Minkälaiset ihmiset löytää tinderistä seuraa?
Kommentit (11)
Aijaa. Itselläni oli todella mukavia ja komeita miehiä pareina. En tosin ehtinyt olla kuin viikon kun yhden sellaisen kanssa juttu alkoi luistaa erityisen hyvin. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen.
Mutta eikö se toimi jotenkin niin että sulle näytetään vähän niin kuin sun oman tason mukaisia tyyppejä...?
Sä oot miehille jo liian fiksu. Tiedät jo niiden temput. Et mee enää lankaan ja ne tietää sen. Siksi niitä kiinnostaa noi hädin tuskin aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Aijaa. Itselläni oli todella mukavia ja komeita miehiä pareina. En tosin ehtinyt olla kuin viikon kun yhden sellaisen kanssa juttu alkoi luistaa erityisen hyvin. Tinderit poistettiin ekojen treffien jälkeen.
Mutta eikö se toimi jotenkin niin että sulle näytetään vähän niin kuin sun oman tason mukaisia tyyppejä...?
Joo tinder näyttää eri ihmisille eri ihmiset mutta ilmeisesti myös se vaikuttaa maksatko tinderistä.
Ilmeisesti kaikenlaiset. Olin taannoin häissä, jonka pari oli tavannut tinderissä.
Jos on oikein hyvän näköinen eikä turhan kranttu, niin varmasti löytää seuraa. "Se ei pane joka valkkaa..."
Luulen, että sieltä löytävät seura sellaiset keskivertoa huonomman tasoiset ihmiset, koska heitä on niin paljon. He löytävät siellä toisensa.
Kai sitä sitten ollaan kamalia ja huonotasoisia mutta itse löysin sieltä nykyisen avopuolisoni. Kumpikaan ei ajatellut sieltä mitään löytyvän ja minä sain vuorokaudessa reilu 1500 tykkäystä. Tämä mies jutteli niin fiksuja, että tavattiin ja sillä tiellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot miehille jo liian fiksu. Tiedät jo niiden temput. Et mee enää lankaan ja ne tietää sen. Siksi niitä kiinnostaa noi hädin tuskin aikuiset.
Jep, valitettavasti monet miehet etsivät tinderistä hyväksikäytettävää naista.
No varmaan lähes jokainen nainen ja mies joka ei ole nirso treffikumppanin suhteen.
Mulla on moni fiksu ja nätti 20-35v työkaveri löytänyt ihan fiksun puolison.
Nuoret ja avoimen mielen omaavat ei kovin nirsot. Kyllä mä sitä kautta pääsin treffeille 20 vuotiaana mutta nyt on hiljaista kuin hautausmaalla...En tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa.
N26