan. N 62 V.

Vierailija
66/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella pieniä ihmisiä, kostonhalua, egoilua ja kilpailua. Ansaitsette toisenne!

Hmm, miten itse suhtautuisit, jos oma puolisosi haluaisi avata teidän suhteenne? Rakastavasti ja lämmöllä?

Vierailija
67/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päästy ukon kanssa sopimukseen jatkosta ja muutenkin mies on kuin perseelle ammuttu karhu! Olen muistuttanut, että idea oli hänen ja hän nimenomaan halusi avoimen suhteen. En minä voi sille mitään ettei ukolla käynyt flaksi vaikka ilmeisesti yritystä oli kovasti. Ei ole myöskään minun syy, että minulla olisi ollut vientiä niin paljon kuin halusin. Toki myönnän ottaneeni tästä ajasta kaiken irti.

Kun nyt mietin haluanko miestäni enemmän vai vähemmän kuin ennen tätä hänen mahtavaaa ideaansa, niin rehellisesti sanottuna, haluan miestäni vielä vähemmän, toki parisuhde toimii ihan hyvin, mutta seksi ei edelleenkään kiinnosta. Kiinnostus tuohon tuli mahdollisuudesta kokea sellaista jota en ole koskaan kokenut.

Olkoon tämä opetuksena teille miehille, älkää halutko sellaista mitä kadutte myöhemmin!

Tyhmä tuo miehesi koska kaikki tietää että avoimessa suhteessa vain nainen saa.

Mutta toivon että miehesi tästä viisastuneena heittää sinut pihalle ja hoitaa eron niin ettet saa mitään vaan joudut kadulle asumaan.

Vierailija
68/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Ai syy on minun??? Kiva kiva, mies tätä ehdotti ja en minä sille voi mitään jos ukko ei saanut naista tänä aikana. Ja mies ei heitä minua pihalle, koska omistan 100% talomme ja mökkimme.

Mahtavaa että naista syyllistetään aina!

Vierailija
69/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Ai syy on minun??? Kiva kiva, mies tätä ehdotti ja en minä sille voi mitään jos ukko ei saanut naista tänä aikana. Ja mies ei heitä minua pihalle, koska omistan 100% talomme ja mökkimme.

Syy on MYÖS sinun koska lähdit tuollaiseen pelleilyyn. Ja sillä ei ole väliä kuka talonne omistaa jos eroatte ilman avioehtoa.

Vierailija
70/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy on MYÖS sinun koska lähdit tuollaiseen pelleilyyn. Ja sillä ei ole väliä kuka talonne omistaa jos eroatte ilman avioehtoa.

Niin, miksi et eronnu samantien kun avointa ehotettiin.

Vierailija
71/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia olet yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa et halua seksiä, vaan monen muun kanssa kuitenkin haluat?

Vierailija
72/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa. Parisuhde itsessään toimii ihan hyvin, mutta seksihalu parisuhteessa on valitettavasti erisuhtainen. Kuten olen sanonut, mies on ihan komea jne. mutta en vain syty seksuaalisesti hänen kanssaan. Toki meillä on seksiä pari kertaa kuussa, mutta mies haluaisi pari kertaa viikossa. Minusta ei vain ole tuohon vaatimukseen.

Vierailija
73/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa. Parisuhde itsessään toimii ihan hyvin, mutta seksihalu parisuhteessa on valitettavasti erisuhtainen. Kuten olen sanonut, mies on ihan komea jne. mutta en vain syty seksuaalisesti hänen kanssaan. Toki meillä on seksiä pari kertaa kuussa, mutta mies haluaisi pari kertaa viikossa. Minusta ei vain ole tuohon vaatimukseen.

Erotkaa. Teidän suhde on sairas, eikä tee kellekään hyvää.

Vierailija
74/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei voi määritellä seksin määrää suhteessa. Selkeästi nainen on tullut vastaan miehen tarpeissa, mutta mies ei selkeästi halua tulla vastaan naisen tarpeita ajatellen. Seksiähän on kuitenkin aika normaali määrä.

Vierailija
75/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa yllätys, että nainen saa munaa niin paljon, kuin ikinä haluaa.

Se on luonnon laki, että miehet ovat halukkaampia.

Toki nainen voi suhteessa helposti pilata miehen halut valittamalla ja v_ttuilemalla, joka asiasta.

Vierailija
76/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Lisäksi monelle miehelle avoin suhde on sitä että mies saa panna(jos siis jollain ihmeellä onnistuu saamaan) ja naisella ei saa olla seksiä muiden kanssa.

Miksi pitäisi olla tasapuolinen?

Vierailija
77/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se menee. Lisäksi monelle miehelle avoin suhde on sitä että mies saa panna(jos siis jollain ihmeellä onnistuu saamaan) ja naisella ei saa olla seksiä muiden kanssa.

Mikä tahansa suhdemuoto on pielessä jos siihen osallistuvat eivät saa mitä haluavat. 

Vierailija
78/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Siinäpä kysymys. Kuka nyt viitsisi lastensakaan kanssa olla tasapuolinen, paremmat lapset saavat enemmän, eiks jeh?

Ja vaimon olisi pitänyt tämän ketjun mukaan suoraselkäisesti erota, jos mies ehdottaa avointa liittoa, josta nyt näillä ehdoilla olikin enemmän iloa sille vaimolle. Just joo.

Vierailija
79/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, Siinäpä kysymys. Kuka nyt viitsisi lastensakaan kanssa olla tasapuolinen, paremmat lapset saavat enemmän, eiks jeh?

Ja vaimon olisi pitänyt tämän ketjun mukaan suoraselkäisesti erota, jos mies ehdottaa avointa liittoa, josta nyt näillä ehdoilla olikin enemmän iloa sille vaimolle. Just joo.

Oikeassa elämässä perheissä on parempia ja huononmpia lapsia.

Vierailija
80/84 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin tehtiin niin ja tapasin ihanan ja anteliaan ukrainalaisnaisen joka tietää mitä mies haluaa.

Eli HIV:n, jeejee.

VIrossa toivat HIV epidemian mukanaan. Saarenmaalla paikalliset "perheen isät" kantavat nyt tätä virusta. 

Näkyy olevan ongelma myös Suomessa:

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009956114.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi