Miesten pinnalliset toiveet
Toivoisin keskustelua seksistä hieman pintaa syvemmältä. Toisessa ketjussa oli keskustelua seksuaalisista tarpeista ja oikeudesta niihin parisuhteessa. Minun kokemukseni mukaan miesten tarpeet seksissä liittyvät usein naisen ulkonäköön: joku vaatii naiseltaan seksiasuja tai sukkahousuja, toinen posliinia, kolmas silikonitissejä.
Naisena minun syvin seksuaalinen tarve on saada tuntea itseni hyväksytyksi ja halutuksi tällaisena kuin olen. Huomaan että se sotii usein edellä mainittujen miesten tarpeiden kanssa. Olen äärimmäisen herkkä tämän asian suhteen, saatan loukkaantua tosi pahasti, jos mies pyytää muuttumaan ulkoisesti. Tuntuu etten kelpaa omana itsenäni.
Kumman oikeudet silloin ovat tärkeämpiä, miehen oikeus visuaaliseen kiihotukseen naisensa ulkonäköä muokkaamalla, vai naisen oikeus saada tuntea olonsa halutuksi omana itsenään?
Osalle naisista miesten muutostoiveet varmaan ihan ok ja muokkaavat itseään mielellään, ajelevat posliineja ja hankkivat silikoneja yms. Nuorempana muokkasin itsekin itseäni, mutta koen, että syvin tarpeeni halutuksi ja rakastetuksi tulemisesta ei täyty, jos muokkaan itseäni kulloisenkin miehen tarpeiden mukaan. Nykyään en siihen suostu.
Muuten olen seksuaalisesti hyvin innokas kaikkiin kokeiluihin, mutta ulkonäkööni liittyvät muutostoiveet latistavat tunnelman välittömästi. Seksissä annan miehelle sen, mitä itse haluaisin saada: ihailua, rohkaisua, hyväilyjä, katseita, kehuja. Olen hieman katkera, että vastalahjaksi saan ulkonäön muutostoiveita. Unelmani olisi seksi, jossa molemmat saavat olla sitä mitä ovat, ja jossa molempien tarpeet täyttyisivät. Tämä tuntuu olevan mahdotonta saavuttaa, jos miehen tarpeet ovat pinnallisia ja omat tarpeeni liittyvät siihen, että minua rakastettaisiin ja haluttaisiin pintaa syvemmältä.
Se, että haluan olla oma itseni, ei tarkoita etten huolehtisi itsestäni. Tykkään liikkua, meikata, olen hygieeninen ja ihan viehättävä ulkoisesti. Mutta jos mies alkaa vaatia siihen vielä lisää, niin tuntuu ettei hän arvosta minua. Seksuaalinen tyydytys jää vajaaksi. Olen surullinen, että niin käy lähes aina miesten kanssa. En koskaan saa kokea sellaista täyttymystä, mitä kaipaan.
Nykyaikana vaatimukset naisten ulkonäköä kohtaan vaan lisääntyvät, aina voi olla parempi versio itsestään. Se on loputon suo. Tuntuu, että osa miehistä suorastaan nauttii kun pääsevät lyttäämään naisia vaatimuksillaan. Jotain vallantunnetta kai siitä saavat.
Tämä nyt oli vain tällaista surullista, masentunutta ja vähän katkeraakin ajatusteni jäsentämistä. Harmittaa, että oma tarpeeni saada tuntea itseni halutuksi omana itsenäni ei tule ikinä tyydyttymään.
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille hyvistä vastauksista, todennäköisesti joku tunnelukko minulla on. Olen niin yliherkkä tuon asian suhteen. Mutta olen myös joutunut kokemaan miesten taholta ikäviä kommentteja, milloin on liian pienet tissit, milloin liian pieni p*rse. Yksi kumppani toivoi, että menisin kauneusleikkaukseen. Yhden kanssa piti olla aina stay upit, että kelpasin. Nykyinen ällöää karvojani.
Olen aiemmissa suhteissa ajanut alapään karvat pois leikkimielellä ja silloin se on ollut yhteistä kivaa. Mutta nykyinen on tuonut esiin inhotuksensa karvoitusta kohtaan, niin ei se posliiniksi ajaminenkaan tunnu enää kivalta yhteiseltä leikiltä. Jotta voidaan leikkiä, niin perustan tulisi olla turvallinen: jos minulla olisi haluttu olo karvoineni, niin toki voisin leikillä ajaa ne välillä pois. Mutta nyt joutuisin ajamaan ne pois, koska miestä ällöttää.
Seksihepeneitä voisin käyttää, mutta sekin vaatisi sen, että mies haluaa minua myös täysi
Vaikuttaa, että olet törmännyt vääriin miehiin. Tietysti pitää ensin arvostaa toista juuri sellaisena kuin hän on ja vasta sen jälkeen voi nimenomaan toivoa jotain esim. seksiasua.
on todella moukkamaista pyytää esim. isompia tissejä.
Ymmärrän kyllä tuollaisissa tilanteissa, että on vaikea nauttia seksistä kunnolla jos joku esittää arvioita ja vaatimuksia. Itseä harmittaa eniten vaimon kanssa seksiä harrastaessa, että vaikka kuinka yritän kehua yms. niin silti toisesta näkee ettei usko asiaa ja häpeilee omaa kroppaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Suurimmalle osalle miehistä on toiveissa normaalipainoinen tavallinen nainen seksiin.
Enemmän miehiin vetoaa estottomuus monipuoliseen seksiin.
Tämä erittäin vahvasti. Tietysti mausteena voi käyttää vaikka niitä seksiasuja, jotka liittyy osana sitä estottomuutta ja monipuolista seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Suurimmalle osalle miehistä on toiveissa normaalipainoinen tavallinen nainen seksiin.
Paitsi, että paradoksi on juuri siinä, että jos nainen ei tunne että riittää sellaisena kuin on, ei uskalla olla estoton ja vapautunut. Siten vaatimuksillaan mies pilaa itse seksin laadun. Näyttää olevan monille miehille mahdoton ymmärtää.
Seksiasut on palstamammoille kuin kirosana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi, että paradoksi on juuri siinä, että jos nainen ei tunne että riittää sellaisena kuin on, ei uskalla olla estoton ja vapautunut. Siten vaatimuksillaan mies pilaa itse seksin laadun. Näyttää olevan monille miehille mahdoton ymmärtää.
Juuri näin. Kaikki kokeilut ovat mulle ihan mieluisia, niin seksiasut kuin myös se karvojen ajelu, mutta pohjalla pitää olla tunne, että riitän myös luonnollisena itsenäni. Tämän vain harva mies tuntuu ymmärtävän.
Jos mies arvostaa sitä millainen olen luonnollisena, niin hän saa myös estotonta seksiä, leikkiä ja kokeiluja. Oma mieheni tässä epäonnistui, mutta yritän antaa sen hänelle anteeksi ja päästä asian yli. Kaipaan itsekin leikkisää seksiä, ja olen ollut surullinen kun meidän seksistä katosi siihen vaadittava luottamus siitä, että olen hyvä tällaisenaan. Kun sen luottamuksen rikkoo törpöillä kommenteilla, on tosi vaikeaa rakentaa se uudelleen. Ei ole mun mieskään päässyt helpolla, niin paljon on aihetta meillä puitu.
Kannattaa miehet siis miettiä, mitä suustanne päästätte - jos haluatte hyvää seksiä, niin kohdelkaa naista sen mukaan, arvostavasti ja kauniisti puhuen. Jos saatte tökeröillä kommenteillanne naisen häpeämään kehoaan, niin saatte jatkossa estoista seksiä. Nainen, joka lytätään seksuaalisesti kotona, on myös alttiimpi hakemaan huomiota/seksiä kodin ulkopuolelta. Itse en siihen aio lähteä, yritän korjata tilanteen oman mieheni kanssa. Meillä on muilta osin hyvä suhde.
- ap
> Seksiasut on palstamammoille kuin kirosana.
Eikä tarvi olla edes seksiasu tai sitten heille stayupit, sukat ja sukkanauhat ovat sellaisia. : (
Kun eräs eksäni halusi pukea minut seksikkäisiin alusvaatteisiin, ehdotin että pukisimme niihin hänet. Mies sukkahousuissa, rintaliiveissä ja stringeissä oli aika kiva. Ja naurettava.
Tunteeko kukaan naista joka kiihottuu miesten likaisista alushousuista?
Vierailija kirjoitti:
Kun eräs eksäni halusi pukea minut seksikkäisiin alusvaatteisiin, ehdotin että pukisimme niihin hänet. Mies sukkahousuissa, rintaliiveissä ja stringeissä oli aika kiva. Ja naurettava.
Tunteeko kukaan naista joka kiihottuu miesten likaisista alushousuista?
Tunnen yhden. Sitä kutsutaankin Paksa Maaritiksi.
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvi olla edes seksiasu tai sitten heille stayupit, sukat ja sukkanauhat ovat sellaisia. : (
Mitä höpötätte. Juurihan tässä ketjussa kaikki naiset kertovat suhtautuvansa hyvin seksiasuihin yms. Suhtautuminen törppöihin miehiin on sen sijaan eri asia. Seksiasut jees, mutta pinnallisia juttuja vaativat ääliömiehet eivät ole.
Minulla ei ole mitään pinnallisia toiveita. Sisään haluan päästä, kaikkiin kolmeen reikään :|
Mä käytän kyllä pitsihörhelöitä mutta ei mies niistä välitä, haluaa aina ne pois päältä heti. Eli tasan ei käy onnen lahjat.
Oisinpa mä yhtä rohkea kun sä ja kehtaisin olla omilla karvoillani. Liian lujaan on iskostettu, että ne pitää poistaa. Oon vielä tosi hidas ajelemaan sääriäni ja saan aina nilkkoihin tai muihin taipeisiin haavoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarvi olla edes seksiasu tai sitten heille stayupit, sukat ja sukkanauhat ovat sellaisia. : (Mitä höpötätte. Juurihan tässä ketjussa kaikki naiset kertovat suhtautuvansa hyvin seksiasuihin yms. Suhtautuminen törppöihin miehiin on sen sijaan eri asia. Seksiasut jees, mutta pinnallisia juttuja vaativat ääliömiehet eivät ole.
Se on palstan seksiasutrolli vastailemassa itselleen, siitä ei kannata välittää eikä antaa sille huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän kyllä pitsihörhelöitä mutta ei mies niistä välitä, haluaa aina ne pois päältä heti. Eli tasan ei käy onnen lahjat.
Oisinpa mä yhtä rohkea kun sä ja kehtaisin olla omilla karvoillani. Liian lujaan on iskostettu, että ne pitää poistaa. Oon vielä tosi hidas ajelemaan sääriäni ja saan aina nilkkoihin tai muihin taipeisiin haavoja.
En ole rohkea, minulle on ihan itsestäänselvyys, että naisella kasvaa karvat alapäässä ja pidän oudompana sitä että ne ajellaan. Ehkä kerran olen nähnyt uimahallissa posliinin, ei meillä päin naiset ajele karvoja pois. Kun miehen karvakammo tuli ilmi, ajelin hänen mielikseen ne pois, mutta alkoi suututtamaan niin paljon, että oli pakko kasvattaa takaisin - tajusin, etten halua enää muokata itseäni, koska haluan mieluummin saada rakkautta omana itsenäni. Jos ajelen karvat, rakkautta ja ihailua saa vain tyhjä kuori, en minä itse. Seksissä en ole läsnä silloin minä.
Jos mies ei pysty minua haluamaan tai rakastamaan luonnollisena, se on hänen ongelmansa, ei minun. Teen paljon asioita hänen mielikseen ja ilokseen, mutta en halua tehdä niitä siitä lähtökohdasta, etten kelpaa muuten. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että mies hyväksynyt luonnollisen karvoitukseni, ei vaadi muuttumaan ja minä koitan päästä eroon siitä ajatuksesta, että häntä ällöttää. On tosi vaikea päästä siitä ajattelusta eroon. Mies joutuu tekemään aika paljon töitä sen eteen, kuten minäkin. Kun jotain hajottaa sanoillaan, sen korjaaminen on aika työlästä.
Sääret, kainalot ja bikinirajat olen aina ajellut sileiksi, se ei ole minulle ongelma, olen aina niin tehnyt. Intiimialue on kuitenkin aika herkkä asia arvostelulle, niin naisilla kuin miehilläkin.
näin: ' surullista, masentunutta ja vähän katkeraa'?
no hyvä. jatka samaarataa.. tshuh tsuh!
Intiimialue on kuitenkin aika herkkä asia arvostelulle, niin naisilla kuin miehilläkin.
Minä kehun sinun intiimialuettasi, millainen se on?
https://gynodiversity.com/standing
Minullakin on hieman samankaltaisia kokemuksia kuin sinulla. Olen 45-v nainen, neljän lapsen kouluja käynyt ja oman työpaikan omaava nainen, jonka pienin lapsi on todella pieni. Täällä etätöissä työskentelen tukka pystyssä yövaatteissa. Ulkonäköni on alkanut harmittaa miestäni. Kuulemma pitäisi hieman panostaa arkilookkiin.
Ulkonäkööni panostan jatkuvalla liikunnalla ja ruokavalion pitämisellä sellaisena, että pysyn hoikassa kunnossa. Kun on juhlat tai jos pitää mennä toimistolle, laitan kivat (juhla)vaatteet päälleni ja meikkaan. Näytän tällöin mielestäni (varsinkin ikäisekseni) hyvältä.
Miehelleni sanon, etten viitsi etätyössä tai vaikka kaupassa käynnin takia panostaa ulkonäkööni. Sitten panostan kun jonnekin menen, hyvä aihio on kyllä olemassa koko ajan. Ja jos ei tämä kelpaa niin sitten ei kelpaa. Ei hän itsekkään vapaapäivinää puunaile itseään freshiin kuntoon, jos ei ole minnekään menossa. Sitten kyllä jos jonnekin menee.
En ole koskaan arvostellut vaimoni ulkonäköä tai karvoitusta. Ei olisi tullut mieleenkään arvostella, koska naisilla on tunnetusti norsun muisti negatiivisista sanoista. Koko suhde perustunut sille että hän on saanut olla sellainen kuin on. Niin olen aina ollut itsekin, tehnyt niinkuin halunnut. Minun egonani ei ole häirinnyt, jos joku on minun ulkonäköä tai tekemisiä arvostellu. Itse päättänyt mitä halunnut, toki vaimo on ainut jota olen kuunnellut. Vaimo ollut välillä poskiini välillä täyspuska ja siitä väliltä, ihan oman halunsa mukaan. Minun seksi- tai nuolemishaluihin sillä ei ole ollut merkitystä. Kaikki käyneet, kunhan vaimo vain ollut halukas. Sama juttu kaikessa muussakin, tehty niitä, joista vaimo eniten nauttinut, eli saanut parhaiten aina orgasmit, eli ollut helpointa itsellä ja varminta päästä mauttimaan hänen kiimastaan ja orgasmeistaan. Eli pystynyt parhaiten tyydyttämään hänet ja tuntemaan itseni mieheksi.
Aika yksinkertainen ja toimiva logiikka. Ei tää niin vaikeaa ole tyydyttää nainen.
Miehelläsi on samanlainen oikeus toiveisiinsa kuin sinullakin. Jos toiveenne ovat pahasti ristiriidassa ettekä halua olla toisillenne mieliksi, ette vain ole yhteensopivia.
En itsekään katselisi miestä, jolle en kelpaa jo tällaisena. Luonnollisuus on niin vahva osa mua, että en lähde sitä toisten mieliksi muuttelemaan, ellen itse halua. Oman arvonsa tunteva ihminen säväyttää aina, sukupuolesta riippumatta.
N31