Oletteko kohdanneet miehiä joille "kelpaa kaikki", ei mitään kriteereitä naiselle?
Näitä tuntuu olevan yllättävän paljon. Sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä vaan nainen, ihan sama kuka. Ei väliä onko nainen 20v vai 40v, laiha vai lihava, työtön vai uraohjus, lapseton vai 4 lapsen yksinhuoltaja.
Miksi jotkut miehet ovat tuollaisia ettei ole mitään kriteereitä, riittää että on vaan nainen.
Joskus parikymppisenä oli kevyttä juttua erään ikäiseni nuoren miehen kanssa. Hän puhui että haluaisi lapsia tulevaisuudessa. Itse en halua. Okei. Tää on sellainen asia mistä ei oikein voi neuvotella. Seuraavana päivänä tämä jätkä laittoi viestiä: "En mäkään sittenkään halua lapsia koskaan". Lopetin jutun siihen. Tuollaista asiaa ei päätetä päivässä, selkeästi yritti vaan mielistellä.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mun ex oli sellainen, että jos joku nainen oli hänestä vähääkään kiinnostunut, niin sitä naista piti kokeilla heti. Ei ollut uskollisuus hänen vahvuutensa, joten on syystäkin exä.
Niitä miehiä, jotka ei ole koskaan tyytyväisiä vaan aina pitää etsiä parempaa ja parempaa. Ei tuollaiset ihmiset ole koskaan onnellisia, kun mikään ei riitä
Eräs tuntemani mies oli sellainen, että oli kyselemässä melkein ketä tahansa tapaamassa naista seurustelemaan kanssaan. Oli tämä sitten vaikka vasta joku 16v tyttö eli käytännössä lapsi tai vaikka joku 60v kaverinsa äiti. Itse tämä mies oli noin 30v. Hän tosin on lievästi kehitysvammainen eli hän ei luultavasti ymmärrä kunnolla mitä se parisuhde ja siinä oleminen on. Hän kun kyseli minultakin, että "Alatko olemaan minun kanssa" kun oli tuntenut minut muutaman päivän. Minä olin hoitajana toimintakeskuksessa missä hän kävi. Omien sanojensa mukaan hän oli seurustellut jokaisen siellä olleen naispuolisen asiakkaan kanssa, jopa sellaisten kanssa jotka ovat vaikeasti kehitysvammaisia ja jotka eivät taatusti seurustele.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nuorempana ns järkevällä tasolla kelpasi kaikki. Tämän voi vaan sanoa kun selkeästi 25v saakka naiset ei juuri arvostaneet. 30v oli jo rahaa joten silloin pystyi läskit heittämään sivuun. Nyt 37v ja miljonääri. Hain naisen ulkomaan duunilla. Suomi feministi ei osannut varata ajoissa.
Ja kaikki uskoo :D
Se kenelle kelpaa kuka tahansa ei ole koskaan aidosti onnellinen ja tyytyväinen. Kaikki kelpaa tyypit on just niitä ihan sama päätä sä -tyyppejä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nuorempana ns järkevällä tasolla kelpasi kaikki. Tämän voi vaan sanoa kun selkeästi 25v saakka naiset ei juuri arvostaneet. 30v oli jo rahaa joten silloin pystyi läskit heittämään sivuun. Nyt 37v ja miljonääri. Hain naisen ulkomaan duunilla. Suomi feministi ei osannut varata ajoissa.
Ei arvosta edelleenkään. Jotkut nyt toki rahasta jaksaa. Itse en jaksaisi. Riittää oma palkka ja oma vapaus.
Olen. Ja olen monesti ollut se viimeinen vaihtoehto, jota he koittavat pokata. Sen huomaa kun mies turhautuneena sylkäisee suustaan jonkun iskurepliikin tai kyynisenä toteaa että ei meitä kukaan muukaan halua, joten ollaanko keskenämme. Sitten iskee hirveä raivo kun kieltäydyn olemasta reikä kuin reikä
Joo, pohjoisessa, Oulun kupeessa olevalla pikku kylällä on miehiä, jotka panisivat vaikka kylmäsäilytyksessä olevaa mummon raatoa. Näin heidän itsensä kertomana. Aika kuspäistä sakkia.
