Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kohdanneet miehiä joille "kelpaa kaikki", ei mitään kriteereitä naiselle?

Vierailija
06.12.2023 |

Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä vaan nainen, ihan sama kuka. Ei väliä onko nainen 20v vai 40v, laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 4 lapsen yksinhuoltaja.

Miksi jotkut miehet ovat tuollaisia ettei ole mitään kriteereitä, riittää että on vaan nainen.

Joskus parikymppisenä oli kevyttä juttua erään ikäiseni nuoren miehen kanssa. Hän puhui että haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Itse en halua. Okei. Tää on sellainen asia mistä ei oikein voi neuvotella. Seuraavana päivänä tämä jätkä laittoi viestiä: "En mäkään sittenkään halua lapsia koskaan". Lopetin jutun siihen. Tuollaista asiaa ei päätetä päivässä, selkeästi yritti vaan mielistellä.

Kommentit (165)

Vierailija
81/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)

Et pysty ikinä olemaan niin tasokas etteikö kaikki kelpaa miehelle ei kelpaisi. Niillä on miljonääri nobel voittaja samalla viivalla luottotiedottoman, mt ja päihdeongelmaisen kelarotan kanssa. Jos et tajunnut.

Olen varmaankin sitten ollut vain helvetin valikoiva tapaamieni miesten suhteen ja karistanut oudot tyypit niin nopeasti, ettei heistä jäänyt mitään muistijälkeä. Löysin sitten komean ja yhtä krantun miehen kuin itsekin olin. 

Vierailija
82/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)

Et pysty ikinä olemaan niin tasokas etteikö kaikki kelpaa miehelle ei kelpaisi. Niillä on miljonääri nobel voittaja samalla viivalla luottotiedottoman, mt ja päihdeongelmaisen kelarotan kanssa. Jos et tajunnut.

Olen varmaankin sitten ollut vain helvetin valikoiva tapaamieni miesten suhteen ja karistanut oudot tyypit niin nopeasti, ettei heistä jäänyt mitään muistijälkeä. Löysin sitten komean ja yhtä krantun miehen kuin itsekin olin. 

Eli se ulkonäkö ratkaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tää ilmiö selittää myös sen että jäbä on itse ghostannut tai halunnut lopettaa tapailun, mutta palailee astialle sitten kuitenkin vähän väliä? Yks tyyppi ghostasi yhtäkkiä, kun löytyi kivempi mutta jatkoi vuositolkulla facebookin messengerissä semmoista "moiii mitä kuuluu?" Kunnes blokkasin

Näitä on ollut muitakin, yksikin tapailu vuodelta 2008 alkaa aina vähän väliä mitäkuuluttelemaan

Vierailija
84/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehillä ole varaa valita, jos ei satu olemaan laatikkoleukainen miljonääri.

Varsinkaan pienissä kaupungeissa ja maalla ei välttämättä ole ollenkaan sinkkunaisia, joten sadattuhannet miehet jäävät yksin, vaikka kelpuuttaisivat minkälaisen naisen tahansa.

Vierailija
85/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä nuorempana ns järkevällä tasolla kelpasi kaikki.  Tämän voi vaan sanoa kun selkeästi 25v saakka naiset ei juuri arvostaneet.  30v oli jo rahaa joten silloin pystyi läskit heittämään sivuun.  Nyt 37v ja miljonääri.  Hain naisen ulkomaan duunilla.  Suomi feministi ei osannut varata ajoissa.

Voi sentään. Nythän sulla on asiat hyvin.

Feministitkin voi hyvin. Niillä kun on omat rahat.

Vierailija
86/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä olisi tärkeää olla erityinen toiselle eikä olla korvattavissa esimerkiksi jokaisella vastaantulijalla. 

Että semmoista "erityiskohtelua" varmaankin toivoo jokainen terve ihminen parisuhteessa. 

Vierailija
87/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli se ulkonäkö ratkaisi.

Entä sitten?

-eri

Vierailija
88/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle tämmöiselle miehelle kenelle "kelpaa kaikki", on kuitenkin naisen ulkonäkö se tärkein kriteeri ja kaiken perusta. Lähdetään sillee "mitä kauniimpi, sitä oikeampi".

Niin se on monesti naisillekin. Ei se ole sattumaa, että komeimmat miehet ovat kaikkein suosituimpia.

Näin ne maalitolpat siirtyvät: yleensä se on raha ja status, mutta nyt kummasti ulkonäkö.

Ulkonäkö on tärkein, mutta sitä voi kompensoida rahalla/statuksella. Hyvin yksinkertaista. Jos ei rahaa, niin silloin ulkonäkö astuu kuvioihin ja se on naisille ylivoimaisesti tärkein asia minkä tahansa kumppanin valinnassa: hiusten määrä, rasvaprosentti, lihasten määrä, pituus, ikä, tyyli, hampaat, etnisyys.

