Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten pinnalliset toiveet

Vierailija
06.12.2023 |

Toivoisin keskustelua seksistä hieman pintaa syvemmältä. Toisessa ketjussa oli keskustelua seksuaalisista tarpeista ja oikeudesta niihin parisuhteessa. Minun kokemukseni mukaan miesten tarpeet seksissä liittyvät usein naisen ulkonäköön: joku vaatii naiseltaan seksiasuja tai sukkahousuja, toinen posliinia, kolmas silikonitissejä.

Naisena minun syvin seksuaalinen tarve  on saada tuntea itseni hyväksytyksi ja halutuksi tällaisena kuin olen. Huomaan että se sotii usein edellä mainittujen miesten tarpeiden kanssa. Olen äärimmäisen herkkä tämän asian suhteen, saatan loukkaantua tosi pahasti, jos mies pyytää muuttumaan ulkoisesti. Tuntuu etten kelpaa omana itsenäni.

Kumman oikeudet silloin ovat tärkeämpiä, miehen oikeus visuaaliseen kiihotukseen naisensa ulkonäköä muokkaamalla, vai naisen oikeus saada tuntea olonsa halutuksi omana itsenään?

Osalle naisista miesten muutostoiveet varmaan ihan ok ja muokkaavat itseään mielellään, ajelevat posliineja ja hankkivat silikoneja yms. Nuorempana muokkasin itsekin itseäni, mutta koen, että syvin tarpeeni halutuksi ja rakastetuksi tulemisesta ei täyty, jos muokkaan itseäni kulloisenkin miehen tarpeiden mukaan. Nykyään en siihen suostu. 

Muuten olen seksuaalisesti hyvin innokas kaikkiin kokeiluihin, mutta ulkonäkööni liittyvät muutostoiveet latistavat tunnelman välittömästi. Seksissä annan miehelle sen, mitä itse haluaisin saada: ihailua, rohkaisua, hyväilyjä, katseita, kehuja. Olen hieman katkera, että vastalahjaksi saan ulkonäön muutostoiveita. Unelmani olisi seksi, jossa molemmat saavat olla sitä mitä ovat, ja jossa molempien tarpeet täyttyisivät. Tämä tuntuu olevan mahdotonta saavuttaa, jos miehen tarpeet ovat pinnallisia ja omat tarpeeni liittyvät siihen, että minua rakastettaisiin ja haluttaisiin pintaa syvemmältä. 

Se, että haluan olla oma itseni, ei tarkoita etten huolehtisi itsestäni. Tykkään liikkua, meikata, olen hygieeninen ja ihan viehättävä ulkoisesti. Mutta jos mies alkaa vaatia siihen vielä lisää, niin tuntuu ettei hän arvosta minua. Seksuaalinen tyydytys jää vajaaksi. Olen surullinen, että niin käy lähes aina miesten kanssa. En koskaan saa kokea sellaista täyttymystä, mitä kaipaan.

Nykyaikana vaatimukset naisten ulkonäköä kohtaan vaan lisääntyvät, aina voi olla parempi versio itsestään. Se on loputon suo. Tuntuu, että osa miehistä suorastaan nauttii kun pääsevät lyttäämään naisia vaatimuksillaan. Jotain vallantunnetta kai siitä saavat.

Tämä nyt oli vain tällaista surullista, masentunutta ja vähän katkeraakin ajatusteni jäsentämistä. Harmittaa, että oma tarpeeni saada tuntea itseni halutuksi omana itsenäni ei tule ikinä tyydyttymään. 

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ne asut on vaan leikkiä

Aikuisten roolileikkiä

Ei se tarkoita, että mies haluaa sinua muuttaa

Hän haluaa leikkiä kanssasi

Vierailija
2/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies välillä toivoo, että laittaisin jotain seksikästä alusvaatetta päälle. Ihan mielelläni laitan, kiva välillä vähän ns laittautua. En koe sitä niin, että en kelpaisi muunlaisena. Se on kivaa vaihtelua molemmille. En koe, että se olisi vain miestä varten, vaan se on yhteistä kivaa. 

Syytät nyt ehkä vähän turhaan miehiä siitä, että sinulla on vaikeuksia kokea olevasi arvostettu. Oletko ikinä tehnyt tunnelukkotestiä tms?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille hyvistä vastauksista, todennäköisesti joku tunnelukko minulla on. Olen niin yliherkkä tuon asian suhteen. Mutta olen myös joutunut kokemaan miesten taholta ikäviä kommentteja, milloin on liian pienet tissit, milloin liian pieni p*rse. Yksi kumppani toivoi, että menisin kauneusleikkaukseen. Yhden kanssa piti olla aina stay upit, että kelpasin. Nykyinen ällöää karvojani.

Olen aiemmissa suhteissa ajanut alapään karvat pois leikkimielellä ja silloin se on ollut yhteistä kivaa. Mutta nykyinen on tuonut esiin inhotuksensa karvoitusta kohtaan, niin ei se posliiniksi ajaminenkaan tunnu enää kivalta yhteiseltä leikiltä. Jotta voidaan leikkiä, niin perustan tulisi olla turvallinen: jos minulla olisi haluttu olo karvoineni, niin toki voisin leikillä ajaa ne välillä pois. Mutta nyt joutuisin ajamaan ne pois, koska miestä ällöttää. 

Seksihepeneitä voisin käyttää, mutta sekin vaatisi sen, että mies haluaa minua myös täysin alasti. En tiedä ymmärrättekö, mitä tarkoitan. Mielestäni leikit ja kokeilut ovat kivoja, mutta perustana pitäisi olla sen, että minua halutaan myös tällaisenaan. Jos sitä perustaa ei ole, niin ei ole kiva leikkiä.

En siis ole mustavalkoisesti seksiasuja, sheivaamista yms. vastaan, mutta jos en lähtökohtaisesti ole haluttu luonnollisena, niin se vie ilon seksistä ja niistä kokeiluista ja leikeistä. 

Vierailija
4/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti oli siis aloittajan. 

Vierailija
5/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisena minun syvin seksuaalinen tarve  on saada tuntea itseni hyväksytyksi ja halutuksi tällaisena kuin olen. Huomaan että se sotii usein edellä mainittujen miesten tarpeiden kanssa. Olen äärimmäisen herkkä tämän asian suhteen, saatan loukkaantua tosi pahasti, jos mies pyytää muuttumaan ulkoisesti. Tuntuu etten kelpaa omana itsenäni."

Tottakai jokainen haluaa tuntea noin, eikä sen pitäisi sotia mitenkään toisen tarpeita vastaan. Et sinä minun mielestáni mikään yliherkkä ole, nuo kumppanisi vain tuntuvat olevan typeriä ja törkeitä eivätkä he ehkä ole arvostaneet sinua tarpeeksi ihmisenä jos ulkonäöstäsi aina valittavat. Jos oikeasti tykkää ja kunnioittaa toista niin ei silloin tule edes mieleen että hänen vartalossaan tms olisi jotain vikaa. Monet miehet vaan eivät oikeasti näe naisia kokonaisina ihmisinä, ainakaan jos ovat aika nuoria vielä ja kaikki seksikumppanit ovat tavallaan vain käyttöesineitä omiin fantasioihin ja tyydytyksiin. Kyllä varmasti monet heistä oikeasti nauttivatkin toisen lyttäämisestä, mutta ei heille saa sellaista valtaa antaa että itse vaan myötäilee ja pahoittaa mielensä mutta silti jatkaa yhdessä oloa/seksin harrastamista. Eikä minusta normaali ihminen ala itseään kovin dramaattisesti muokkaamaan vaan jonkun toisen mieliksi, se olisi vaan merkki huonosta itsetunnosta, joten hyvä vaan että et enää suostu siihen. Joillain kivoilla asuilla leikkiminen jne on tietysti eri juttu.

Minkä ikäisiä olette ap? Itse olen nyt kolmekymppisenä vihdoinkin löytänyt kumppaneita samanikäisitä ja vähän vanhemmista ihmisistä jotka oikeasti arvostavat minua sellaisena kuin olen ja joiden kanssa arvomaailma kohtaa ja kaikki tuntuu hyvältä, eikä tarvitse ollenkaan pelätä mitään tökeröä haukkumista tai ulkonäön kommentointia. (Tätä ennen minustakin tuntui että lähes kaikki miehet ovat pinnallisia törppöjä jotka aina ihan huvikseen löytävät aivan käsittämättömiä valituksen aiheita jokaisesta naisesta.) Toivon sinullekin samaa :)

Vierailija
6/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sapioseksuaalinen joten älykkyys on olennaisen tärkeää. Minun mielestäni ei ole kovin fiksua muuttaa ulkonäköään vaan luonnollinen, meikitön, itsevarma nainen on erittäin kiihottava. 

Tyhmät tytöt eivät tiedä tuota ;)

Vierailija
7/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kyse on siitä, että pitäisi joka kerta olla jotenkin laittautunut miehen mieliksi, ja muuten jopa ällöttää, niin sitten se on kyllä ikävää. Itse lemppaisin miehen, joka toimii niin. Kyllä fiksu aikuinen kestää välillä vähän karvoja, eikä vaadi tuolla lailla pukeutumista. En silti ottaisi sitä itseeni, että minussa olisi vikaa. Vaan menisi enemmänkin maku tuollaisesta miehestä. Sanoisin heippa ja jatkaisin matkaa itseäni arvostaen vähättelyn sijaan.

T. Ketjun toka kommentoija

Vierailija
8/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole .mistään tunnelukosta kyse vaan miesten typeristä haluista ja siitä että heille nainen ei koskaan riitä.sellaisena kuin on.

Vierailija
9/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole .mistään tunnelukosta kyse vaan miesten typeristä haluista ja siitä että heille nainen ei koskaan riitä.sellaisena kuin on.

Riittää, ja seksikin on nautinnollista. 

Kokeillaanko?

Vierailija
10/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä olen aina ihmetellyt toisten miesten hinkua naisen ulkonäölle tai vaatetus- karvaisuus vaatiimuksille tai naisen tahdonvastaisille tempuille sängyssä. Tyhjä kaunis kuori jos nainen ei voi olla oma itsensä, luottaa täysin mieheen että tulee hyväksytyksi ja halutuksi sellaisena kuin on. Saa tuntea olevansa himoittu ja rakastettu, Saa  nauttia niistä jutuista aj asennoista, mitkä naiselle tuntuu parhailta ja miten parhaiten saa orgasminsa.  Miksi miehen pitää hakata päätään kiveen, tuhota toisen seksihalut ja kiima. Nauttia siten tyhjästä mekaanisesta seksistä itsekkäästi. 

Olen rakastanut  vaimoani alusta lähtien sellaisena kuin hän on  milloinkin ollut, kaikkine karvoinneen. Ei olisi mieleenkään tullut esittää ulkonäkötoiveita saati karvaisuustoiveita. Päin vastoin vahvistanut alusta lähtien hänen itseluottamustaan kehumalla häntä, hänen pilluaan ja rehevää pyllyään. Tukenut kaikessa ja ollut olkapää mihin nojata. Mitä tällä voittanut? Sen, että hän on voinut aina avautua ja antautua sellaisena kuin on, luottaen, että olen aina hänen puolellaan tyydyttäen aina hänen tarpeensa oli ne sitten mitä vain. Samaisesta syystä jo varhain hän antoi orasmiensa vastuun minun tehtäväkseni, joita em luottamus helpotti huomattavasti.  Miksi tapella tuulimyllyjä vasten, kun nainen voi tuoda  ne miehelle tarjottimella omasta halustaan. Vähemmälläkin luotolla nainen kiintyy mieheen ja mitä enemmän kiintyy sen enemmän orgasmeja ja nautinnollista seksiä. Jos saa naisen "syömään kädestä" syö naisen pillukin. Silloin miehen palkka on kullinkipeä tyydytetty tyytyväinen nainen, joka myös tekee kaikkensa miehen tarpeiden ja hyvinvoinnin eteen. 

En kohta enää ihmettele, miksi me ollaan oltu koko ikä yhdessä. 

Vierailija
11/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvoja pitää olla . No vähän siistittynä mutten halua mitään teinipilperoa.

Vierailija
12/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuisi ap jos fokusoisit hetkeksi esimerkiksi tantran opiskeluun?

Kenen kanssa pääset harjoittelemaan? 

Vierailija
13/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Suurimmalle osalle miehistä on toiveissa normaalipainoinen tavallinen nainen seksiin.

Enemmän miehiin vetoaa estottomuus monipuoliseen seksiin.

Vierailija
14/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kyse on siitä, että pitäisi joka kerta olla jotenkin laittautunut miehen mieliksi, ja muuten jopa ällöttää, niin sitten se on kyllä ikävää. Itse lemppaisin miehen, joka toimii niin. Kyllä fiksu aikuinen kestää välillä vähän karvoja, eikä vaadi tuolla lailla pukeutumista. En silti ottaisi sitä itseeni, että minussa olisi vikaa. Vaan menisi enemmänkin maku tuollaisesta miehestä. Sanoisin heippa ja jatkaisin matkaa itseäni arvostaen vähättelyn sijaan.

T. Ketjun toka kommentoija

Kiitos ymmärryksestä. Ollaan naimisissa enkä aio jättää tai pettää. Olen asiasta tosi ahdistunut, kun ajattelen, että joudun loppuikäni elämään tiedon kanssa, että miestä ällöttää minun luonnollinen karvoitus. Hän on kyllä pyytänyt anteeksi törppöyttään ja asiasta on puhuttu paljon. Mutta silti vaivaa se, ettei mies pidä minua haluttavana omana itsenäni. Yritän unohtaa asian, mutta aina tulee seksin aikana tai sen jälkeen mieleen. Olisi kiva nauttia seksistä vapautuneesti ja ilman häpeää. Mies on kuitenkin saanut minut häpeämään itseäni. 

Vierailija
15/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi. Onpa kyllä surujuttu josta kaikki country- ja blueskappaleetkin kertovat. Hairy Woman ja mitä niitä lauluja onkaan.

Voimia ja ihanaa adventinaikaa sinulle!

Vierailija
16/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ajatuksistasi. Ollaan jo vanhoja, minä nelikymppinen ja mies reilusti vanhempi. Ihastuin ja rakastuin häneen ja ajattelin löytäneeni ihmisen, jonka kanssa voi kokea aitoa yhteyttä ja läheisyyttä ja olla oma itsensä. Olin tosi pettynyt, että hän on näissä asioissa samanlainen kuin "kaikki muutkin" miehet. Tiedän, että kaikki miehet eivät ole sellaisia, minullakin on myös hyviä kokemuksia ja suhteita, joissa olen saanut olla sellainen kuin olen.

Kuvittelin, että yli viisikymppisellä ei olisi tuollaista karvakammoa, kun on kuitenkin elänyt 70-luvulla, jolloin oli vielä suht luonnolliset kauneusihanteet. Mutta nyt on vaan elettävä asian kanssa ja siedettävä se tunne, etten riitä hänelle omana itsenäni. Rakkautta on, mutta seksi ei ihan ole sitä mitä toivoin. Juuri tämän täyttymättömän hyväksynnän tarpeeni vuoksi.

Luulen, että olen vähän tavallista herkempi tällaisten suhteen, tämä on ollut niin kova paikka itselleni ja olen kehittänyt asiasta itselleni kompleksin. Vaikka tiedän, ettei ole syytä - jollekin toiselle olisin täydellinen myös karvoineni. En tiedä onko tämä minulta myös jotain täydellisyyden tavoittelua, on vaikea kestää sitä tunnetta, etten ole tällaisenaan täydellisen viehättävä mieheni silmissä. Pitäisi luopua yrityksestä miellyttää häntä. Se on vaikeaa. Haluaisin olla hänelle mieliksi, mutta en oman arvoni kustannuksella.

Vierailija
17/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen oli aloittajan vastaus 5:nnen viestin kirjoittajalle. 

Vierailija
18/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toivomisten esittäminen toiselle on taitolaji. On hyvä että tunnistaa omat kiihotuksenkohteensa ja voi ja uskaltaa sanoa ne puolisolle. Kukaan ei ole täydellinen eikä sitä tarvitse uskotella. Olen vasta viime vuosina tajunnut avoimuuden välttämättömyyden.

Mutta,

toisen (koetut) epätäydellisyydet pitäisi olla pikkuasioita, kuten häpykarvat varmaan useimmille meistä ovat. Jos ei halua puolisoaan karvaisena, niin olisi kyllä suotavaa etsiä karvaton puoliso tai elää yksin. 

Toki on mahdollista ettei hän tarkoittanut toivettaan niin vakavaksi kun siitä kehkeytyi ja kyseessä on aloittajan mielessä paisunut asia, mutta siihen minä en osaa ottaa kantaa. Uskon kun sanot. 

Vedätkö puoleesi jotenkin pinnallisia miehiä, kun minun on vaikea uskoa että enemmistö olisi tuollaisia. 

Vierailija
19/116 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tilanteisiin pukeudutaan eri tavoin. Pukeutumisissakin on monta tyyliä. Joskus sopii seksiinkin sopiva sonnustautuminen. Ei se tarkoita etteikö nainen olisi riittävä kaunis ja ihana sellaisenaan. 

Vierailija
20/116 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ajatuksistasi. Ollaan jo vanhoja, minä nelikymppinen ja mies reilusti vanhempi. Ihastuin ja rakastuin häneen ja ajattelin löytäneeni ihmisen, jonka kanssa voi kokea aitoa yhteyttä ja läheisyyttä ja olla oma itsensä. Olin tosi pettynyt, että hän on näissä asioissa samanlainen kuin "kaikki muutkin" miehet. Tiedän, että kaikki miehet eivät ole sellaisia, minullakin on myös hyviä kokemuksia ja suhteita, joissa olen saanut olla sellainen kuin olen.

Kuvittelin, että yli viisikymppisellä ei olisi tuollaista karvakammoa, kun on kuitenkin elänyt 70-luvulla, jolloin oli vielä suht luonnolliset kauneusihanteet. Mutta nyt on vaan elettävä asian kanssa ja siedettävä se tunne, etten riitä hänelle omana itsenäni. Rakkautta on, mutta seksi ei ihan ole sitä mitä toivoin. Juuri tämän täyttymättömän hyväksynnän tarpeeni vuoksi.

Luulen, että olen vähän tavallista herkempi tällaisten suhteen, tämä on ollut niin kova paikka itselleni

Niin, kaikki eivät suinkaan tykkää karvaisesta pillunseudusta. Ja siinä ei suinkaan ole mitään pahaa tai väärää.

Vaihda miestä ja etsi sellainen jolle kelpaat. Tämmöstä tää elämä kuule on. Sulla on kaikki ratkaisun avaimet käsissäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan