Mies halusi avointa suhdetta ja sai sellaisen
Ukko valittanut ettei seksiä ole tarpeeksi ja ehdotti avointa suhdetta, jos seksin määrä ei lisäänny. En ollut aluksi mitenkään kiinnostunut asiasta, koska en kokenut seksiä millään tavalla merkitykselliseksi. Jatkuva pimpsan kinuaminen alkoi ottamaan päähän, niin sovittiin ukon kanssa että selvä, kokeillaan avointa suhdetta. Sovittiin myös, ettei mennä rakastumaan toiseen ja jokaisesta kokemuksesta pitää kertoa.
Lopputulos ei tainnut kuitenkaan olla se mitä mies halusi. Olen elokuun jälkeen harrastanut seksiä kuuden miehen kanssa ja käynyt "deitillä" (=syömässä/kahvilla tms.) yhdentoista miehen kanssa. Samaan aikaan mies käynyt deitillä yhden naisen kanssa, mutta seksiä ei ole herunut ainoaltakaan ja nyt haluaa lopettaa tämän "kokeilun". Sovittiin kuitenkin jo alussa että tämä vuosi mennään näin ja katsotaan mitä tulee. Nyt minulla ajatuksena kokeilla ensimmäisen kerran seksiä toisen naisen kanssa ja olen sopinutkin lauantaille tapaamisen. Hommassa kävin niin, että minulla on seksiä niin paljon kuin haluan sellaisten ihmisten kanssa kuin haluan ja mies tyytyy nyrkkikyllikkiin.
Siinä teille äijät, jotka haluatte avointa suhdetta. Kestäkää seuraukset! Minua ei ole kaduttanut, elämäni paras syksy!
Kommentit (84)
eli summataanpa tilanne ap llä oli tilanne päällä jossa hän ei tuntenut oloaan kotoisaksi kn mies kinusi pillua, aloitettiin avoin suhde ja nyt naisella on vientiä ja antaa jokaisella vastaantulevalle miehelle pilluaan, jutuista eikäynyt selväksi laskeeko jätkät mällit sisään vai käyttääkö konodomia,,onko niissä ulkomalaisia , ottaako nainen suihin ja mites sen anuksen kanssa tuleeko annettua enempi kuin omalle miehelle
ja avoin suhdehan ei tarkoita sitä etteikö omalle miehelle voi anta pilluan vai onko nyt niin että kaikille muille jaetaan toosaa muttei omalle ukolle
aika narsistista yhdessäoloa
AP tässä: Älä arvioi mitä minä teen tai ole tekemättä!! Kyllä on ukollekin lohjennut ettei se siitä ole kiinni. Tämä meidän keissi vaan kuvaa tilannetta, jossa mies kuvittelee piparinsaannin olevan taattua, kun vain pistää suhteen avoimeksi.
Vierailija kirjoitti:
AP tässä: Älä arvioi mitä minä teen tai ole tekemättä!! Kyllä on ukollekin lohjennut ettei se siitä ole kiinni. Tämä meidän keissi vaan kuvaa tilannetta, jossa mies kuvittelee piparinsaannin olevan taattua, kun vain pistää suhteen avoimeksi.
Eihän miehillä käy flaksi niinkuin naisilla , mutta eihän me miehet osata arvioida omaa markkina- arvoa . Keskiverto mieshän panee kuitenkin lähes ketä tahansa jos nainen on suht ok ja avomielinen seksille . Monet naiset eivät ole niin avomielisiä vaan valintakriteetit on korkeammalla . Minä ymmärsin komeasta ulkonäöstäni huolimatta puutteeni miksi ei käynyt flaksi naisten kanssa. Kauan aikaa kritisoin mielessäni sitä minkä valinnan olen tehnyt mutta vanhemmiten pikkuhiljaa ymmärsin ettei minulle olisi ollut ottajia joten olen tyytynyt vaimooni joka kuitenkin rakastaa minua vielä vuosikymmenten jälkeen . Lapsemme ovat fiksuja ja koulutettuja joten ei meillä kovin huonosti ole geenien suhteen käynyt . Ollaan vaan kovin omanlaisia ja keskiverto tyypeistä poikkeavia .
Mutta eikö kummallekaan tullut tosiaan mieleen muuten yrittää parantaa suhdetta kun tuo miehen halu avata suhde on vaikuttanut kuitenkin jollain tapaa epätoivoiselta ha viimeiseltä yritykseltä . Miehelle ei tule olemaan jatkossa helppoa itsetunnon ja luottamuksen kanssa teidän suhteessa vai oliko ajatuksena ottaa täysi valta suhteessa ja tehdä miehestä aisankannattaja tai tohvelisankari ainakin.
