Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kohdanneet miehiä joille "kelpaa kaikki", ei mitään kriteereitä naiselle?

Vierailija
06.12.2023 |

Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä vaan nainen, ihan sama kuka. Ei väliä onko nainen 20v vai 40v, laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 4 lapsen yksinhuoltaja.

Miksi jotkut miehet ovat tuollaisia ettei ole mitään kriteereitä, riittää että on vaan nainen.

Joskus parikymppisenä oli kevyttä juttua erään ikäiseni nuoren miehen kanssa. Hän puhui että haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Itse en halua. Okei. Tää on sellainen asia mistä ei oikein voi neuvotella. Seuraavana päivänä tämä jätkä laittoi viestiä: "En mäkään sittenkään halua lapsia koskaan". Lopetin jutun siihen. Tuollaista asiaa ei päätetä päivässä, selkeästi yritti vaan mielistellä.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä löytyy profeetan seuraajista. Niille käy myös eläimet sikaa lukuunottamatta.

Vierailija
62/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä ei ole varaa valita. Täytyy ottaa se nainen joka huolii, oli se minkälainen vaan.

Miksi täytyy joku nainen ottaa

No toinen vaihtoehto on olla yksin

Yksin olo ei voi olla niin perseestä että kenen tahansa hyypiön seura olisi mukavampi vaihtoehto

Osa miehistä haluaa lapsia, usko tai älä, joten joku nainen siihen täytyy vierelle yleensä ottaa. Ja se on se nainen, joka sattuu hyväksymään.

No näin valitettavasti monet tekee, että otetaan kuka vaan nainen lasten äidiksi ja sitten riidellään sen jo alkujaan epäsopivan kumppanin kanssa ja annetaan lapsillekin esimerkkiä että tämmöstä se perhe ja parisuhde on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs tuntemani mies oli sellainen, että oli kyselemässä melkein ketä tahansa tapaamassa naista seurustelemaan kanssaan. Oli tämä sitten vaikka vasta joku 16v tyttö eli käytännössä lapsi tai vaikka joku 60v kaverinsa äiti. Itse tämä mies oli noin 30v. Hän tosin on lievästi kehitysvammainen eli hän ei luultavasti ymmärrä kunnolla mitä se parisuhde ja siinä oleminen on. Hän kun kyseli minultakin, että "Alatko olemaan minun kanssa" kun oli tuntenut minut muutaman päivän. Minä olin hoitajana toimintakeskuksessa missä hän kävi. Omien sanojensa mukaan hän oli seurustellut jokaisen siellä olleen naispuolisen asiakkaan kanssa, jopa sellaisten kanssa jotka ovat vaikeasti kehitysvammaisia ja jotka eivät taatusti seurustele.

Olen tavannut samantyyppisen miehen. Olin silloin tekemässä opintoihini kuuluvaa työharjoittelua eräässä työtoimintayksikössä ja heti ensimmäisenä päivänä tämä mies pyysi minua treffeille. Kieltäydyin tietenkin, sanoen vielä, etten opiskelijana saa ystävystyä asiakkaiden kanssa vapaa-ajalla saati treffailla heitä. En tiedä, oliko kehitysvammainen mutta oli mahdollisesti autismin kirjolla erästä erityismielenkiinnon kohteestaan päätellen. Kerroin asiasta harjoittelun ohjaajalle ja selvisi, että mies oli tehnyt tätä samaa kaikille uusille naistulokkaille, niin toisille työtoiminta-asiakkaille, opiskelijoille kuin varsinaisille ohjaajillekin. Tämäkin mies vaikutti tosiaan siltä, ettei oikein ymmärtänyt sitä, mitä parisuhde tai edes tapailu käytännössä on ja mitä siinä kannattaa ottaa huomioon. Hän muun muassa ärsyyntyi näkyvästi siitä, kun kerroin, etten ole facebookissa ja siitä huolimatta olisi halunnut deittailla minua. Hänellä oli myös tietty kapea ihannenaistyyppi, mallia "hoikka, punahiuksinen, yökyöpeli WoW-nörtti" ja siitä huolimatta olisi ollut valmis seurustelemaan lähes millaisen naisen kanssa tahansa. En tiedä, oliko hänellä niin kova palo vain saada joku nainen suhteeseen vai olettiko ehkä, että voisi seurustellessa muuttaa naisen mieleisekseen.

Vierailija
64/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2875 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin miehillä ei ole varaa valita. Täytyy ottaa se nainen joka huolii, oli se minkälainen vaan.

Miksi täytyy joku nainen ottaa

No toinen vaihtoehto on olla yksin

Yksin olo ei voi olla niin perseestä että kenen tahansa hyypiön seura olisi mukavampi vaihtoehto

Osa miehistä haluaa lapsia, usko tai älä, joten joku nainen siihen täytyy vierelle yleensä ottaa. Ja se on se nainen, joka sattuu hyväksymään.

No näin valitettavasti monet tekee, että otetaan kuka vaan nainen lasten äidiksi ja sitten riidellään sen jo alkujaan epäsopivan kumppanin kanssa ja annetaan laps

Niin. Maailma on tullut kautta aikojen henkiin vain sillä, että miehet ovat ottaneet sen naisen, jonka ovat ominaisuuksillaan saaneet. Mies ei ole valitsevassa roolissa elämän kiertokulussa. Ei juuri missään muussakaan eläinlajissa.

Vierailija
65/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)

Et pysty ikinä olemaan niin tasokas etteikö kaikki kelpaa miehelle ei kelpaisi. Niillä on miljonääri nobel voittaja samalla viivalla luottotiedottoman, mt ja päihdeongelmaisen kelarotan kanssa. Jos et tajunnut.

Tämähän se. Hyvin kirjoitettu.

Noille miehille kaikki naiset on samalla viivalla parisuhdemielessä, ihan sama onko maisteri vai juoppo luottotiedoton kelarotta. Kumpi vaan kelpaa ja kaikki siltä väliltä

Vierailija
66/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun otti yhteyttä yksi yhteinen tuttu, joka oli kuullut että oon sinkku. Sinnikkäästi halusi tutustua ja viritellä suhdetta. Ihan heti alkuun alkoi jo vihjailut että mun pitäis laihduttaa ja tavotella "parempaa versiota itsestäni", hiukseni olivat vääränlaiset ja vaatteet vääriä ja kaikki pielessä mikä vaan olla voi. Muutenkin vain olla pönötti luonani eikä koskaan kysynyt mitään tai yrittänyt oppia tuntemaan mua. Itse kysyin että mikä on hänen suurin haaveensa. Vastasi että "että löytyisi joku sellainen ihan oikea". V*ttuako täällä sitten oot?  Hän oli se aloitteellinen osapuoli ja "halusi tutustua", niin olin aivan kysymysmerkkinä että mistä on kyse. Mutta siis tästä. Halusi minkä tahansa minkä sai ja ei vissiin ollut flaksi käynyt niin tyytyi muhun. Nykyään ampuisin sukkulalla venukseen moisen pellen, silloin nuorena vaan kuvittelin että mussa on nyt jotain vikaa. Ällöttävä tapaus, kuulemma "aina kannattaa yrittää etsiä parempaa".

Samoin mulle sanoi yksi teiniajan ihastus etten kelpaa, koska olen sitätätätota (ylläripylläri läski oli yksi niistä),mutta alkoi seurustelemaan kuitenkin oikean sadan kilon keijukaisen kanssa nopeasti tämän jälkeen. Eikä siinä, mutta tämä daami oli kolme kertaa kokoiseni ja mun paino oli ongelma. Meni myös naimisiin sitten kunnon pubiruusun kanssa.

Ja joo, itse olen myös katsellut ihan kauheita tyyppejä. Niin vahvasti työnnettiin siihen suuntaan että kranttu ei saa olla. Enpä tiennyt mitä en tiennyt.

Vierailija
67/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)

Et pysty ikinä olemaan niin tasokas etteikö kaikki kelpaa miehelle ei kelpaisi. Niillä on miljonääri nobel voittaja samalla viivalla luottotiedottoman, mt ja päihdeongelmaisen kelarotan kanssa. Jos et tajunnut.

Noille miehille kaikki naiset on samalla viivalla parisuhdemielessä, ihan sama onko maisteri vai juoppo luottotiedoton kelarotta. Kumpi vaan kelpaa ja kaikki siltä väliltä

Kelle "noille miehille"? Millaisen miehen kuvittelet olevan niin valitsevassa asemassa, että kumppanin valinta on jotenkin hyvin tarkka prosessi? Ei miehet ole naisia.

Vierailija
68/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tämmöiselle miehelle kenelle "kelpaa kaikki", on kuitenkin naisen ulkonäkö se tärkein kriteeri ja kaiken perusta. Lähdetään sillee "mitä kauniimpi, sitä oikeampi".

Vierailija
69/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle tämmöiselle miehelle kenelle "kelpaa kaikki", on kuitenkin naisen ulkonäkö se tärkein kriteeri ja kaiken perusta. Lähdetään sillee "mitä kauniimpi, sitä oikeampi".

Niin se on monesti naisillekin. Ei se ole sattumaa, että komeimmat miehet ovat kaikkein suosituimpia.

Vierailija
70/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaaliset paineet, pakko löytää nainen ja tehdä pari lasta kun ympärillä muutkin tekee.

Monilla tuo "kaikki käy" korostuu siinä 30-40v jos ei ole tätä ennen suhteita ollut.

Kuka vaan nainen kelpaa parisuhteeseen, äkkiä naimisiin ja äkkiä lapsia. Sitten tapellaan ja ollaan tyytymättömiä, kun ollaan väkisin epäsopivan ihmisen kanssa.

Käydään läpi avioero ja sitten muututaan seuraavaa kumppania ajatellen kriittisemmäksi, kun on "pakkolliset" lapset tehty eikä haluta enää samaa sekoilua uudestaan.

Vierailija
71/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelle "noille miehille"? Millaisen miehen kuvittelet olevan niin valitsevassa asemassa, että kumppanin valinta on jotenkin hyvin tarkka prosessi? Ei miehet ole

Siis ymmärsin niin, että ottavat ihan minkä tahansa mikä ikinä eteen osuu kun "kaikki käy". Kuitenkin tossa on sellanen katkera vire taustalla että oikeesti koettas oikeudeksi saada se kaikkein kuumin, nuorin instapyllistelijä. Sitten kuitenkin otetaan joku mikä ei edes kiinnosta, kunhan nyt joku on ja puretaan kiukkua siihen ihan väärään naiseen. Tämmöistä vähän in-cel-menoa? Eli muka kaikki käy mutta oikeasti rima pilvissä viis siitä millanen itse on?

"Noi miehet" = in*elit? Ei ookaan varaa tai mahdollisuutta mitenkään valkata parhaimpia päältä niin otetaan vaikka kakshaaranen puu?

Vierailija
72/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se on monesti naisillekin. Ei se ole sattumaa, että komeimmat miehet ovat kaikkein suosituimpia.

Näin ne maalitolpat siirtyvät: yleensä se on raha ja status, mutta nyt kummasti ulkonäkö.

Vierailija
73/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ne maalitolpat siirtyvät: yleensä se on raha ja status, mutta nyt kummasti ulkonäkö.

Ulkonäkö on tärkein, mutta sitä voi kompensoida rahalla/statuksella. Hyvin yksinkertaista. Jos ei rahaa, niin silloin ulkonäkö astuu kuvioihin ja se on naisille ylivoimaisesti tärkein asia minkä tahansa kumppanin valinnassa: hiusten määrä, rasvaprosentti, lihasten määrä, pituus, ikä, tyyli, hampaat, etnisyys.

Vierailija
74/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä nämä yleensä kohtelee naisen aiemmasta suhteesta olevia lapsia huonosti.

Eli huolitaan kuka vaan nainen, vaikka sitten yh, mutta lapset häiritsee ja niitä kohdellaan kaltoin. Valitaan siis tietoisesti yh nainen mutta sitten valitetaan lapsista eikä niitä saisi olla.

Vierailija
75/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sit vielä nämä yleensä kohtelee naisen aiemmasta suhteesta olevia lapsia huonosti.

Eli huolitaan kuka vaan nainen, vaikka sitten yh, mutta lapset häiritsee ja niitä kohdellaan kaltoin. Valitaan siis tietoisesti yh nainen mutta sitten valitetaan lapsista eikä niitä saisi olla.

No ei varmaan naisena kannata jatkaa suhdetta tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
76/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemman tulee rakastaa ja arvostaa omaa lastaan niin paljon, ettei tälle kelpaa mikään hulttio kumppaniksi. Mutta jos hemmottelee lapsensa piloille, tämä ei kelpuuta koskaan ketään.

Tämä yleisohjeena. Elämäntilanteet voi tietenkin vaihdella, joten sääntö ei päde jokaikiseen.

Vierailija
77/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on tuollaisia. Jos ei ihan suhteeseen, mutta seksin kyllä. 

En koskisi heihin edes pitkällä tikulla. 

Vierailija
78/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämmöset yleensä vielä suuttuvat jos nainen ei kiinnostu :D

Vierailija
79/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on kyky löytää miehiä, jotka tekevät tiukan valintaprosessin seksiin naisen kanssa? Eli saat helposti niitä miehiä, jotka saavat paljon naisia toistuvasti. Eli naisten "yksi hyvä riittää", ei taidakaan pitää paikkaansa.

Vierailija
80/165 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus itse ollut sellainen mies, kun olen kännissä etsinyt yhden yön seuraa baarista. Parisuhteen kanssa on tietysti eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi