Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten pinnalliset toiveet

Vierailija
06.12.2023 |

Toivoisin keskustelua seksistä hieman pintaa syvemmältä. Toisessa ketjussa oli keskustelua seksuaalisista tarpeista ja oikeudesta niihin parisuhteessa. Minun kokemukseni mukaan miesten tarpeet seksissä liittyvät usein naisen ulkonäköön: joku vaatii naiseltaan seksiasuja tai sukkahousuja, toinen posliinia, kolmas silikonitissejä.

Naisena minun syvin seksuaalinen tarve  on saada tuntea itseni hyväksytyksi ja halutuksi tällaisena kuin olen. Huomaan että se sotii usein edellä mainittujen miesten tarpeiden kanssa. Olen äärimmäisen herkkä tämän asian suhteen, saatan loukkaantua tosi pahasti, jos mies pyytää muuttumaan ulkoisesti. Tuntuu etten kelpaa omana itsenäni.

Kumman oikeudet silloin ovat tärkeämpiä, miehen oikeus visuaaliseen kiihotukseen naisensa ulkonäköä muokkaamalla, vai naisen oikeus saada tuntea olonsa halutuksi omana itsenään?

Osalle naisista miesten muutostoiveet varmaan ihan ok ja muokkaavat itseään mielellään, ajelevat posliineja ja hankkivat silikoneja yms. Nuorempana muokkasin itsekin itseäni, mutta koen, että syvin tarpeeni halutuksi ja rakastetuksi tulemisesta ei täyty, jos muokkaan itseäni kulloisenkin miehen tarpeiden mukaan. Nykyään en siihen suostu. 

Muuten olen seksuaalisesti hyvin innokas kaikkiin kokeiluihin, mutta ulkonäkööni liittyvät muutostoiveet latistavat tunnelman välittömästi. Seksissä annan miehelle sen, mitä itse haluaisin saada: ihailua, rohkaisua, hyväilyjä, katseita, kehuja. Olen hieman katkera, että vastalahjaksi saan ulkonäön muutostoiveita. Unelmani olisi seksi, jossa molemmat saavat olla sitä mitä ovat, ja jossa molempien tarpeet täyttyisivät. Tämä tuntuu olevan mahdotonta saavuttaa, jos miehen tarpeet ovat pinnallisia ja omat tarpeeni liittyvät siihen, että minua rakastettaisiin ja haluttaisiin pintaa syvemmältä. 

Se, että haluan olla oma itseni, ei tarkoita etten huolehtisi itsestäni. Tykkään liikkua, meikata, olen hygieeninen ja ihan viehättävä ulkoisesti. Mutta jos mies alkaa vaatia siihen vielä lisää, niin tuntuu ettei hän arvosta minua. Seksuaalinen tyydytys jää vajaaksi. Olen surullinen, että niin käy lähes aina miesten kanssa. En koskaan saa kokea sellaista täyttymystä, mitä kaipaan.

Nykyaikana vaatimukset naisten ulkonäköä kohtaan vaan lisääntyvät, aina voi olla parempi versio itsestään. Se on loputon suo. Tuntuu, että osa miehistä suorastaan nauttii kun pääsevät lyttäämään naisia vaatimuksillaan. Jotain vallantunnetta kai siitä saavat.

Tämä nyt oli vain tällaista surullista, masentunutta ja vähän katkeraakin ajatusteni jäsentämistä. Harmittaa, että oma tarpeeni saada tuntea itseni halutuksi omana itsenäni ei tule ikinä tyydyttymään. 

Kommentit (116)

Vierailija
41/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan arvostellut vaimoni ulkonäköä tai karvoitusta. Ei olisi tullut mieleenkään arvostella, koska naisilla on tunnetusti norsun muisti negatiivisista sanoista. Koko suhde perustunut sille että hän on saanut olla sellainen kuin on. Niin olen aina ollut itsekin, tehnyt niinkuin halunnut. Minun egonani ei ole häirinnyt, jos joku on minun ulkonäköä tai tekemisiä arvostellu. Itse päättänyt mitä halunnut, toki vaimo on ainut jota olen kuunnellut. Vaimo ollut välillä poskiini välillä täyspuska ja siitä väliltä, ihan oman halunsa mukaan. Minun seksi- tai nuolemishaluihin sillä ei ole ollut merkitystä. Kaikki käyneet, kunhan vaimo vain ollut halukas. Sama juttu kaikessa muussakin, tehty niitä, joista vaimo eniten nauttinut, eli saanut parhaiten aina orgasmit, eli ollut helpointa itsellä ja varminta päästä mauttimaan hänen kiimastaan ja orgasmeistaan. Eli pystynyt parhaiten tyydyttämään hänet ja tuntemaan itseni mieheksi.

Aika yksinkert

Vai niin. Et enää saa mankelipillua kuitenkaan märäksi, kun tarttee liukkarin kanssa pelata. Ei kyllä oikein hyvin sullakaan mene. Tosi mies kastelee sen pillun eikä liukuvoide.

Vierailija
42/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle. Voi voi. Kyllä sinäkin vielä opit kun kasvat aikuiseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä arvota itseäsi sen mukaan, mitä jotkut pöpipäät laukovat netissä. Olet hyvä tuollaisena kuin olet. 

Vierailija
44/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vaimolta posliinia ja olen itsekin. Karvaisuus tuo mieleen mielenterveysongelmat ja sen ettei osaa itsestään huolehtia.

Vierailija
45/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sapioseksuaalinen joten älykkyys on olennaisen tärkeää. Minun mielestäni ei ole kovin fiksua muuttaa ulkonäköään vaan luonnollinen, meikitön, itsevarma nainen on erittäin kiihottava. 

Tyhmät tytöt eivät tiedä tuota ;)

Ihanaa, että kaikki eivät halua jotain muovista bimboa sänkyyn!

Vierailija
46/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sapioseksuaalinen joten älykkyys on olennaisen tärkeää. Minun mielestäni ei ole kovin fiksua muuttaa ulkonäköään vaan luonnollinen, meikitön, itsevarma nainen on erittäin kiihottava. 

Tyhmät tytöt eivät tiedä tuota ;)

Ihanaa, että kaikki eivät halua jotain muovista bimboa sänkyyn!

Taisit tehdä stereotyyppisen yleistyksen. Hyi sinua! Montako muovista bimboa tunnet?

Vierailija
47/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harhainen aloitus.

Tietenkin mieskin haluaa kokea olevansa haluttu omana itsenään. Itselleni se on ehdoton juttu. Muutoin ei haluta itseänikään.

Jos toinen ei ulkoisesti haluta, niin sille ei mahda mitään. Ei sinuakaan haluta mies jota et pidä ulkoisesti haluttavana.

Vierailija
48/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet nyt vaan kiihottuu katsomalla enkä tiedä mitä sille piäiti voida. Ja naiset siitä, että tulevat halutuksi.  Tuntuu, että teet tästä ongelman joka se ei ole. Get over it.

Vierailija
49/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet nyt vaan kiihottuu katsomalla enkä tiedä mitä sille piäiti voida. Ja naiset siitä, että tulevat halutuksi.  Tuntuu, että teet tästä ongelman joka se ei ole. Get over it.

no mikä se on? mies on pinnallinen vai?

Vierailija
50/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja puoliso rakastetaan toisiamme ja hyväksytään toisemme, mutta silti tykätään että kumpikin huolehtii hygieniasta ja esim. pitää hiukset ja muunkin karvoituksen siistinä. Etkö itse toivo että mies leikkaisi pois ylipitkät hiukset, ei olisi siistimätön risuparta jne? Miksi parisuhteessa ei saisi pitää huolta ulkonäöstään ja toivoa puolisonkin tekevän niin? 

Vierailija
51/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja puoliso rakastetaan toisiamme ja hyväksytään toisemme, mutta silti tykätään että kumpikin huolehtii hygieniasta ja esim. pitää hiukset ja muunkin karvoituksen siistinä. Etkö itse toivo että mies leikkaisi pois ylipitkät hiukset, ei olisi siistimätön risuparta jne? Miksi parisuhteessa ei saisi pitää huolta ulkonäöstään ja toivoa puolisonkin tekevän niin? 