Kyllä saa melko pöljä ukko olla, jos ei tajua että noinhan siinä todennäköisesti käy. Välillä kyllä ihmetyttää tämä miesten yksinkertaisuus ja alapäällä ajattelu. Tunnen myös yhden pariskunnan, jossa miehellä on isot puheet kuinka heillä on avoin suhde ja puhuukin sitten rivoja ihan kaikille. Mutta ei ole tainnut pahemmin ketään saada sänkyynsä, toisin kuin vaimo joka on kyllä ylipainoinen, mutta myös muodokas.
Mahdollistaako avoin suhteenne maksullisissa käynnin? Mies vie fyrkat tsekkimimmeille.
Tässä on mielestäni loistava esimerkki siitä kuinka käy, jos tälläkin palstalla ehdotetut avoimet suhteet ja vieraissa käynti on ok, jos parisuhdeseksiä ei vaimolta ole tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tyhmä trolli. Siltä varalta et olikin totta:
Miksi teillä ei miehesi kanssa ollut seksiä, kun olet noin aktiivinen muuten? Ei vaikuta ihan reilulta et oot pihdannut siltä rakkaimmaltas, mut muiden kanssa kyllä maistuu...
AP tässä: No ei ole trolli ja ei tämä minusta lähtöisin ollut. Olemme olleet miehen kanssa parisuhteessa lähes 20 vuotta ja seksi on vain kuivunut kasaan. En oikeastaan ole saanut siitä mitään varmaan vuosikymmeneen, tosin en ola jaksanut itsekään panostaa. Seksi ei meidän parisuhteessa tunutunut miltään, eikä herättänyt minussa mielenkiintoa. Kuitenkin oma seksuaalisuuteni ei ole kadonnut mihinkään, mutta en kokenut miestäni enää eriytsen haluttavana vaikka parisuhde on muuten erinomaisessa kunnossa.
Tein ensimmäiset pari ilmoitusta ja kontaktia kostonhalusta miestäni kohtaan, jonka kuvittelin käyvän naimassa naikkosia ympäri Su
Älä nyt viitsi höpistä trolli.
Vinkiksi tulevaisuudelle, jos aiot trollailla, opettele trollaamaan. Minäkin näin heti aloituksestasi että trollaat. Sinun aloituksesi ei kohdistu mihinkään muuhun kuin miehesi mollaamiseen ja itsesi ylentämiseen, ei asiasta kertomiseen. Sen vuoksi juuri tuot noita keskenään ristiriitaisia pointteja esiin, jotka paljastavat sinut trolliksi. Nyt sitten yrität vain selittää jo paljastunutta valhettasi ja siinäkin mokaat.
"Seksi ei meidän parisuhteessa tunutunut miltään, eikä herättänyt minussa mielenkiintoa. Kuitenkin oma seksuaalisuuteni ei ole kadonnut mihinkään, mutta en kokenut miestäni enää eriytsen haluttavana vaikka parisuhde on muuten erinomaisessa kunnossa."
Pelkkiä ristiriitaisuuksia ristiriitaisuuksien perään.
Mokasit jo, älä enää selittele.
Minulla on sinunlaisesta seksittömästä naisesta kokemusta ja häntä ei kiinnostanut seksi edes avoimen suhteen aikana mikä oli selvä merkki siitä että minun kannatti ottaa ero. Minulla on myös kokemusta eroottisesta naisesta jonka kanssa meillä ei osunut halut yksiin ja siinä ei valitettu puutetta vaan aivan jotain muuta.
Mokasit jo.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä olette onnistuneet kiertämään XU:n ja oletko ihan varma haluat pysyä tarinassasi?
Lopeta jo tuo roskasivustosi mainostaminen!
Vierailija kirjoitti:
Tässä on mielestäni loistava esimerkki siitä kuinka käy, jos tälläkin palstalla ehdotetut avoimet suhteet ja vieraissa käynti on ok, jos parisuhdeseksiä ei vaimolta ole tarjolla.
Älä AP viitsi. Jos sinulla ei miesten kanssa onnistu, niin se on sinun vika ei avointen suhteiden ja vieraissa käyntien vika.
Minulla on avoimet suhteet onnistuneet, kuin myös kotiin tuodut kolmannet pyörät jne.
Sinulla on äärimmäisen huono itsetunto jos pelkäät ja kuvittelet jo valmiiksi sitä että kolmannet pyörät tai avoimet suhteet johtavat siihen että erotaan. Ero tapahtuu syystä, eikä se syy ole avoimet suhteet, parinvaihdot, kolmannet pyörät tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmeessä olette onnistuneet kiertämään XU:n ja oletko ihan varma haluat pysyä tarinassasi?
Moikka Pony-Toni :)
Olethan siellä sinäkin!
