Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kohdanneet miehiä joille "kelpaa kaikki", ei mitään kriteereitä naiselle?

Vierailija
06.12.2023 |

Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä vaan nainen, ihan sama kuka. Ei väliä onko nainen 20v vai 40v, laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 4 lapsen yksinhuoltaja.

Miksi jotkut miehet ovat tuollaisia ettei ole mitään kriteereitä, riittää että on vaan nainen.

Joskus parikymppisenä oli kevyttä juttua erään ikäiseni nuoren miehen kanssa. Hän puhui että haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Itse en halua. Okei. Tää on sellainen asia mistä ei oikein voi neuvotella. Seuraavana päivänä tämä jätkä laittoi viestiä: "En mäkään sittenkään halua lapsia koskaan". Lopetin jutun siihen. Tuollaista asiaa ei päätetä päivässä, selkeästi yritti vaan mielistellä.

Kommentit (165)

Vierailija
101/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehillä ole varaa valita, jos ei satu olemaan laatikkoleukainen miljonääri.

Varsinkaan pienissä kaupungeissa ja maalla ei välttämättä ole ollenkaan sinkkunaisia, joten sadattuhannet miehet jäävät yksin, vaikka kelpuuttaisivat minkälaisen naisen tahansa.

Naisena minua ei nappaa ajatus, että olen miehelle se, jonka hän sattui saamaan enkä se, jonka hän halusi. 

Jotenkin huvittavaa että nainen vaatii että on miehen elämän keskipiste jossa miehen on tehtävä kaikkensa naisen etujen ja hyvinvoinnin eteen mutta nainen jättää miehen heti jos joutuu tekemään yhtään mitään miehen hyvinvoinnin takia. 

Naiset ei tasa-arvoiseen parisuhteeseen kykene ja jos kykenisi ei siihen suostuta kun suurin osa naisista vaatii miehen hyväksikäyttösuhdetta eikä aitoa parisuhdetta

Vierailija
102/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkaan pienissä kaupungeissa ja maalla ei välttämättä ole ollenkaan sinkkunaisia, joten sadattuhannet miehet jäävät yksin, vaikka kelpuuttaisivat minkälaisen naisen tahansa.

Naisena minua ei nappaa ajatus, että olen miehelle se, jonka hän sattui saamaan enkä se, jonka hän halusi. 

Jotenkin huvittavaa että nainen vaatii että on miehen elämän keskipiste jossa miehen on tehtävä kaikkensa naisen etujen ja hyvinvoinnin eteen mutta nainen jättää miehen heti jos joutuu tekemään yhtään mitään miehen hyvinvoinnin takia. 

Naiset ei tasa-arvoiseen parisuhteeseen kykene ja jos kykenisi ei siihen suostuta kun suurin osa naisista vaatii miehen hyväksikäyttösuhdetta eikä aitoa parisuhdetta

Onko sinulla ymmärryksessä jotain vikaa? Tuostahan ei ole kyse. Sinulla ei taida olla mitään kokemusta minkäänlaisesta parisuhteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiin kelpaa hyvin moni nainen mutta parisuhteeseen kelpaa hyvin harva nainen

Tuossa se ero on ainakin minuun. Minulle parisuhteeseen kelpaa hyvin, hyvin, hyvin harva mies ja seksiin kelpaa vain se mies, jonka kanssa olen parisuhteessa.

Vierailija
104/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle tämmöiselle miehelle kenelle "kelpaa kaikki", on kuitenkin naisen ulkonäkö se tärkein kriteeri ja kaiken perusta. Lähdetään sillee "mitä kauniimpi, sitä oikeampi".

Moni tuntuu jopa ajattelevan, että ulkonäkö menee käsikädessä sisimmän kanssa eli mitä kauniimpi niin sitä mukavampi ja ihanampi ihminen on ja sitten taas sellainen ei-niin-kaunis on ihan hirviö sisimmältäänkin ja nalkuttaa kaikesta..

Vierailija
105/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun näistä "kaikki kelpaa" miehistä eroaa niin ne on jotenkin aidon järkyttyneen oloisia kun en osoita mitään tunteita eron suhteen. Erikoinen oletus, että minä joka korvataan viikon sisällä toisella vaginallisella otuksella, en tajuaisi etten ikinä merkinnyt yhtään mitään. Miksi siis minun pitäisi suhtautua mieheen ihan kuin meillä olisi ollut oikea parisuhde? Päivänselväähän oli, että toinen oli pelkästään loisimassa tarjoamiani resursseja ilman minkäänlaista halua edes tutustua minuun. Se mikä itsessäni hämmästyttää on se, miten helposti olen päästänyt nämä suhteet tapahtumaan. Yksi syy on luultavasti se, että nämä suhteet alkaa aina hirveällä kiireellä, rakkauspommituksella ja minkään ei anneta kehittyä eikä siinä pyörityksessä edes huomaa ettei ole kunnolla tutustuttu. Tämä taas matsaa täysin minun luonteeseeni koska olen sellainen halki-poikki ja pinoon ihminen. Asiat hoidetaan tehokkaasti kerralla maaliin ja jatketaan uusiin haasteisiin. Olenkin joutunut opettelemaan kokonaisvaltaisesti uuden minän, joka ei heti tartu ongelmaan ja pyri ratkaisemaan niitä. Enemmän viivyttelyä, enemmän harkintaa, enemmän aikaa harkita ja siitä seuraa vähemmän ongelmia.

Vierailija
106/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot aivan oikeassa. Ja nyt kun oot tämän onneksi hokannut, ethän yritä enää ketään millään tasolla itselles? Edes kertakäyttöön. Ei kannata. Kukaan ei välitä sun hyvinvoinnistas, niin olis vaan helmiä porsaille, eiks joo!

Vierailija
107/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monelle tämmöiselle miehelle kenelle "kelpaa kaikki", on kuitenkin naisen ulkonäkö se tärkein kriteeri ja kaiken perusta. Lähdetään sillee "mitä kauniimpi, sitä oikeampi".

Moni tuntuu jopa ajattelevan, että ulkonäkö menee käsikädessä sisimmän kanssa eli mitä kauniimpi niin sitä mukavampi ja ihanampi ihminen on ja sitten taas sellainen ei-niin-kaunis on ihan hirviö sisimmältäänkin ja nalkuttaa kaikesta..

Niinpä. Kuitenkin jos se ulkonäkö on sellaista luokkaa, et saa kenet vaan, miksi se luonne olisi edes kehittynyt mihinkään. Toki voi joskus hyvä/kaunis ulkonäkö elää hyvässäkin ihmisessä, mut harvinaista se on. Liian hyvän ei tartte ponnistella, mut harvoin onnistuu pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
108/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nusasureiäksi kelpaa yhtä hyvin laiha parikymppinen kuin rehevä viisikymppinen. Parisuhteeseen näistä silti ei kelpaa kumpikaan.

Vierailija
109/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nusasureiäksi kelpaa yhtä hyvin laiha parikymppinen kuin rehevä viisikymppinen. Parisuhteeseen näistä silti ei kelpaa kumpikaan.

Tässä ei keskustella nyt mistään random panoista vaan nimenomaan miehistä joille kelpaa parisuhteeseen  mikä tahansa

Vierailija
110/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei keskustella nyt mistään random panoista vaan nimenomaan miehistä joille kelpaa parisuhteeseen  mikä tahansa

Ei se välttämättä ole "mikä tahansa". Se voi olla se ainoa nainen, joka miehelle on saatavilla. Miehelle "ihan hyvä" on jo "oikein hyvä".

Vierailija
111/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin miehille kelpaa seksiin ihan kuka vaan koska keräilevät kokemuksia ja naisten määrää. Parisuhteessa sitten ihan eri asia..

Vierailija
112/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyntömies ei vakoaan valitse.

Vierailija
113/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä ei ole sen enempää kuin naisiakaan. En ole kyllä eläessäni törmännyt mieheen, jolle kelpaisi kuka tahansa. Rima voi olla joillakin epätoivoisilla matalalla, mutta aina se joku rima on. Esim epätoivoiselle 28 vuotiaalle miehelle tuskin missään olosuhteissa kelpaa joku 120-kiloinen 47-vuotias neljän lapsen työtön yh. Nimenomaan lähtökohtaisesti sellaiseen vakavaan parisuhteeseen, jossa olisi ajatuksena olla yhdessä hautaan saakka.

Vierailija
114/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kysy pelto mitä kieltä kyntömies puhuu. Eli myös pelto kuin pelto kelpaa.

Vierailija
115/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mun mies rakastaa mua juuri sellaisena kuin olen,kaikkine kiloineni".

Tuotaha usein kuulee tällä palstalla, ja tottahan se on, betalle kelpaa kuka vaan,myös se lihava.

Vierailija
116/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kelpasin suhteeseen hyväksikäytettäväksi ja huonosti kohdeltavaksi. Samaan aikaan lämmitteli somessa niitä mieleisiään, nuoria ja hoikkia ja semmoisia reippaita supernaisia. Tämä keski-ikäinen kaljuuntuva työhaluton alkkis.

Vierailija
117/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia miehiä ei ole sen enempää kuin naisiakaan. En ole kyllä eläessäni törmännyt mieheen, jolle kelpaisi kuka tahansa. Rima voi olla joillakin epätoivoisilla matalalla, mutta aina se joku rima on. Esim epätoivoiselle 28 vuotiaalle miehelle tuskin missään olosuhteissa kelpaa joku 120-kiloinen 47-vuotias neljän lapsen työtön yh. Nimenomaan lähtökohtaisesti sellaiseen vakavaan parisuhteeseen, jossa olisi ajatuksena olla yhdessä hautaan saakka.

Itse en ole tavannut yhtään miestä, jolla edes olisi ajatuksen tasolla suunnitelmissa/haaveissa tuollainen vakava parisuhde, jossa yhdessä ollaan hautaan asti. Ei miehet pahemmin tuollaisia mieti ja monelle se parisuhdekin on "pallo jalassa" mutta sen vielä sietää väliaikaisesti, koska vakkariseksi.

Vierailija
118/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä "kaikki käy"-miehet kehtaakin olla ihmeissään kun ikinä suhteessa ei ole hyvä eikä helppo olla vaan kaikki on sellaista tahkoamista ja muijjjakin vaan nalkuttaa aina. Nämä ei myöskään ymmärrä yhtään miksi naisille ei käy "kaikki käy/kukavaan"-mies vaan naisilla on aina ihan tyhmiä ja turhia vaatimuksia jotta suhdetta edes voi harkita..

Eikä puhettakaan että nämä "kaikki käy"-miehet ymmärtäisi kuinka puolison kanssa voi olla aidosti mukavaa olla yhdessä ja seksiäkin on runsaasti eikä nainen pihtaa eikä mies vonkaa.

Vierailija
119/165 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo suomalainen kansanviisaus tietää:

Hauki syöpi sammakonki,

Selän suuren uituansa;

Mies naipi rumanki naisen,

Viikon ilman oltuansa.

Vierailija
120/165 |
08.12.2023 |