Juuri näin! Huomaa nykymenon kaupassakin. Mammat pieruverkkareissaan, ties minkä värisessä tukassaan tupakkaostoksilla ja äijät dimexeissä kaljaa kantamassa.

Vierailija
52/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Huomaa nykymenon kaupassakin. Mammat pieruverkkareissaan, ties minkä värisessä tukassaan tupakkaostoksilla ja äijät dimexeissä kaljaa kantamassa.

Mikä on se hyväksyttävä ulkonäkö? Entäs jos tykkää, että naisella on paljastavat asut ja kaula-aukkoa ja miehellä rokkariluukki? Kuka määrittää, mikä on habitus. Kumpi puolisoista? Mikä on suotava hygienian aste? Mikä siistimätön risuparta? Kuka määrittää, mikä on ulkonäöstään huoltapitäminen niin, että puoliso on tyytyväinen. Eiköhän se puoliso, eikä vauvanainen.

Vierailija
53/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näkee sen, miten vähän naisia loppujen lopuksi kiinnostaa seksiä miehiin verrattuna; teot puhuvat aina sanoja kovemmin.

Jokainen terve mies ajaa partansa, siistii häpykarvat ja tarvittaessa vaikka vahaa jalatkin, jos naiset sitä haluavat. Naiset taas toisinaan tekevät tuollaisesta asiasta jonkin sankariteon ja tyhmimmät saattavat verrata karvattomuuden toivomista geeniominaisuuksiin kuten ison peniksen vaatimiseen. Naiset saattavat myös puhua arkisista ja yksinkertaisista seksuaalisista teoista jonain luksuksena tai hienona keksintönä, jota on kiva säännöstellä kuten ruokaa Pohjois-Koreassa. 

Jos miehille riittäisi laihaläski vartalo ja karvojen siistiminen, aika moni mies lopettaisi kurinalaisen ruokavalion ja salilla hampaat irvessä käymisen. 

Tällä en nyt halua kieltää ja vähätellä AP:n huolenaiheita, mutta en vaan voi mitenkään allekirjoittaa sitä, että naisia kohtaan vaatimukset jotenkin kovenisivat. Kyse on siitä, että miesten toivomukset pääsevät esiin vasta hyvin myöhäisessä vaiheessa, koska naiset karsivat miehet naaman ja pituuden mukaan sekunneissa. Kun mies pääsee suhteeseen ja tuntee pientä voimaantumista, mieskin saattaa esittää jonkun toivomuksen. Naiset esittävät vaatimukensa usein passiivisesti vain jättämällä miehen ilman huomiota. Liikuntavammainen ja hassunnäköinen nainen voi myydä seksiä, mutta voiko mies? Kaikki tietävät vastaukset eli on erittäin harhaanjohtavaa sanoa, että naisilta vaadittaisiin erityisen paljon. Se ei yksinkertaisesti ole mahdollista kysynnän ja tarjonnan huomioiden. 

Kukaan meistä ei kuitenkaan voi olla 'täysin oma itsensä' toisen kanssa. Jokaisen pitää huolehtia hygieniasta ja ulkonäöstä edes jollain tavalla ja ihmisillä on erilaisia kipukynnyksiä sen suhteen, että miten paljon on valmis venymään. 

Vierailija
54/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tyylikäs, itsestään huolehtiva ja siisti nainen kääntää katseet.

Vierailija
55/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kyse on siitä, että pitäisi joka kerta olla jotenkin laittautunut miehen mieliksi, ja muuten jopa ällöttää, niin sitten se on kyllä ikävää. Itse lemppaisin miehen, joka toimii niin. Kyllä fiksu aikuinen kestää välillä vähän karvoja, eikä vaadi tuolla lailla pukeutumista. En silti ottaisi sitä itseeni, että minussa olisi vikaa. Vaan menisi enemmänkin maku tuollaisesta miehestä. Sanoisin heippa ja jatkaisin matkaa itseäni arvostaen vähättelyn sijaan.

