Mihin ps4/5-peliin olet viimeksi uppoutunut tuntikausiksi? Suosittele hyviä pelejä!
Pitäisi jouluksi ostaa jotain kivaa pelattavaa. Olen harkinnut uutta Alan Wakea tai Baldur's Gatea. Tykkäsin kovasti myös House Flipperistä https://www.houseflippergame.com, tietäisikö joku jotain muita saman tyyppisiä?
Kommentit (74)
The Finals. On ilmainen online moninpeliräiskintäpeli. Aivan älyttömän koukuttava, kun alkaa hahmottamaan erilaisia strategioita joilla pelata. Kaksi ystävää mukaan ja tiimi onkin kasassa :)
Dragon age veilguard jos olet pelisarjaan aiemmin paneutunut.
Taistelu on hieman eri tyylistä kuin aiemmissa osissa eli enemmän tätä jedi-survivor tai fallen order tyylistä dynaamista, mutta muuten homma toimii.
Eikä kannata tuhlata aikaa lukemalla internetin ikivalittajien loputonta kritiikkiä tuosta(kin) pelistä. Tai katsella youtubevideoita pelaamisesta. Tuo porukka ei tiedä mistään mitään kuten viisaammat on toivottavasti jo nykyään havainneet.
Teen itse ruokani, olueni, sekä pelini. Miksi maksaa ylihintaa kaupallisesta paskasta kun itsekin voi tehdä.
Elden Ring ja sen dlc ovat viimeisimmät pelit. Eldenissä nyt joku 300 tuntia takana . Monia pelejä on ostoslistalla.
Ollu aina muuta tekemistä. Ei ole keriinnyt haaskaamaan aikaansa, pikkupoikien pelailuihin.
Enlisted, jos tykkää ww2-peleistä.
Fortnite. Aina. Muuta en PS:lla pelaa. Nintendolla Animal Crossing - New Horizons.
No tetris se näkyy olevan eniten pelattu peli meikäläisellä, eli tarkemmin sanottuna Tetris effects. Se on kätevä jos/kun ei ole oikein aikaa syventyä johonkin peliin, niin voi äkkiä jotain joskus räpeltää.
Kakkosena Gran turismo 7, jota tuli joskus kesälomalla pelailtua tiiviimminkin. Muut sitten sellaisia muutaman tunnin kokeiluja, yleensä psplus tilaukseen kuuluvia pelejä lataan ja kokeilen ja sitten useimmiten ne jää lojumaan.
Nojaa, eipä nyt tullut oikein hyviä vinkkejä.
Pojat pelailee Pip peliä.
Ei tos.
Hyviä on kaikki.
Indiana Jones and The great circle on AIVAN huippu.
GTA 5 siihen menee vaikka 500h. Kuutos osaa odotellessa.
Avaruus pelit on kans jepa. No mans sky ja starfield.
Uppoaa vaikka 1000h etsien uusia planeettoja yms.
Knack 2 kaksinpelimoottori samalla ruudulla on paras ikinä, olen pelannut lasten ja lastenlasten kanssa sen läpi kuutisen kertaa
Divinity original sin 2