Minkäikäisenä teiltä lakattiin kysymystä papereita esim kun ostitte alkoholia?
Eikös nykyään pidä kysyä kaikilta, jotka näyttävät alle 30v?
Kommentit (62)
39. Oon lyhyt ja käytän reppua kauppakassina. En usko näyttäväni kasvoista erityisen nuorelta, mutta varmaan muu olemus sai epäilemään.
Kysytään välillä vieläkin.
T. Nainen 42v
Viimeisen kerran kysyttiin 43-vuotiaana Helsingissä, miestäni nauratti hiukan. Noin kahta tuntia aikaisemmin mieheni aikuista tytärtä (1. liitosta) oli luultu äidikseni, minua siis pariskunnan tytöksi. Tyttö otti hyvin raskaasti asian.
Viime vuoden kesällä kun olin 40v.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole koskaan kysytty. En juo alkoholia.
Kannattaisi, saattaisi älysi kirkastua, nyt et ymmärrä edes kysymystä.
Ei ole vielä loppunut. Täytän melko pian 33 v ja kysytään ainakin puolet ajasta, ehkä 2/3. Kulloinenkin vaatetus ja muut tekijät varmaan vaikuttavat usein myös. Uskoisin että täytettyäni 40 ei enää kysytä.
M32
N. 29v, vielä satunnaisesti 30v. Aina ei ole ollut henkkarit mukana niin on silti uskottu.
Nyt 31v, eikä kyllä kertaakaan vuoteen ole kysytty.
No oon huomannut et lähimarketissa ei kysellä paitsi jos on joku uusi kassa. Eli tuskin ne vakioasiakkailta kyselee. Oon 31.
kauppias toi 3 veenä läjäpäin kirkasta kysymättä edes.
Ei ole ikinä kysytty, olen 52v. Myöskään ravintolan ovella ei ole ikinä kysytty, vaikka 17v:nä aloin käymään. T. Ikivanhus
Olen 45v tällä viikolla kysyttiin viimeksi. Kysytään usein.
Eivät ole muutamaan vuoteen enää kyselleet M37.
Valitettavasti ei ainakaan 10 vuoteen ole kysytty, loppui varmaan joskus alle nelikymppisenä. Sentään vielä 28-vuotiaana minulle yritettiin myydä lastenlippua bussiin (ikäraja 16). Nyyh
Tänään viimeksi kysyttiin. Olen 40.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä loppunut. Täytän melko pian 33 v ja kysytään ainakin puolet ajasta, ehkä 2/3. Kulloinenkin vaatetus ja muut tekijät varmaan vaikuttavat usein myös. Uskoisin että täytettyäni 40 ei enää kysytä.
M32
Niin minäkin luulin 🤣 Juuri vähän aikaa sitten ei myyty kahta pientä siideriä marketissa, kun ei ollut papereita näyttää ja olen 40v. Tasaisesti kysytään edelleen, aika harvoin tulee alkoholia tosin edes ostettua, ehkä kerran parissa kuussa.
Vierailija kirjoitti:
No oon huomannut et lähimarketissa ei kysellä paitsi jos on joku uusi kassa. Eli tuskin ne vakioasiakkailta kyselee. Oon 31.
Ahaha, tarkoitin et vakioasiakas muuten, ei alkoholin ostamisen kanssa 😂😂
Ei ole koskaan kysytty. En juo alkoholia.