T. Ketjun toka kommentoija

Eli miehen nenästä ulos törröttävät pitkät karvat eivät sinua häiritsisi? 

Vierailija
56/116 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on samanlainen oikeus toiveisiinsa kuin sinullakin. Jos toiveenne ovat pahasti ristiriidassa ettekä halua olla toisillenne mieliksi, ette vain ole yhteensopivia.

Tuota näkee vauva-palstalla todella usein, miten nainen nimenomaan EI halua miellyttää miestään. Tuokin jo kirjoitti, "ajelin hänen mielikseen ne pois, mutta alkoi suututtamaan niin paljon, että oli pakko kasvattaa takaisin", mikä on ikään kuin tunnustus, case closed. Hän ei yksinkertaisesti halua miellyttää miestään. Että pitäisi muka laittaa kahta tikkua ristiin tuota varten! Semmoinen halveksunta omaa kumppania kohtaan, on ikävän tavallista.

Vierailija
57/116 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kirjoitus ap:ltä. Mun muija on ihan samanlainen, mitä tulee seksikkäisiin alusasuihin: se loukkaantuu tosi herkästi, jos ehdottelen jotain. Vuosien varrella olen onnistunut vain pari kertaa saamaan hänet pukeutumaan johonkin hiukan tuhmempaan. Se on sääli, koska hän näyttää ihan jumalattarelta vaikkapa stay-upeissa.

Vierailija
58/116 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole .mistään tunnelukosta kyse vaan miesten typeristä haluista ja siitä että heille nainen ei koskaan riitä.sellaisena kuin on.

Ylläoleva on vaan tasa-arvoa parhaimmillaan.

Naiset löytävät valitettavaa unelmien prinsseistäkin.

Vierailija
59/116 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Suurimmalle osalle miehistä on toiveissa normaalipainoinen tavallinen nainen seksiin.

Enemmän miehiin vetoaa estottomuus monipuoliseen seksiin.

Paitsi, että paradoksi on juuri siinä, että jos nainen ei tunne että riittää sellaisena kuin on, ei uskalla olla estoton ja vapautunut. Siten vaatimuksillaan mies pilaa itse seksin laadun. Näyttää olevan monille miehille mahdoton ymmärtää.

Juuri näin. Kaikki kokeilut ovat mulle ihan mieluisia, niin seksiasut kuin myös se karvojen ajelu, mutta pohjalla pitää olla tunne, että riitän myös luonnollisena itsenäni. Tämän vain harva mies tuntuu ymmärtävän.

Jos mies arvostaa sitä millainen olen luonnollisena, niin hän saa myös estotonta seksiä, leikkiä ja kokeiluja. Oma mieheni tässä epäonnistui, mutta yritän an

Muuten hyvä keskustelu mutta vähän - jälkeen kerran - ihmettelen tätä sukupuolittuneisuutta. Paineita kokeva nainen syyttää pinnallisiksi miehiä, mies naisia, kun yleensä vain yhtä sukupuolta tapaillaan, mutta ei kai tässä lähtökohtaisesti ole sukupuolella veliä kuinka läheisen ihmisen vaatimukset sattuvat. 

Vierailija
60/116 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei puhuta naisten pinnallisista toiveista ja vaatimuksista. Tapailin hetken naista jonka kanssa oli mukavaa kummankin puolin. Mutta hän teki kyllä selväksi että hänen miehellään on oltava autona Mersu tai iso Volvo. Katto huoneisto kerrostalossa tai iso omakotitalo. Oma yritys tai johtavassa asemassa isossa yrityksessä. Täytyy myöntää että sanoin että olen täydellinen. Minä en täyttänyt mitään noista vaatimuksista. Ja kävi ilmi että asun hänen isänsä Naapuri talossa lähiössä. Kun hän tuli muutaman kerran tapaman minua hän varoi että vaan hänen isänsä ei häntä näkisi kun hän tulee luokseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi