Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies etenee liian nopeasti, mitä tehdä?

Vierailija
04.12.2023 |

Ollaan tutustuttu netti deitti sovelluksessa vasta noin kuukausi sitten. Mies on jo alkanut puhua yhteen muuttamisesta (että luopuisin omasta vasta eron jälkeen hankitusta asunnostani ja muuttaisin hänen luokseen). Tämä ahdistaa minua. Olen sanonut että en halua muuttaa yhteen vielä. Emme edes tunne vielä kunnolla. Minulla on takana 5v suhde jossa oli ongelmia ja josta lopulta pääsin pois, henkisten ponnisteluiden jälkeen. En missään nimessä uskaltaisi muuttaa yhteen 1kk tuntemisen/tapailun jälkeen. Tuntuu että mies ei ymmärrä tätä. Hän ottaa asiaa puheeksi yhä uudestaan vaikka olen sanonut että viihdyn niin että asun yksin. En ole pettämässä häntä, ei ole kyse siitä vaan oman tilan tarpeesta ja pelosta että joudun ojasta allikkoon. Kuka ihme haluaa muuttaa yhteen kun on vasta tutustumassa toiseen? 

Toinen asia on, että hän haluaa lapsen kanssani. Olen sen ikäinen että montaa vuotta ei ole aikaa lasta enää hankkia mutta jälleen kerran 1kk tuntemisen jälkeen? Lapsi lähes tuntemattoman kanssa. Kun kerron tunteistani hän suhtautuu asiaan niin että haastan riitaa. Itse en ole varma ollenkaan haluanko lapsia tai sovellunko äidiksi? Minulla on kiinnostava elämä näinkin, hyvä vakituinen työ, kiva asunto,  ihana siskoni lapsi joka on kummipoikani. 

Kai olen deittailemassa liian aikaisin eron jälkeen. Erosta on nyt noin 9kk aikaa ja tuntuu että prosesseja on kesken ja kaipaan omaa tilaa. Olen sanonut tästä mutta silti mies ottaa puheeksi lapsen ja sen että minun pitää muuttaa hänen luokseen hyvin usein. Ahdistaa! 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eiköhän tuossa ole jo tarpeeksi syytä olla jatkamatta juttua miehen kanssa. Joku sekopäähän tuo on, jos ottaa sen lapsiasian sellaisena, että haastat riitaa, kun et ole varma haluatko tämän kanssa lasta  1 kuukauden seukkaamisen jälkeen. Mies taitaa olla sinkkuna ihan  syystä. Ja samoin toi yhteenmuutosta puhuminen yhden kuukauden jälkeen on aikuiselle miehelle vähän outoa. 

Vierailija
82/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meni siis jo toisen seuraan? sillä on toinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna pillua, sittenhän se selviää.

Vierailija
84/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen hiihtoliitolla olisi töitä tuollaisille liian nopeasti eteniville miehille hiihdon maajoukkuessa. Ilmoita hänet sinne.

Vierailija
85/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa etuaan hakee nopeesti, vakisänkyseuraa. Tulet pettymään mahdollisesti.

Vierailija
86/86 |
08.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on iso punainen lippu. Toivottavasti ymmärrät, että et muuta hänen kanssa yhteen saati hanki lasta. Vähintään kaksi vuotta kannattaa tutustua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi