Itsenäisyyspäivän vastaanotto 2023 seurantalanka
Tasavallan Presidentti Sauli Niinistön viimeisen kauden juhlavastaanotto.
Mielenkiintoisimmat vieraat ja keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (1925)
Onko Saulin kädet sierettyneet käsidesillä lotratessa vai miten ne noin punoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin huomiota taas hakemassa
Miksi annatte sille sitten sitä huomiota? Täälläkin varmaan 100 viestiä Marinista.
Ville Rydman on siellä metsällä :D Naiset on vähän iäkkäämpää kuin mihin totuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea nähdä Hillaa tai Rehniä vaimoa emännöimässä Linnan juhlia vuonna 2024.
Susanne Stubb siellä onkin.
He olisivatkin hyvä pari siihen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kyllä Urpilaisen isännöimään näitä juhlia. Hänessä voisi olla energiaa ja iloa, joka Salelta puuttuu täysin.
En saa hänestä kuvaa, että olisi kovin miellyttävä ihminen. Vaikuttaa päällepäsmäriltä.
Vierailija kirjoitti:
Upea Seela Sella!
Kuinkahan mones kerta? Voisko kutsujen lähettelyä hänellekin jo jarrutella?
On nämä linnanjuhlat kuin aikamoiset surujuhlat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea nähdä Hillaa tai Rehniä vaimoa emännöimässä Linnan juhlia vuonna 2024.
Kyllä, ja jatkaa tyylikkäästi tohtori Haukion viitoittamalla tiellä.
Tuskinpa sivari veteraaneja kutsuisi.
Kansanedustaja Joakim Vigelius esitteli Andrea-rakkaansa! Italialainen. he ovat yhdessä 6v ja eikä osaa suomea! kotouttaminen ei sujunut hyvin
lähde: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/364a7230-62c1-4961-a22a-ff75eb…
Merja Rehnillä oli kaunis valkoinen puku ja yläosa huolella peitetty.
NÖFNÖF ÖFÖFÖFÖÖÖÖÖ PERFUT PERFUT NAFFFFIPERFUTTT ÖÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖHÖ
Kärpässienikiljuu potkii antifantilla
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikilla homoilla persuilla on ulkomaalainen mies?
Siksi he ovat niin sekaisin. On vaikeaa vihata sitä mitä oikeasti rakastaa. Ja toisinpäin. T. Kyökkipsykologi
Olispa haavisto pian presidentti, junttien ilmeet ja eleet on parhaita kun juhlissa on sateenkaariteema voimakkaana
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vielä on lottia ja veteraaneja juhlissa. Tulee kyllä paskat juhlat sen jälkeen kun veteraaneja ja lottia ei enää ole.
Voisi lopettaa koko käytännön sitten kun viimeinenkin itsenäisyyden meille taannut on haudassaan.
Hienoa kuunnella Niinistön keskustelua veteraanien kanssa. Viiden vuoden päästä juhlissa ei taida olla enää yhtään veteraania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaako hän suomea ja ymmärtääkö Suomen veteraaneista mitään?
Voitaisiinko edes näin itsenäisyyspäivänä uhrata muutama ajatus myös tasavaltamme perustajaisille? #Svinhufvud #Talas #ACastrén #Frey #Arajärvi #Setälä #Kallio #Pehkonen #JCastrén #Renvall #Louhivuori
Oon töissä palvelutalossa ja tänään aamuvuorossa eräs lähes 100v asiakas kommentoi kovaan ääneen 'Eikö oo mittään muuta muisteltavaa kuin ainainen sota!'
Moni vanhus ollut samaa mieltä näin itsenäisyyspäivän aikaan.