Oletteko kohdanneet miehiä joille "kelpaa kaikki", ei mitään kriteereitä naiselle?
Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä vaan nainen, ihan sama kuka. Ei väliä onko nainen 20v vai 40v, laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 4 lapsen yksinhuoltaja.
Miksi jotkut miehet ovat tuollaisia ettei ole mitään kriteereitä, riittää että on vaan nainen.
Joskus parikymppisenä oli kevyttä juttua erään ikäiseni nuoren miehen kanssa. Hän puhui että haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Itse en halua. Okei. Tää on sellainen asia mistä ei oikein voi neuvotella. Seuraavana päivänä tämä jätkä laittoi viestiä: "En mäkään sittenkään halua lapsia koskaan". Lopetin jutun siihen. Tuollaista asiaa ei päätetä päivässä, selkeästi yritti vaan mielistellä.
Kommentit (165)
Kerran kävin Tinder-treffeillä 36v miehen kanssa joka oli alle vuosi aiemmin eronnut 16v suhteesta, eli hän oli ollut vaimonsa kanssa nuoresta lähtien. Hän kertoi minulle, että kun hän erosi, alkoi hän heti etsiä uutta naista ja hän ajatteli silloin, että ihan kuka tahansa kelpaa hänelle, kunhan on vaan joku. Sitten hän antoi minulle pakit eli ei halunnut tavata uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nusasureiäksi kelpaa yhtä hyvin laiha parikymppinen kuin rehevä viisikymppinen. Parisuhteeseen näistä silti ei kelpaa kumpikaan.
Tässä ei keskustella nyt mistään random panoista vaan nimenomaan miehistä joille kelpaa parisuhteeseen mikä tahansa
Ei se välttämättä ole "mikä tahansa". Se voi olla se ainoa nainen, joka miehelle on saatavilla. Miehelle "ihan hyvä" on jo "oikein hyvä".
Noin toimimalla ero on vain ajan kysymys, se tulee jossain vaiheessa, kun tyytyjä tapaakin sellaisen, joka kolahtaa täysillä. Tyytyjä tietää alusta alkaen, että kyseessä on hänen puoleltaan väliaikainen suhde, hän ei sitoudu siihen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri oli tuollainen, ennenkuin joi itsensä hengiltä. Koulukiusattu mt-tapaus, olematon itsetunto. Eipä siinä paljon rimoja asetella, kun hyväksyntää on jollain keinolla saatava.
Noin muuten näyttää ketjun naisilla olevan aika ankea kuva miehistä. En tunnista noista kuvailuista itseäni, enkä suurinta osaa muistakaan tuntemistani miehistä.
Itsehän miehet ovat täällä kertoneet, että he ottavat sen, jonka sattuvat saamaan. Kukaan ei ole puhunut mitään rakastumisesta tai edes ihastumisesta.
Olen tavannut, montakin. Valitettavasti minä olen ollut se viimeinen, jota he ovat yrittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki exäni. Niiden kaikki naiset on eri näköisiä ja kokoisia ja eri kouluttaustoista jos on yhtään mitään. Virkamiehestä piripäähän ja alkoholistiin, kaikki käy. On rikkaasta luottotiedottomaan toimeentulotukielättiin. Sama ulkonäössä, mallista suohirviöön ja hoikasta jumppapalloon, kaikki käy. Suhteessa ei sitten panosta mitenkään vaan naisen pitää elättää ja tehdä kaikki työt, pettää myös ihan minkä tahansa kanssa mitä eteen sattuu sen kummemmin miettimättä.
Kyllä hyvin kuvailit:) Juurikin tällainen kuva mulla on kaikista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaveri oli tuollainen, ennenkuin joi itsensä hengiltä. Koulukiusattu mt-tapaus, olematon itsetunto. Eipä siinä paljon rimoja asetella, kun hyväksyntää on jollain keinolla saatava.
Noin muuten näyttää ketjun naisilla olevan aika ankea kuva miehistä. En tunnista noista kuvailuista itseäni, enkä suurinta osaa muistakaan tuntemistani miehistä.
Itsehän miehet ovat täällä kertoneet, että he ottavat sen, jonka sattuvat saamaan. Kukaan ei ole puhunut mitään rakastumisesta tai edes ihastumisesta.
Täällä palstalla varmaan päivystää todella edustava otos koko miessukupuolesta :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki exäni. Niiden kaikki naiset on eri näköisiä ja kokoisia ja eri kouluttaustoista jos on yhtään mitään. Virkamiehestä piripäähän ja alkoholistiin, kaikki käy. On rikkaasta luottotiedottomaan toimeentulotukielättiin. Sama ulkonäössä, mallista suohirviöön ja hoikasta jumppapalloon, kaikki käy. Suhteessa ei sitten panosta mitenkään vaan naisen pitää elättää ja tehdä kaikki työt, pettää myös ihan minkä tahansa kanssa mitä eteen sattuu sen kummemmin miettimättä.
Kyllä hyvin kuvailit:) Juurikin tällainen kuva mulla on kaikista miehistä.
Surullista.
Minäkin hukkasin elämästäni 7 vuotta tyytyjämieheen. Nyt on sitten onnellisessa parisuhteessa ja naimisissa. Minuun ei ollut halukas sitoutumaan. Itse olen nyt yksin, enkä halua enää miestä ollenkaan. Parempi näin.
Mitäs pahaa tuossa on? Määrä korvaa laadun. Nirsoilija menettää todella paljon missä tahansa asiassa, ruoka, naiset jne. Ne jotka kokeilevat saavat kokemuksia ja voivat saada elämyksiä. Ne jotka ei, eivät saa mitään.
Mulle kelpaa kännissä melkein kuka tahansa nainen. Ainoastaan reilusti ylipainoiset skippaan. Selvinpäin kelpaa vain viehättävät naiset.
Miehet eivät arvosta itseään.
Eivät myöskään seksuaaliterveyttään- tuntemattomienkin kanssa pitäisi puuhailla ilman ehkäisyä. Miesten välisissä suhteissa taudit leviävätkin kuin kulovalkea.
Kaikki käy ikähaarukassa n.20-60 jos ei ole läski. M53
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät arvosta itseään.
Eivät myöskään seksuaaliterveyttään- tuntemattomienkin kanssa pitäisi puuhailla ilman ehkäisyä. Miesten välisissä suhteissa taudit leviävätkin kuin kulovalkea.
Ketkä idiootit niiden kanssa puuhailee ilman ehkäisyä? Et tainnut miettiä aivan loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vuoden tällaisen kanssa. Paperillahan oltiin dream team, mutta kyllä sen vähitellen huomasi että miehelle olisi kelvannut kuka tahansa joka olisi tehnyt ensimmäisen siirron ja valitettavasti se olin minä. Kyllähän se söi sisältä kun viimein tajusi, että toinen ei ole kiinnostunut sinusta ihmisenä vaan pelkästä parisuhdestatuksesta.
Kyllähän itsellenikin aikoinaan olisi kovinkin monenlainen nainen kelvannut, miksi ihmeessä kuvittelet että tästä voisi päätellä sen enempää? Lopulta löysin naisen joka minut kelpuutti, nyt ollaan oltu yli 20 vuotta yhdessä, yli 10 vuotta naimisissa, luuletko että olen tässä yhä statuksen takia?
Eikä miehet edes niin välitä statuksesta, uskonpa vaan että miehet on paljon käytännönläheisempiä rakkaudessakin.
Pilde on pilde. Perunakin maistuu aina suurinpiirtein samalta.
On se kyllä erikoista kuinka naiset ei ymmärrä mikä merkitys sillä heidän jalkojen välissä olevalla kämmenen kokoisella alueella on miehille. Sekä sen lisäksi kuinka pieni merkitys sitä ympäröivällä kaikella muulla on.
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä erikoista kuinka naiset ei ymmärrä mikä merkitys sillä heidän jalkojen välissä olevalla kämmenen kokoisella alueella on miehille. Sekä sen lisäksi kuinka pieni merkitys sitä ympäröivällä kaikella muulla on.
Vaikeahan tuota on ymmärtää jos ei ole päässyt työntämään kullia pilluun.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs pahaa tuossa on? Määrä korvaa laadun. Nirsoilija menettää todella paljon missä tahansa asiassa, ruoka, naiset jne. Ne jotka kokeilevat saavat kokemuksia ja voivat saada elämyksiä. Ne jotka ei, eivät saa mitään.
No enpä nyt tiedä, mitä iloa sydänsuruista on. Sitten tulee kaikki muu vaiva, jos on jo mennyt muuttamaan yhteen.