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kun nainen pettää niin se on ok, koska mies on ryyppäävä sika. Mutta kun mies pettää nii appa jee, hirvee äijä, avioliiton, parisuhteen särkijä. Tälläkin palstalla kirjoittelevat sekapäiset akat. joilla on jokin asennevamma. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin näiden femmejen viherpiiperöiden jotka ei tiedä oikeasta elämästä mitään. Mieheni on mies isolla M:ällä minä hänen vaimo. Mies on perheenpää ja kunnioitan häntä. mirka 44.
Mitä sä pettämisen vedit tähän keskusteluun mukaan koska tässä keskustellaan avoimesta suhteesta. Ei se silloin ole pettämistä jos on yhdessä sovittu, että muiden kanssa saa panna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kun nainen pettää niin se on ok, koska mies on ryyppäävä sika. Mutta kun mies pettää nii appa jee, hirvee äijä, avioliiton, parisuhteen särkijä. Tälläkin palstalla kirjoittelevat sekapäiset akat. joilla on jokin asennevamma. Kannattaisi varmaan katsoa peiliin näiden femmejen viherpiiperöiden jotka ei tiedä oikeasta elämästä mitään. Mieheni on mies isolla M:ällä minä hänen vaimo. Mies on perheenpää ja kunnioitan häntä. mirka 44.
Mitä sä pettämisen vedit tähän keskusteluun mukaan koska tässä keskustellaan avoimesta suhteesta. Ei se silloin ole pettämistä jos on yhdessä sovittu, että muiden kanssa saa panna.
Se on justiinsa noin.
Kuinka paljon miehesi käyttää kuukaudessa rahaa maksullisiin seksipalveluihin? Kai se on teillä budjetoitu.
Meillä menee noin 150-200€ kuussa yhteisiin clubien tapahtumiin. Sooloseikkailut ei tietenkään maksa mitään.
Noo kertoo vain teidän tasostanne, kyllä meitä miehiäkin riittää, joilla on vientiä...haiskahtaa nyt vaan trollilta, ettei miehet haaveilisi ja ehdottelis avointa. Myös monelle bi/panmiehelle avoin on mahtava ratkaisu!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan siellä sinäkin!
Ensinnäkin, en ole mikään pony tony. Toiseksi, kertoo todella paljon kuinka kiihkeästi olet mainostamassa tuota sivustoasi joka paikassa kun vain vähän viestini jälkeen tulet puolustamaan sitä ja kuvittelet että kaikki ovat joku ilmeisesti sivustollasi aktiivisesti palloileva "julkkis".
Ilmoitan jokaisen viestisi sekä täällä että muilla sivustoilla poistettavaksi niin johan opit ettei tyrkyttäminen ole mainostamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan siellä sinäkin!
Ensinnäkin, en ole mikään pony tony. Toiseksi, kertoo todella paljon kuinka kiihkeästi olet mainostamassa tuota sivustoasi joka paikassa kun vain vähän viestini jälkeen tulet puolustamaan sitä ja kuvittelet että kaikki ovat joku ilmeisesti sivustollasi aktiivisesti palloileva "julkkis".
Ilmoitan jokaisen viestisi sekä täällä että muilla sivustoilla poistettavaksi niin johan opit ettei tyrkyttäminen ole mainostamista.
Mikä saa sinut noin äkäiseksi? Polyamoriahan on hyvä ja kannatettava asia. Luin siitä jokin aika sitten HS:n artikkelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olethan siellä sinäkin!
Mikä saa sinut noin äkäiseksi? Polyam
Onko luetun ymmärtämisessä pahojakin ongelmia?
Kyse ei ole polyamorian arvostamisesta tai halventamisesta, vaan siitä että TYRKYTÄT tuota sivustoasi aktiivisesti kaikenlaisilla keskustelupalstoilla joissa mainostaminen on kielletty. Älä yritä viedä keskustelua pois aiheesta, koska se ei onnistu.
AP taas. Tapasin tämän naisen, mutta ainakaan vielä ei tapahtunut mitään eli en edelleenkään ole harrastanut seksiä toisen naisen kanssa.
Kuitenkin keskusteltiin kaikenlaista mm. tästä meidän kokeilusta. Tästä heräisi ajatus että voisin miehelle lohdutukseksi pettymyksistä järjestää kolmen kimppa tämän tapaamani naisen kanssa. Hänkin oli ajatukseen alustavasti suostuvainen. Mies on siisti, ihan komeakin, joten uskoisin toimivan kokeiluna.
Mitä mieltä olette, uskallanko ehdottaa tällaista? Samalla tulisi sitten testattua seksiä sekä naisen kanssa että kolmen kimppaa.
Avoimessa suhteessa olevat naiset ovat helppoja ja eivät säästele tavaraansa.
AP tässä. Tähän ketjuun on vastannut joku muukin kuin minä, minä en tuo mitään äijiä kotiin panemaan ja pistä ukkoa pihalle. Me molemmat hoidamme omat juttumme toisaalla ja sovitusti. Toki miehen jutut ovat jääneet aika vähään...