Uskotteko näihin "totuuksiin", kun niitä vain jankataan riittävästi? Tuoko se jotain lohdutusta omaan yksinäisyyteen? 

Miehet, joita ihalen, omaavat jotain ihan muita ominaisuuksia, kuin ulkonäön. Toki en haluu olla sillee kaikkien miesten kanssa, joita ihailen. Mut ulkonäkö on oikeasti aika sivuseikka, jos äly, toisten huomioiminen, tietynlainen viehättävyys ja keskustelutaito puuttuvat.

Vierailija
89/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko tää ilmiö selittää myös sen että jäbä on itse ghostannut tai halunnut lopettaa tapailun, mutta palailee astialle sitten kuitenkin vähän väliä? Yks tyyppi ghostasi yhtäkkiä, kun löytyi kivempi mutta jatkoi vuositolkulla facebookin messengerissä semmoista "moiii mitä kuuluu?" Kunnes blokkasin

Näitä on ollut muitakin, yksikin tapailu vuodelta 2008 alkaa aina vähän väliä mitäkuuluttelemaan

No tuollaisen tyypin täytyy olla jo jotenkin tyhmä :D

Vierailija
90/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Sitten ovat monesti vielä älyttömän katkeria ja jäävät jankkaamaan, että mikset voi antaa mahdollisuutta, eihän me olla vielä edes tutustuttu kunnolla, mikä minussa on vialla, kerro miten niin mä voin muuttaa itseäni semmoseksi että tykkäisit?

Mies joka on koko ajan kaikesta samaa mieltä ja jos erehtyy sanomaan jotakin mistä en ole aivan samaa mieltä, muotoileekin heti mielipiteensä uusiksi ja korjaa että joo tuota mieltä minäkin olen.

Yhdelle tyypille sitten sanoin suoraan tästä häiritsevästä tavasta ja ettei naisia tarvitse mielistellä. Hänpä ottikin heti onkeensa, alkaen seuraavaksi vängätä vastaan aivan kaikesta ja olla eri mieltä joka asiasta. :D Jos kerroin harrastavani jotakin, tämä väänsi että olen varmasti harrastuksessa ihan paska enkä osaa mitään! Tuntui että olen jossain sketsiohjelmassa. 

Vierailija
91/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Sitten ovat monesti vielä älyttömän katkeria ja jäävät jankkaamaan, että mikset voi antaa mahdollisuutta, eihän me olla vielä edes tutustuttu kunnolla, mikä minussa on vialla, kerro miten niin mä voin muuttaa itseäni semmoseksi että tykkäisit?

Mies joka on koko ajan kaikesta samaa mieltä ja jos erehtyy sanomaan jotakin mistä en ole aivan samaa mieltä, muotoileekin heti mielipiteensä uusiksi ja korjaa että joo tuota mieltä minäkin olen.

Yhdelle tyypille sitten sanoin suoraan tästä häiritsevästä tavasta ja ettei naisia tarvitse mielistellä. Hänpä ottikin heti onkeensa, alkaen seuraavaksi vängätä vastaan aivan kaikesta ja olla eri mieltä joka asiasta. :D Jos kerroin harrastavani jotakin, tämä väänsi että olen varmasti harrastuksessa ihan paska enkä osaa mitään! Tuntui että olen jossain sketsiohjelmassa. 

Joillakin on todella huonot sosiaaliset taidot. Tuollainen kokemasi kertoo just sellaisesta. Käyttäytyvät joko mielistellen tai v-ttuillen, välimuotoa ei ole eivätkä osaa normaalia keskustelua

Vierailija
92/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelin vuoden tällaisen kanssa. Paperillahan oltiin dream team, mutta kyllä sen vähitellen huomasi että miehelle olisi kelvannut kuka tahansa joka olisi tehnyt ensimmäisen siirron ja valitettavasti se olin minä. Kyllähän se söi sisältä kun viimein tajusi, että toinen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä vaan pelkästä parisuhdestatuksesta.

Samanlainen kokemus. Miehelle oli tärkeää saada parisuhdestatus ja säännöllisesti yhteiskuvia someen ja hän julkaisi omituisia lällyrakkauspäivityksiä joista en tunnistanut itseäni ja suhdettamme yhtään.

Miehelle oli tärkeää viedä minut työpaikan pikkujouluihin ja raahata minua kylässä kavereilla ja erilaisissa illanvietoissa. Mutta kahdestaan kanssani hän ei tuntunut viihtyvän ollenkaan, hänellä oli aina kiire keksiä jotakin sosiaalista ja kutsua kavereita yhdessä syömään tai vastaavaa. 

Lopulta kimpaannuin, että kun minä ajattelin alkaneeni suhteeseen hänen kanssaan ja olin kiinnostunut hänestä, mutta tärkeämpää tuntui olevan olla suhteessa hänen tuttaviinsa. Suhteen päätyttyä olen ajatellut, että taisin todella olla ihan vaan se pakollinen tyttöystävä. Kuka tahansa olisi kelvannut tilalleni. 

