Nuoret miehet valitsevat mieluummin videopelit kuin seksin
https://www.telegraph.co.uk/news/2021/03/08/young-men-giving-sex-play-v…
Jenkkikundeilla on todellakin melkoinen meno Atlantin toisella puolella. 18-24-vuotiaat nuoret miehet, jotka eivät ole harrastaneet kevyttä satunnaista menneen vuoden aikana, oli ennen 18,9%, mutta nyt peräti 30,9%. Suurin syy oli alkoholi heti perässään videopelaaminen. Jenkkitytsyt ovat siis tehneet asiat niin vaikeaksi paikallisille nuorille miehille, että kasvava osuus mieluummin pelaa videopelejä kavereiden kanssa, ryyppää ja katselee "pokea".
Kylmäävä palaute tytsyjen suunnasta on täytynyt olla todella massiivista, sillä 18-24-vuotias kundi on elämänsä panetuksen huipulla. Sitä ennen tai sen jälkeen ei mies ole siinä tilassa, että tuntee voivansa harrastaa seksiä milloin tahansa, missä tahansa, kuinka kauan tahansa ja melkein kenen kanssa tahansa. Ja SILTI jenkkitytsyt ovat onnistuneet sammuttamaan miehisen sukupuolivietin. Minusta voidaan puhua jo maailmanhistoriallisesta saavutuksesta.
Kommentit (739)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Luultavasti näillä tasoisilleni naisille tulee jatkuvasti itseään paremman näköisiä miehiä matcheiksi"
Sulla ei todennäköisesti ole aavistustakaan siitä mitä tinderöinti on naisena. Eräs kaverini, 40v ihan ok näköinen nainen, teki tinder tilin, ja parissa viikossa hän sai yli tuhat tykkäystä.
Vaikka sinä olisit teknisesti samaa tasoa tämän naisen kanssa, niin miten ihmeessä sinä 6/10 mies pystyisit koskaan erottumaan sieltä tuhansien tykkäyksien joukosta. Vastaan itse: et mitenkään."
Itse juuri todistit sen että hänen aavistus meni juuri oikein ja allekirjoitit tämän kaverin pointin. Nettideitit ovat Suomessa hyviä miesten parhaalle osalle ja suurimmalle osalle tavismiehille vain turhauttavaa ajan haaskausta.
Itse käytän Suomessa tavismiehenä tarpeen tullen prostituoitujen palveluita ja käyn 1kk talvilomilla Afrikassa ja AasiaAi kauheaa kuinka on rankkaa kun naiset joutuvat valitsemaan kaikista vaihtoehdoista ne parhaimmat pyörittämiseen. Ei naiset koskaan osaa ajatella tätä asiaa miehen näkökulmasta kun joka naiselle tulee aina tuhansia tykkäyksiä ja tavalliselle miehelle saattaa tulla 5 vuodessa yksi match ja se nainen hakee vain provider suhdetta jossa miehen pitää tehdä ja maksaa kaikki että naisen ei itse tarvi tehdä tai maksaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Todella hyvä juttu! Nyt setämiehet saa sitten puutteessa olevilta nuorilta naisilta paremmin piparia.
Eikä ole setämiehellä peliohjaimen tatti kädessä vaan ihan muu tatti.
Setämies saa pitää. R-syytteet napsuu sitten vuosien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön perusteella ei voi päätellä kuka on etsimässä parisuhdetta ja kuka haluaa vaan paneskella. Yleensä ne rumimmat miehet haluaa vaan panna useita naisia pönkittääkseen itsetuntoaan. Komeat miehet on tyypillisesti kunnollisempia.
Vuoden, vuosikymmenen, -sadan ja -tuhannen aivopieru.
Miten sä onnistuit kaikki saamaan yhteen kappaleeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voisi pohtia syitä ja seurauksia. Nykyisin naisten ei ole pakko ottaa mitä tahansa luuseripelleä riesakseen, vaan he voivat elää tyytyväistä sinkkuelämää vaikka koko aikuiselämänsä ajan. Mitä tekevät miehet? Masinoivat maailmanlaajuisen incel-kampanjan, jossa syyttävät naisia omasta luuseriudestaan. Itkevät (kuten tälläkin palstalla huomataan ihan joka ikinen päivä), kun naisille ei kelpaa TAVALLINEN mies. Tosiasiassa se "tavallinen" mies on väkivaltainen alkoholi- ja peliriippuvainen sovinisti, joka silmät ymmyrkäisenä ihmettelee, kuinka NIRSOJA naiset ovat.
Hah.
Juuri yhdessä ketjussa useampi nainen sanoi että on monen vuosikymmenen aikana nähnyt vain alle 10 kiinnostavan näköistä miestä. Jo se kumoaa tuon mitä kirjoitit. Haukutko minua inceliksi ja luuseriksi vastaukseksi?
Ihan tiedoksi: kaikki intterwebissä ei ole totta. Nuokin kaikki kommentit on voineet tulla esim. minulta, mieheltä. :D
Ihan tiedoksi: jos esiinnyt naisena ihan missä vaan niin et ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainen joka ei halua parisuhdetta moderni."
Ei ole. Olen niin monelta vanhalta isoäidiltä kuullut olleensa onnessaan kun miehensä kuoli aikaisemmin niin pääsivät nauttimaan vielä elämästä ilman miestä.
Kerro se näille lukemattomille naisille jotka sanoo ettei voi ottaa itseä vanhempaa miestä koska se mies kuolee aiemmin ja sitten joutuisi olemaan yksin. V i t t u te olette niin yksinkertaisia! Huutista!
Mitäs sä oikeen haluat kun selkeästi vihaat naisia?
Niin ensin ulistaan että ruma mies lähestyy; mene ruma mies kotiisi pois meidän naisten julkisesta tilasta. Sen jälkeen edes se kotoilu ei ole ok. Vähän tulee semmoiset tunkeilevan sikavaltion vibat, kokoajan kiristetään ruuvia ja härnätään. Pelkkää negaation kautta kumpuavaa keskustelua.
Naimavietti on peruskiusaus joka johtaa herksäti hankalaan avioliittoon mutta koska kuulema Jeesus kun on kiusausten voittaja, niin avullaankohan voinnee päästä irti seksuaalisuudestansa se, joka mielisairastuneisuutensa tähden ei tee sillä enää mitään muuta kuhin hallaa itselleen, joutuessaan himontulen kouriin kerta toisensa jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi: mä oon enemmän mies kuin sä jopa silloin kun "esiinnyn naisena" :D
Vierailija kirjoitti:
En oo koskkaan harashtanu seksiä, en fyysistä enkä enkä henksitä, lievää tai siivoakaan, en tuottanut enkä vastaanottannut minkäänlaista. Vain nyrkkikylliä olen tapaillut runsaasti ja koettannut nähdä kauniita unia ja olla burgeroimatta niissä kauneissa uneissani joihin olen päässyt osalliseksi
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa että jotkut näemmä muodostavat käsitystään ympäröivästä maailmasta vauvapalstan trollausten kautta :D
Ihan tiedoksi: kaikki intterwebissä ei ole totta. Nuokin kaikki kommentit on voineet tulla esim. minulta, mieheltä. :D
Ja silti - edelleen - kerrot satuja, vaikka tiedät, että joku saattaa niitä uskoa.
Ajatusleikki: jos haukut jonkun tuntemattoman ihmisen maan rakoon kommenteillasi ja tämä ihminen järkyttyy siitä niin voimakkaasti, että päättää oman elämänsä. Ymmärrätkö omaa osuuttasi tapahtuneeseen? Kykenetkö edes ymmärtämään? Vai oletko niin pateettinen luuseri, että menet syyttämään sitä oman henkensä ottanutta omista teoistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Olen niin monelta vanhalta isoäidiltä kuullut olleensa onnessaan kun miehensä kuoli aikaisemmin niin pääsivät nauttimaan vielä elämästä ilman miestä.
Kerro se näille lukemattomille naisille jotka sanoo ettei voi ottaa itseä vanhempaa miestä koska se mies kuolee aiemmin ja sitten joutuisi olemaan yksin. V i t t u te olette niin yksinkertaisia! Huutista!
Isoäideillä ei ollut pahemmin valinnanvaraa päättää ollakko sinkku vai ei siihen maailman aikaan. Kuka se idiootti tässä olikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä oikeen haluat kun selkeästi vihaat naisia?
En minä naisia vihaa vaan nauran niille. Päinvastoin; nuo isoäidit vihaa miehiä kun ovat onnellisia miesten kuollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tiedoksi: mä oon enemmän mies kuin sä jopa silloin kun "esiinnyn naisena" :D
Pikkupoika otti ja suuttui... Se sinä nimittäin olet. Lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...... 😀 Mulla ei riitä enää sanat. Ehkä olisi parempi että palaat sinne ulinalaudalle jossa on sun älykkyys tasoista keskustelu seuraa.
Vierailija kirjoitti:
"Ne miehethän on tyytyväisiä pelatessaan videopelejä ja juodessaan olutta. Miksi he mitään levottomuuksia aloittaisi? Hehän elävät just sitä elämää, mitä haluavat"
Onko? Oikeasti? Älä ny viitti, ne valehtelevat kun eivät kaikesta huolimatta halua vaikuttaa luusereilta.
Huvittavaa tämä naisten denialismi. Mies: "En halua parisuhdetta."
Nainen: "Valehtelet! Luuseri! Haluatpas! Mutta minäpä en anna, lällällää!"
En tosiaan ihmettele miksi yhä useampi mies valitsee sinkkuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miks teitä suututtaa niin kovaa toi että epätoivosten nuorten miesten määrä korreloi levottomuuksien kans? Se on historiaa ja tilastomatematiikkaa.
Tuntuuks se pahalta tai tuleeks siitä jotenkin syyllinen tai velvoitettu olo? Ei pitäis, tää ei edellenkään ole naisten vika.
Nousee vaab kysymys miksi hitossa meillä on sitten noita riskialttiita miehiä? Pitäskö heidät vaikka heivata jonnekki saarelle keskenään? Tai poistattaa muulla keinoin jos kerran riski ovat. Ei tuollaisia ketään jaksa katsella.
Se on semmosta kun ollaan eläimiä ja kaikki vaan ihmisiä, hoidata tuo heikkous allergias ja hommaa empatia tilalle niin aika moni ihmetyksen aihe katoaa. Tuskin sinäkään täydellinen olet.
Ei ihminen ole kehittynyt paremmaksi vielä sekuntiakaan. Aatam ja Eetam vaan alkoivat syntiinlangettuaan rapistua, jotain 6000-7000 v sitten. Siitä lähtien lapset voat olleet aina hitusen vanhempiaan ökköisempiä geneettisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa että jotkut näemmä muodostavat käsitystään ympäröivästä maailmasta vauvapalstan trollausten kautta :D
Ja silti - edelleen - kerrot satuja, vaikka tiedät, että joku saattaa niitä uskoa.
Ajatusleikki: jos haukut jonkun tuntemattoman ihmisen maan rakoon kommenteillasi ja tämä ihminen järkyttyy siitä niin voimakkaasti, että päättää oman elämänsä. Ymmärrätkö omaa osuuttasi tapahtuneeseen? Kykenetkö edes ymmärtämään? Vai oletko niin pateettinen luuseri, että menet syyttämään sitä oman henkensä ottanutta omista teoistasi?
Tuohan on itsensä kumoava päätelmäketju, koska jos saisin tietää hänen ratkaisustaan niin silloinhan hän ei ole voinut olla minulle tuntematon silloin kun haukun hänet. Eikä minulla ole juuri mitään tarpeita haukkua ketään muutenkaan.
Videopeleistä on enemmän iloa kuin naisesta joka valittaa vaan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ne miehethän on tyytyväisiä pelatessaan videopelejä ja juodessaan olutta. Miksi he mitään levottomuuksia aloittaisi? Hehän elävät just sitä elämää, mitä haluavat"
Onko? Oikeasti? Älä ny viitti, ne valehtelevat kun eivät kaikesta huolimatta halua vaikuttaa luusereilta.
Huvittavaa tämä naisten denialismi. Mies: "En halua parisuhdetta."
Nainen: "Valehtelet! Luuseri! Haluatpas! Mutta minäpä en anna, lällällää!"
En tosiaan ihmettele miksi yhä useampi mies valitsee sinkkuuden.
Jos miehet olisivat niin tyytyväisiä, ne tuskin ulisisivat täällä päivästä toiseen naisen puutettaan.
Se on samalla tehnyt sen imiön, että seksin jakautuminen keskittyy entistä enemmän pienemmälle joukolle miehiä. Eli yksinkertaistettuna kaikki naiset haluavat panna niitä samoja kuumia miehiä.
Sivuun jääneet miehet sitten jäävät koteihinsa pelaamaan. Mutta eikös tärkeintä ole, että kaikki ovat tyytyväisiä? No, ainakin ne komeimmat miehet ovat, koska tämä on heidän leikkikenttänsä.