En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)
Oma miesystäväni oli sinkkuaikoinaan hyvin nirso ja tämä oli yksi iso plussa, kun itse nirsona naisena aloin hänestä kiinnostumaan.
Tuollaiset "kaikki käy" miehet ovat vastenmielisiä.
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut tällaisia miehiä, joille kelpaa nainen kuin nainen. Johtuisiko siitä, että olen vähän keskimääräistä tasokkaampi ollut pariutumisiässäni? ;)
Et pysty ikinä olemaan niin tasokas etteikö kaikki kelpaa miehelle ei kelpaisi. Niillä on miljonääri nobel voittaja samalla viivalla luottotiedottoman, mt ja päihdeongelmaisen kelarotan kanssa. Jos et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä ei ole varaa valita. Täytyy ottaa se nainen joka huolii, oli se minkälainen vaan.
Eli oikeasti haluaa barbin,mutta ei saa,ja sitten tyytyy siihen mitä.saa,kunhan saa pillua.
Vierailija kirjoitti:
Oma miesystäväni oli sinkkuaikoinaan hyvin nirso ja tämä oli yksi iso plussa, kun itse nirsona naisena aloin hänestä kiinnostumaan.
Tuollaiset "kaikki käy" miehet ovat vastenmielisiä.
Pieni, sopiva nirsous on plussaa monessakin asiassa.
En tunne yhtäkään miestä, joka olisi tehnyt kovinkaan ihmeellistä valitaprosessia kumppaninsa suhteen. Moni mies on parisuhteessa vain siksi, että nainen näytti riittävän hyvältä ja oli ihan mukava. Jälkimmäisestäkin voi neuvotella.
Pitää nyt pulssi ja pil lu vähintään löytyä kjeh räh röh,,,
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillakin miehillä ei ole varaa valita. Täytyy ottaa se nainen joka huolii, oli se minkälainen vaan.
Miksi täytyy joku nainen ottaa
No toinen vaihtoehto on olla yksin
Yksin olo ei voi olla niin perseestä että kenen tahansa hyypiön seura olisi mukavampi vaihtoehto
Exäni teiniajoilta.
Halusi erota koska suhteessa ei oo kipinää blääblää ja haluaisi blondin muijan ja mä oon liian nuori (hän 19v, minä 17v).
Yritti iskeä erästä tuttua blondia, joka kuitenkin antoi tälle pakit.
Sitten iskemään seuraavaa tietämäänsä ja helpoiten saatavilla olevaa sinkkutyttöä, mustahiuksinen 16v tyttö. Ei tarvinnutkaan siis enää olla blondi ja saman ikäinen kuin hän, vaan kyllä kelpasi kuka vaan. :D
Meidän erosta oli tähän uuteen suhteeseen oli alle 2 viikkoa.
Nykyään nuo ovat olleet pitkään yhdessä ja niillä on 3 pientä lastakin, mutta selkeästi tuo nainen oli valinta joka vaan oli helpoiten ekana saatavilla.
Huh, onnea vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi täytyy joku nainen ottaa
No toinen vaihtoehto on olla yksin
Yksin olo ei voi olla niin perseestä että kenen tahansa hyypiön seura olisi mukavampi vaihtoehto
Osa miehistä haluaa lapsia, usko tai älä, joten joku nainen siihen täytyy vierelle yleensä ottaa. Ja se on se nainen, joka sattuu hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa varmaan jotain yli puolet miehistä tämmöisiä, ei tarvitse kuin mennä prismaan niin monet pariskunnista missä mies paljon paremman näköinen nainen.
siis että mies on paljon paremman näköinen nainen? en ymmärtänyt tuota. mitä oikein tarkoitit?
puhutko niistä lgbtq transumiehestä vai miksi se mies on paremman näköinen nainen?
Kelpaa mihin tarkoitukseen?