Mies halusi avointa suhdetta ja sai sellaisen
Ukko valittanut ettei seksiä ole tarpeeksi ja ehdotti avointa suhdetta, jos seksin määrä ei lisäänny. En ollut aluksi mitenkään kiinnostunut asiasta, koska en kokenut seksiä millään tavalla merkitykselliseksi. Jatkuva pimpsan kinuaminen alkoi ottamaan päähän, niin sovittiin ukon kanssa että selvä, kokeillaan avointa suhdetta. Sovittiin myös, ettei mennä rakastumaan toiseen ja jokaisesta kokemuksesta pitää kertoa.
Lopputulos ei tainnut kuitenkaan olla se mitä mies halusi. Olen elokuun jälkeen harrastanut seksiä kuuden miehen kanssa ja käynyt "deitillä" (=syömässä/kahvilla tms.) yhdentoista miehen kanssa. Samaan aikaan mies käynyt deitillä yhden naisen kanssa, mutta seksiä ei ole herunut ainoaltakaan ja nyt haluaa lopettaa tämän "kokeilun". Sovittiin kuitenkin jo alussa että tämä vuosi mennään näin ja katsotaan mitä tulee. Nyt minulla ajatuksena kokeilla ensimmäisen kerran seksiä toisen naisen kanssa ja olen sopinutkin lauantaille tapaamisen. Hommassa kävin niin, että minulla on seksiä niin paljon kuin haluan sellaisten ihmisten kanssa kuin haluan ja mies tyytyy nyrkkikyllikkiin.
Siinä teille äijät, jotka haluatte avointa suhdetta. Kestäkää seuraukset! Minua ei ole kaduttanut, elämäni paras syksy!
Kommentit (84)
Onhan se tietysti niin, että ihmisellä, joka tykkää seksiä harrastaa, pyörii seksiasiat koko ajan mielessä ja silloin alkaa äkkiä suhde kärsiä jos ne seksiajatukset käsittelee ennen kaikkea pettymyksiä oman kullan kanssa ja haaveita paremmasta kumppanista. Kohta alkaa tuntua siltä, että ainoa vaihtoehto tulla onnellisemmaksi on hankkia uusi kumppani. Se on ajatuksena helpompi ja ihanteellisempi kuin se, että alkaa väkisin vääntää totuttua parisuhdetta uuteen malliin. Itse voisin ajatella seksiä muun kuin tyttöystäväni kanssa ja soisin saman hänellekin, mutta veikkaan, että se johtaisi eroon, vaikka jonkun luvan saisinkin. Todennäköisesti se oma kumppani ei tällä keinolla ala tuntua sen paremmalta. Mutta eipä ole ajankohtaista.
Itsekkin naisena haaveilisin tuollaisesta kuviosta.
Mieheni ei suostu. Tiedän hänellä olevan jonkinlaista peliä välillä selkäni takana, mutta en saa kunnon varmuutta.
Monet miehet ovat petollisia, mutta haluavat sen ykkösnaisensa olevan uskollinen.
Ykkösnaisenrooli on koiranvirka.
Miksi olet suhteessa kun:
a) ei paljon kiinnosta
b) muutenkin miehet on perseestä
Mun vaimo ehdotti avointa suhdetta. En suostunut, koska en halua lähteä ulkopuolelta seksiä etsimään ja saisin varmasti ulkopuolelta paljon vähemmän seksiä kuin mitä saan nyt kotona ja erityisesti paljon vähemmän kuin vaimo. Halutaan suunnilleen yhtä paljon seksiä. Lisäksi ei ole aikaakaan kiertää jotain naisia etsimässä tai treffeillä istumassa. Voi tietysti olla, että vaimo on ollut jo uskoton, mutta tuskin sillä mitään kovin merkittävää suhdetta on. Seksi on tietysti hankala asia. Luullakseni vaimoni oli kyllästynyt meidän väliseen seksiin, joka oli mennyt aivan liian tylsäksi munkin mielestä ja muutenkin elämässä on vaikeuksia. Itse ajattelin niin, että kehitetään meidän seksiä ja muutetaan siinä kuvioita. Haluaisin tehdä hänen kanssaan paljon avoimemmin erilaisia juttuja, jotka olisivat ennen saaneet posket punastumaan.
AP sanoo, ettei mies enää sytytä, mutta ehkä pitäisi koittaa tehdä vähän töitä seksin eteen, muuttaa rooleja, kokeilla jotain erilaista ja rajua. Olenhan itsekin ollut kymmenien naisten kanssa ja nyt jo yli 40-vuotias, ja se peruspaneminen nyt on aika samanlaista naisesta riippumatta. Joillain on tiukempi ja joillain löysempi, mutta eipä silläkään loppuviimeksi ole ratkaisevaa eroa.Hyvän seksin tekee se tapa, miten sitä harrastetaan. Jos tässä mielessä ei halut kohtaa, vaan hommat etenee aina samaa kaavaa, josta toinen ei saa mitään eikä partneria kiinnosta toisen orgasmit, niin se tuo huonon fiiliksen. Ja jos on kyllästynyt, niin sittenhän joku toinen ihminen ja jännittävä tilanne voi jo itsessään saada erilailla hormonit hyrräämään. Jatkuva uuden suhteen aloittaminen vain ei ole psykologisesti mulle mitenkään kiinnostavaa. Veljeni on sellainen, että aina viihteelle lähdettyään ja yhden oluen otettuaan sen on aivan fyysinen pakko yrittää iskeä nainen, vaikka on vaimo kotona eikä ole avoin suhde ja yleensä se poistuu vaivihkaa jonkun muijan kanssa.
Mutta itse mieluummin eroan kuin lähden kulissiliittoon, missä kumppani on vain ystävä ja kiihkon hetket eletään muualla.