Vierailija
93/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella sitä vasta onkin vaatimuksia naiselle kunhan vaan ensin saadaan "kuka vaan". Se "kuka vaan" ei tosiaan kelpaa sellaisena kuin on vaan pitäisi olla sitä ja enemmän tätä ja vähemmän tuota ja valivalivinkuvinku.

Tämä! Sitten alkaa tulla vinkkejä, että tykkäisin kun leikkaisit otsiksen ja värjäisit hiukset punaisiksi. Voisit alkaa käyttää sellaisia tosi korkeita korkokenkiä ja vaikka jotain seksikkäitä hameita. Oon aina halunnut naisen joka juo viskiä. Oon aina halunnut seurustella naisen kanssa joka harrastaa tanssia ja käyttää kireitä legginsejä. Näyttäisit seksikkäämmältä ilman silmälaseja. Osaatko puhua vaikka saksaa samalla kun pannaan, se kiihottais mua. 

Vierailija
94/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on päänahankerääjiä. Määrä korvaa laadun. Ovat alemmuudentuntoisia ja tällä jatkuvalla kritiikittömällä saamisella todistelevat itselleen, että kelpaavat. Omasta mielestään ovat naissankareita, naisten mielestä reppanoita.

Vierailija
95/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä on tuollaisia. Jos ei ihan suhteeseen, mutta seksin kyllä. 

En koskisi heihin edes pitkällä tikulla. 

Ja sinulla on kyky löytää miehiä, jotka tekevät tiukan valintaprosessin seksiin naisen kanssa? Eli saat helposti niitä miehiä, jotka saavat paljon naisia toistuvasti. Eli naisten "yksi hyvä riittää", ei taidakaan pitää paikkaansa.

Mitä ihmettä sinä selität?

Eri

Vierailija
96/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole varaa valita, jos ei satu olemaan laatikkoleukainen miljonääri.

Varsinkaan pienissä kaupungeissa ja maalla ei välttämättä ole ollenkaan sinkkunaisia, joten sadattuhannet miehet jäävät yksin, vaikka kelpuuttaisivat minkälaisen naisen tahansa.

Naisena minua ei nappaa ajatus, että olen miehelle se, jonka hän sattui saamaan enkä se, jonka hän halusi. 

Vierailija
97/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat helpon säännöllisen panon.

Vierailija
98/165 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä kriteereitä, mutta eivät kerro niitä ennen kuin ilmoittavat, että eivät halua jatkaa, koska en ole sitä, mitä haluavat.

Lopulta olin yksin, kunnes löytyi ihminen, joka halusi olla kanssani mutta osasi myös ilmaista sen niin, että ensimmäinen ajatukseni ei ollut, tulenko tarvitsemaan lähestymiskiellon tätä täysin rajatonta ja epätoivoista henkilöä vastaan, ja antoi tilaa ja aikaa. 

Vierailija
99/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin kelpaa hyvin moni nainen mutta parisuhteeseen kelpaa hyvin harva nainen

Vierailija
100/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tässähän se pulma olikin kun mies esitti sellaista, mutta hyvin pian muutaman kk sisällä todellisuus paljastuikin. Hän toisti alkuun (jo ennen treffejäkin viestitellessä) kuinka hän on vähään tyytyväinen eikä vaadi minulta mitään, hän on kuulemma aina ollut sellainen vähään tyytyväinen persoona. No sehän kuulosti hyvältä, tuollaisen kanssa olisi ehkä vähän helpompaa olla kuin hyvin vaateliaan ihmisen kanssa, sopii minulle.

No, sitten alkoikin jo muutamien kk sisällä pikkuhiljaa tulla kaikenlaisia oletuksia, toiveita ja ohjeita siitä minkälainen HÄN haluaisi minun olevan, vaikka hän sanoi monesti minua kauniiksi ja viehättäväksi, niin siitä huolimatta HÄN alkoi esittää toiveita monissa pikkuasioissa ulkonäkööni liittyen. Huomautteli oudoista pienistä ihan arkipäivän jutuista tai siitä miten teen jotain juttuja minun kodissani, pukeutumisestani ja monesta muusta asiasta. Myös ruoan suhteen hän oli todella nirso, siis huom. reippaasti keski-ikäinen mies, joo, luit oikein ja tähän sekä moneen muuhunkin hänellä oli usein jotain vaatimuksia. Itse oli todella perässä vedettävä suhteen vapaamatkustaja ja passiivinen minkään aloitteen tai tekemisen suhteen, mutta vaatia kyllä osasi muilta.

1/2 vuodessa hänestä kuoriutui mt ongelmainen, passiivisagressiivinen, sovinistinen, hyvin itsekeskeinen aikuislapsi. Ja se siitä suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi