Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi jatkaisin?

Vierailija
05.12.2023 |

minulla ei ole mitään tulevaisuuden näkymiä. ei yhtäkään ystävää. työkyky on mennyt, mutta eläkkelle ei päästetä. elän jatkuvassa köyhyydessä. miksi jatkaisin elämääni? olen kristitty. minulla ei ole minkäänlaista elävää suhdetta jumalaan. hän on vain hiljaa. vihaan tätä yhteiskuntaa. vihaan hyvätuloisia kristittyjä, jotka äänestivät kristillisdemokraatteja.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika raskas ihminen

Vierailija
2/5 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap! Kerrot olevasi kristitty mutta yhteyttä Jumalaan ei ole. Pyydä Jumalta apua, sydämestäsi. Että Hän vahvistaisi uskoasi ja antaisi voimaa ja rauhaa.

Olet arvokas ja tärkeä. Tosi kurjaa tuo taloudellinen tilanteesi. Toivon että asia järjestyy. 

Itse sain ottaa uskon lahjaa vastaan kohta 3v sitten, uudestisyntyminen.  Viime vaalit olivat siis ensimmäiset vaalini uskossa. Äänestin KD, ta. Olen järkyttynyt ja pettynyt että hyväksyvät kaikki leikkaukset, jotka nyt osuvat jo heikossa asemissa oleville. Ei mitään kristillistä! 

Ap, rukoilen puolestasi. Toivon Sinulle parempia vointeja ja kaikkea hyvää elämääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilen kyllä mutta taidan olla menettämässä uskoni, tunnen vihaa jumalaa kohtaan. en tiedä, kannattaisiko täältä maan päältä yrittää poistua ennen kuin viha jumalaa kohtaan jää päälle, jotta ei joutuisi sen takia helvettiin.

Vierailija
4/5 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rukoilen kyllä mutta taidan olla menettämässä uskoni, tunnen vihaa jumalaa kohtaan. en tiedä, kannattaisiko täältä maan päältä yrittää poistua ennen kuin viha jumalaa kohtaan jää päälle, jotta ei joutuisi sen takia helvettiin.

Älä Ap päätä elämäsi. Jumala päättää milloin synnymme ja milloin kuolemme. 

Pysähdy Jumalan edessä ja ota vastaan Pyhä Henki. Vietä aikaa rukouksessa, älä kiirehdi. Sain itse ottaa uskon vastaan kriisitilanteessa, kun kaikki oli toivotonta.  "Huusin"Jumalaa apuun.

Toivon että Sinulla on ystäviä ja läheisiä, joista saat tukea ja seuraa.

T. Se uskova, joka kirjoitti myös toisen kommentin.

Vierailija
5/5 |
05.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, anteeksi. Nyt luin aloituksesi uudestaan, kirjoitit ettei Sinulla ole ystävää. Tosi ikävää.

Toivon että vielä saat ystävän. Muista myös että Jumala rakastaa Sinua. 

Elämä koettelee, elämme langenneessa maailmassa. Usko ei poista kaikki ongelmamme. Minulla on useita sairauksia, kipuja, mutta tiedän että tämän elämän jälkeen pääsen Jeesuksen luo Taivaaseen. Siellä ei ole enää kipua, eikä surua ja tuskaa. 

Voimahalauksia! 

T. Se uskova