Onko totta että Whatsapp viesti menisi perille
vasta 2h lähettämisestä. Meillä kaverin kanssa tästä riita kun hän ei muka saanut tärkeää viestiäni ajoissa?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mutta jos jää roikkumaan niin miten puhelin voi kilahtaa, eikä viesti oo muka tullu?
Puhelinhan voi pimpauttaa jonkun toisen saapuvan viestin vuoksi.
Kaveri väittää ettei oo tullu kuin se mun viesti kaks tuntia myöhässä?
Jos on oikein supertärkeää asiaa, niin kannattaa soittaa se asia tai soittaa viestin jälkeen että onhan viesti saapunut.
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran on ollut tärkeää asiaa johon pitää saata välittömästi vastaus, niin olisit soittanut perinteisen puhelun. toki nuoriso voi pitää tavallisia puheluita noloina.
Jos kaveri oli niin lähellä, että kuuli viestiäänen, olisi toki voinut sanoa ääneenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerran on ollut tärkeää asiaa johon pitää saata välittömästi vastaus, niin olisit soittanut perinteisen puhelun. toki nuoriso voi pitää tavallisia puheluita noloina.
Jos kaveri oli niin lähellä, että kuuli viestiäänen, olisi toki voinut sanoa ääneenkin.
Eikö tuo oli nyt ihan eri tapaus eikä koska ap:tä.
Mulle on käynyt noin useammankin viestivälineen kanssa. Whatsappis pisin viive ollut tunteja, sähköpostissa päivän ja toisessa viestisovelluksessa päiviä. Osaa oon itse lähettänyt ja osaa vastaanottanut.
Vierailija kirjoitti:
Katso sieltä viestin tiedoista, moneltako se viesti on toimitettu kyseiselle henkilölle. Sillähän siitä selviää. Aiempi piippaus saattoi olla vaikka tekstiviesti.
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso sieltä viestin tiedoista, moneltako se viesti on toimitettu kyseiselle henkilölle. Sillähän siitä selviää. Aiempi piippaus saattoi olla vaikka tekstiviesti.
Miten?
Paina sitä viestiä hetken, ja sitten klikkaat näytön yläreunasta ympyrän sisällä olevaa i-kirjainta.
Meillä ollut monesti tällaista. Liekö sitten kuuluvuudessa vika tällä alueella, mutta esim.perheryhmän viestit saattavat tulla eri aikoihin perille. voi olla vika myös puhelimessa, miehelle tuli jossain vaiheessa viestit perille vasta illalla, kun kaverinsa oli kysynyt jotain päivällä.
Eli sanoisin ap, että kaverisi on oikeassa ja sinun on turha vängätä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten?
Paina sitä viestiä hetken, ja sitten klikkaat näytön yläreunasta ympyrän sisällä olevaa i-kirjainta.
Ja sitten pitää vielä listasta klikata kyseistä henkilöä, ni saat toimitusajan.
Whatsappissa on meillä ollut pitkään jotain häikkää, viestit tulee näkyviin välillä vasta kun sovelluksen avaa. Laitellaan miehen kanssa todella paljon viestejä päivän aikana, ja joskus alan ihmettelemään jos ei ole vaikka tuntiin kuulunut mitään. Sitten avaan whatsappin, ja yhtäkkiä sieltä pompsahtaa viisi viestiä näkyville, jotka mies on lähettänyt vaikka puoli tuntia sitten. Niistä vaan ei ole tullut ilmotusta.
Mutta tuo ap:n juttu on aika sairasta. Tosiaan, jos on oikeesti tärkeää asiaa niin soitto, ei pikaviestimiin voi luottaa. Ja toisaalta, mitäpä se sulle kuuluu vaikka toinen valehtelisikin viestin saapumisesta, jos sitä ei vaan kiinnostanut noteerata viestiä aiemmin?
Joskus jostain syystä voi viestiin mennä pitempikin aika, yleensä se tulee välittömästi. Hybridiseeraakohan joku?
Kannattaa soittaa jos haluaa kommunikoida reaaliajassa.
Lähetti tai henkilökohtainen tapaaminen kun on tärkeää asiaa.
Mulle ei WhatsApp aina ilmoita viesteistä. Kerran aloin selata galleriaa ja ihmettelin mitä kuvia täällä oikein onkaan. No kaveri oli lähettänyt kuvia WhatsApissa ja sitten vasta huomasin koko viestin.
Vaikka puhelin olisi päälläkin, jopa käytössä koko ajan, voi WA-viesti mennä joskus perille viiveellä. Se WA voi välillä olla jumissa. Esim tyttärelle olen joskus laittanut viestin Instagramin kautta, kun olen huomannut, ettei WA ole mennyt perille. Vastasikin minulle Instaviestiin ennen kuin se WA heräsi.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Näkeehän sen sieltä tiedoista, moneltako on toimitettu, ja moneltako luettu.
Juuri tämänlaisten kyttääjien takia olen poistanut ko tiedot käytöstä.
Monta kertaa on käynyt niin että wa viesti on tullut tuntien perästä, tai sitten niin että viesti on tullut mutta ilmoitusta siitä ei, niin jäänyt lukematta.
Jos ihminen on aikuinen ja asia on akuutti, hän osaa ja uskaltaa soittaa.
Herranjumala kuinka tyhmä ihminen? Ne on NETTIviestejä, siis laita txt viesti jos on niin kova hätä tai soita?
Nettiviesti voi jäädä roikkumaan palvelimelle tai muuhun matkalle, ei se ole mikään itsestäänselvyys että ne saapuu just heti perille. Riippuu monesta asiasta.
Onko tosiaan sulla näin huonoissa kantimissa tieto vai trollaatko huviksesi?
Melkoisia uuvatteja se tämäkin pallo elättää.
Minulla kävi reilu kuukausi sitten niin, että sukulaiseni oli lähettänyt WhatsApp-viestissä olevansa matkalla lentokentältä meille, mutta viesti saapui minulle vasta tunti sen jälkeen. Ja se tuli oikeasti perille vasta silloin, sillä tarkkailin kännykkääni vähän väliä, kun odotin ko. viestiä. Viestissä ei myöskään mitenkään näkynyt ainakaan minulle, että se oli lähetetty jo aikaisemmin. Niinpä sukulaiseni olikin jo oven takana siinä vaiheessa, kun kuvittelin hänen olevan vielä tunnin matkan päässä meiltä.
Kännykkäni oli koko ajan kiinni verkossa. Käytin sitä itse asiassa sen nettiyhteyttä, kun tein töitä sukulaiseni saapumista odotellessa, joten olisin huomannut heti, jos netti ei olisi toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenelläkään tällaisesta kokemuksia?
On. Joskus , kyllä harvoin. Samoin tekstiviestit voi viipyä