Onko 172cm teistä mieheksi lyhyt?
Pituutta tuon verran et pyörii noilla kulmilla ja olen vähän yli kolmekymppinen mies. Onko ihan Hobitti?
Kommentit (134)
Hobitti-elokuvan jatko-osaan. Ei tarvita cgi:llä pienennystä.
172 cm pätkänä pieni yksiökin tuntuu isolta linnalta. Mutta vessanpöntöllä pitää olla varovainen ettei horjahda pöntön reunalla taaksepäin ja huku sinne kun ei pääse omin avuin ylös.
Siis kun sellainen lähemmäs parimetrisen miehen käsikin on kuin lapio lapa, niin ajatelkaapa sitä pientä vessapaperin palaa siinä kädessä. Tilalla pitäisi olla talouspaperi. Mahottoman pieniä ne vessapaperitkin. Yksi iso mies niin kaapii koko kouran ympäri sitä rullaa 1/4, niin rullakin loppuu yhdellä paskamatkalla. Siinä menee metsä lakoon.
Onko asiasta ollut Aloittajalle haittaa jollakin elämän osa-alueella, vai miksi tätä täällä pohdit?
Vierailija kirjoitti:
Siis kun sellainen lähemmäs parimetrisen miehen käsikin on kuin lapio lapa, niin ajatelkaapa sitä pientä vessapaperin palaa siinä kädessä. Tilalla pitäisi olla talouspaperi. Mahottoman pieniä ne vessapaperitkin. Yksi iso mies niin kaapii koko kouran ympäri sitä rullaa 1/4, niin rullakin loppuu yhdellä paskamatkalla. Siinä menee metsä lakoon.
Se on oikein, että mies maksaa enemmän kuin 50/50 talouden menoista,jos paskoo ja syö enemmän + kuluttaa puolen rullaa wc -paperiakin 1llä kerralla. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Olet 171,5 cm ap.
En muuten ihan varmana ole.
Lyödäänkö vetoa ja saat tulla mittaamaan.
Onko tämä siis lyhyiden miesten pilkkaketju vai onko aloittaja tosissaan?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä siis lyhyiden miesten pilkkaketju vai onko aloittaja tosissaan?
Eikun +190 cm miesten lantaketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 171,5 cm ap.
En muuten ihan varmana ole.
Lyödäänkö vetoa ja saat tulla mittaamaan.
Ketju 06.12.2023. Olet täällä kolmatta vuotta päivystänyt??!
Haluat siis että joku vakuuttaa että et ole lyhyt. Pituuteen ei voi vaikuttaa joten hyväksy tosiasiat. Ongelmasi on epävarmuus, ei pituus.
Naapurin 172 cm pikkumies menee treffeille aina luistimet jalassa ja väittää tulleensa suoraan jäkistreeneistä.
Vierailija kirjoitti:
Toki lyhyt mieheksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 165 cm, joten luulisi monelle kelpaavan.
Toki lyhyt mieheksi, mutta ei kuitenkaan liian lyhyt. Suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 165 cm, joten luulisi monelle kelpaavan.
Miten niin mieheksi tosi lyhyt? Maailmanlaajuisesti miesten keskipituus on 170 cm ja naisten 160 cm. Suomalaiset ovat yksi maailman pisimpiä kansoja, siis miehet. Ite oon 168 cm keski-ikäinen nainen. Omassa ikäluokassani olin aina nuorena pitkähkö. Oon seurustellu aikuisena noin 168-197 cm miesten kanssa. Tuo lyhyin oli menestynein, suurimmat lihakset ja karismaattisin (johtui pitkälle varmaan älykkyydestä). Mutta tietenkin pitkäkin voi olla tuommoinen. Eniten vaikuttaa se naisen näkökulmasta, miten kohtelee itseä ja muita. Ja onko itsevarma. Usein lyhyet on miehekkäimpiä.
Naapurin 172 cm pikkumies menee treffeille aina luistimet jalassa ja väittää tulleensa suoraan jäkistreeneistä.
Taidat olla kateelline jääkiekkoilevalle nuorelle miehelle. Säälittävää.
172 cm pitkää ei kannata viedä metsään. Haukka voi syöksyä taivaalta, napata kynsiin ja viedä pikkumiehen evääksi poikasille.
Ei oo lyhyt eikä pitkä. Ihan normi! Oon ton pituinen nainen, mutta miellän itseni ja muhun myös viitataan pitkänä!
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa lyhyys, kunhan alapäästä vaan löytyy puuttuvat sentit.
Itse olen 170 cm eli 10 cm alle keskiarvon. Sen kun lisäisi alakertaan, niin riittää vaimon lisäksi anopille asti.
+191 vm pitkällä suolistolla,kiitos🤭
Jokainenhan on hyvä juuri sellaisena kuin on! Näin olen saanut kuulla.