Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö "velvollisuudesta" sukulaisvierailuja, vaikka lähinnä miettii siellä ollessa sitä, että milloin pääsisi kotiin?

Vierailija
05.12.2023 |

Jos teette, niin miksi...?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Oman perheen ja lähisuvun kanssa vierailut on aina toivottuja ja odotettuja. Nyt taas sunnuntaina 17 henkeä tulossa ja jouluna 6

Vierailija
22/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn niiden luona joiden kanssa on mukava olla. Loput negatiiviset ja toksiset tapaukset jätän väliin, enkä tunne mitään velvollisuutta mennä kuuntelemaan haukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen aikuinen ja vietän aikaa ihmisten kanssa, joista pidän.

Vierailija
24/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee.

Vierailija
25/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn parin vuoden välein miehen vanhempien luona ihan vain kohteliaisuudesta. Asutaan ulkomailla ei-kummankaan-kotimaassa, joten harva vierailuväli ei herätä kummastusta. Ei minulla ole mitään miehen vanhempia ja sisaruksia vastaan, mutta ovat jääneet etäisiksi, koska nähdään niin harvoin.

Vierailija
26/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus harvoin teen, jos kutsuvat. Miehen lähisukulaisten luona joutuu käymään vähän useammin. Sekä omat että miehen sukulaiset ovat normaaleja, mukavia ihmisiä, mutta minä olen erakkoluonne, eikä minulla ole mitään yhteistä sukulaisteni kanssa.

Vanhempaani ja sisaruksiani näen usein, eikä se tunnu koskaan velvollisuudelta. 

Vierailija
27/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei me tehdä tollaisia vierailuja. Mikä järki noissa, jos muutenkaan ei ole läheisissä tekemisissä. Eri asia, jos oltaisiin ystäviä sukulaisten kanssa, mutta miksi vierailla, kun nyt ollaan vaan sukulaisia? 

No kuten sanoin, meillä miehen veli on ainoa ihminen joka vielä jakaa lapsuusmuistot, muita ei enää ole. Ymmärrän hyvin että mies haluaa siellä joskus käydä, vaikka irl soittelee enemmän jopa minun isäni kanssa kuin veljensä.

Mieheni varmasti haluaisi olla läheisempi veljensä kanssa, mutta niin ei vaan ole käynyt. Molemmilla ihan omat erilaiset elämänsä eri suunnissa. Mutta siksikin, kyllä ne kyläilyt muutaman kerran vuodessa pitää mun vaan kestää.

Mun sukulaisten luona käydään monta kertaa vuodessa ja useita päiviä kerralla ja se on miehestä mukavaa.

Vierailija
28/28 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa helpolta, kun ei tarvitse itse mitään keskustella muuta kuin kuuntelee vaan. Siitäkin varmaan voi päästää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos ja miettiin vaan omia asioita. 

Tämän kommentoija ja tykkääjät eivät selvästikään ole itse introvertteja.

Kuulostaa aivan hullun rankalta kuunnella jonkun jatkuvaa höpötystä 3 tuntia, vaikkei tarvitsisi itse sanoa mitään. Täytyy siinä kuitenkin olla läsnä,  kuunnella ja nyökkäillä varmaan. Puhetulva uuvuttaa.  Tarvitsisin tuon jälkeen vähintään kolme päivää erakkolomaa jossain syrjäisessä mökissä täydessä yksinäisyydessä. Parhaita ihmisiä ovat sellaiset, jotka juttelevat rauhalliseen tahtiin ja joiden kanssa voi välillä olla hiljaakin. T. Fellow introvertti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi