Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Papparaiset tulivat aikoinaan minuakin iskemään kun olin kaksikymppinen. Ihmettelin aikoinaan sitä suuresti ja ihmettelin, kuka nuori nainen haluaisi noin hyväksikäytetyksi ja suhteeseen juuri sellaisen ihmisen kanssa, joka a) kuolee todennäköisimmin paljon minua ennen ja b) haluaa minussa vain sellaista ominaisuutta joka katoaa ajan kanssa.
Katsokaapa miten eroottinen on pappapeppu. Jos sellaisen haluaa niin papalla pitää oikeasti olla julkisuutta, rahaa tai muuta pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuota naista 10 vuotta vanhempi, minuun ei 7-kymppiset vetoa, eikä minuun koske. Ällöä.
Onko sinulle sitten seitenkymppisiä alfoja ollut tarjolla. Senkin ikäiset miehet haluavat kuitenkin hedelmällisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
On normaalia että miehellä on nuori rakastajatar, mutta että julkisesti esiinnytään pariskuntana? Se on pelkästään säälittävää. Kaikki tietää että Hjallis ei kykene kolmekymppistä naista tyydyttämään.
Tällä naisella on älä entinenkin mies Hjalliksen ikäluokkaa. Jospa nainen ei olekaan kovinkaan seksuaalinen, vaikka kaunis onkin.
Vierailija kirjoitti:
Karmivaa.. oon 88 syntynyt ja olisin mieluummin ikuisesti yksin ku hjalliksen kaltaisen/ikäisen kanssa😷
Olisikohan sinulle Hjalliksen tasoista alfaa edes tyrkyllä? Epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edellinen mies (ikäeroa samat 35 v) kuoli kesäkuun lopussa!
On tuossakin leski: vain 5 kuukautta hautaan panemisen jälkeen esiintyy jo toisen elättäjän vakinaisena.
Mietin, eikö edes moraali olisi edellyttänyt pitäytyä kuolinvuoden verran julkisuudesta poissa.
Tiedän muuten tuon naisen.
Uusi Jasmin Mäntylä, paitsi, että tämän miehet eivät ole mitään puolipultsareita.
Jasmin Mäntylän miehet ovat olleet taviksia varakkuudeltaan, paitsi pari julkkis romanssia Dannyn ja Ilkka Kanervan kanssa. Britti pappa oli raksamies.
Hjallis on piinkova liikemies, ei kukaan pysty rahoja viemään, ellei dementia iske.
Älkää aliarvioiko tätä naista. Nyt pitäisi todellakin jonkun saada Hjallis tutkimaan naisen taustat, ettei käy niinkuin kauramaito-petterille. Ihan vaan varmuuden vuoksi.
Edustustehtävään valittu nainen. Mies maksaa aina seksistä, oli parisuhteessa tai ei, vanhempi mies vain sitä enemmän mitä nuorempi nainen on.
Eikä tämä uusi ole mikään lapsi, melkein nelikymppinen vela.
Mihin sairaskohtaukseen Harri Pajari (edellinen mies) kuoli nyt kesällä? Oliko mies sairastellut pitkäänkin?
Mikä on tämän Hjalliksen uuden ystävättären koulutus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Siis miksi reilusti nuorempi nainen seurustelee 75-vuotiaan ukon kanssa?
Hjallis on vasta 70-v.
rouva tohtori on aviossa 75-vuotiaan ukon kanssa.
Rouva tohtori pärjäisi omilla ansioillaankin, eikä ole mikään julkisuustyrkky. Vaatimaton ja jalat maassa -tyyppiä. Ei Sauli presidentti tai miljonääri ollut, kun he tapasivat. Heistä voi kyllä sanoa, että on rakkausliitto.
Hjallis kuin joku papparainen, Sauli aina ollut komea.
No, eipä tuo kauan tule kestämään, ellei typykkä ala lisääntyä papan kanssa. Eikä sekään mikään tae pysyvyydestä ole, muuhun kuin rahoihin päästä käsiksi. Mutta siellä on jo aika paljon ennestään jakajia. Haistan pyrkyrin.
Vierailija kirjoitti:
Edustustehtävään valittu nainen. Mies maksaa aina seksistä, oli parisuhteessa tai ei, vanhempi mies vain sitä enemmän mitä nuorempi nainen on.
Eikä tämä uusi ole mikään lapsi, melkein nelikymppinen vela.
Oikeastiko on lestadiolainen?
Mistä sellainen tieto?
Vierailija kirjoitti:
Papparaiset tulivat aikoinaan minuakin iskemään kun olin kaksikymppinen. Ihmettelin aikoinaan sitä suuresti ja ihmettelin, kuka nuori nainen haluaisi noin hyväksikäytetyksi ja suhteeseen juuri sellaisen ihmisen kanssa, joka a) kuolee todennäköisimmin paljon minua ennen ja b) haluaa minussa vain sellaista ominaisuutta joka katoaa ajan kanssa.
Katsokaapa miten eroottinen on pappapeppu. Jos sellaisen haluaa niin papalla pitää oikeasti olla julkisuutta, rahaa tai muuta pinnallista.
Onko naisen kaksi kuivunutta korppua, selluliiittinen laardiahteri tai ns. roikkup*rse sen eroottisempis. Ei se ulkonäkö ole kaikkein tärkeintä. Täydellisiä ulkonäköjä on harvassa. Ja jos sellainen löytyykin, on moni kakku päältä kaunis. . .
Kovin oli hauraan näköiseksi mennyt Jallis kun linnassa näkyi, tyttöystävä suurinpiirtein talutti. Lopunaikoja ja omaishoitaja. Ehkä saa hyvän palkan.
tilaako maxipaketin sinisiä pillereitä viikoittain?
"Missitasoa"? Missit harvoin edes ovat kauniita, sinne pyrkivät vain tyrkyt. Lisäksi tämä ei kyllä missinpäiviä ole nähnytkään. Ihan tavallinen nainen, ei juurikaan muotoa/vartaloa. Some-tyrkky, sitä sanaa käyttäisin. Hjallis pönkittää egoaan ennen presidentin vaaleja, luulee että tästä tulee tarvittava boosti. Voi kyllä olla, ettei tämä kestä ja on vaan julkisuusjippo, jenkithän tekevät tällaisia tuon tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kolmekymppinen haluaa seurustella 70-vuotiaan papan kanssa?
Rahapulassa oleva.
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa medianäkyvyyyttä, elää sen aikaa prinsessa elämää kun Hjallis elää..tämän jälkeen voi etsiä uuden papparaisen. Ihan selkeä loinen. Ja otsikot: "uranainen"..aika moni nainen Suomessa on ilmeisesti uranainen jos sen määrittää titteli "koordinaattori" ja 8-16 työ. Minäkin työskentelen tuollaisella nimikkeellä ja tuolla työajalla. Lisäksi olen käynyt yliopiston, tuolla naisella vain Amk-tutkinto, joka tarkoittaa kandin tasoista tutkintoa..ainoa etten ottaisi noin vanhaa miestä itselleni tai kehtaisi liikkua sellaisen kanssa..voi apua mihn tämä maailma menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just kuopannut edellisen vanhan ukkonsa hautaan ja heti uusi vanhus. Hjallis on todella höynäytettävissä.
Miten niin höynäytettävissä? Ymmärtää, että rahalla saa.
Niin ei Hjallis mikään hölmö ole. Antaa hänen vielä nauttia vaan kauniista naisesta.
Kaunis? No varmaan ei parempaa tuo voi saada, ja on herännyt että ehkä nyt kannattaa kun vielä henki pihisee.
Toivottavasti tämä rahamies on tehnyt testamenttinsa, avec voi nauttia sitten vaan miehen maksamista viinilaseista jne. eduista eli ei pääse kiinni perintöön. Tätä toivon, että etoo nämä raha-asetelmat. Miksei naiset tao itse rahojaan? Vaan menevät loisimaan vanhan miehen nurkkiin ja esittävät medioissa sitten niin rakastunutta, muka.
Vierailija kirjoitti:
35v= nuori. :D Vain vauva.fi jutut.
No ei se kuule niin vanhakaan ole. Jonain päivänä sinäkin olet sen ikäinen ellet ole jo vanhempi.
Ainakin nuorempi kuin Hjallis :D!
Harkimo sai kampanjaansa hyvää näkyvyyttä. Kaikki keinot käyttöön , vaikka naurettavimmatkin .
Mikäs siinä. Kukin valitsee sellaisen seurustelukumppanin kuin haluaa ja mihin rahkeet riittävät. Ei ole muiden asia.