Mihin ps4/5-peliin olet viimeksi uppoutunut tuntikausiksi? Suosittele hyviä pelejä!
Pitäisi jouluksi ostaa jotain kivaa pelattavaa. Olen harkinnut uutta Alan Wakea tai Baldur's Gatea. Tykkäsin kovasti myös House Flipperistä https://www.houseflippergame.com, tietäisikö joku jotain muita saman tyyppisiä?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Horizon Zero Dawn, ai jestas miten paljon tykkäsinkään siitä. Forbidden Westiä en ole vielä pelannut.
Molemmat loistavia pelejä, joihin saa kulumaan aikaa tunteja.
Ghost of Tsushima oli yllättävän hyvä.
Witcher 3 Wild Huntista tykkäsin.
Final Fantasy 15
Pidän open world peleistä, niissä riittää koluttavaa.
Hogwards legacy, baldurs gate, it takes two (lasten kanssa)
- Hogwards legacy
- Horizon zero dawn & jatko-osa forbidden west
- Assassin's creed odyssey
- The sims 4 & jatko-osat
Mä saatan hiiviskellä tuntikausia metsästyssimulaatio The Hunter - Call Of The Wildia.
Onko kellään kokemuksia esperanza merkkisistä ohjaimista?
Codia joskus aikanaan lanitettiin ps3, meni kuukausia pelatessa. Sittemmin lopettanut nuo hommat, mutta kiinnitin huomiota, että uus cod on taas tullut, joten sinuna suuntaisin sitä kohti.
Vierailija kirjoitti:
Pelaan parhaillaan tällaista peliä kuin Robocop: Rogue City, joka perustuu tuohon vuoden 1987 elokuvaan. En odottanut tältä peliltä paljoa, kun se on saanut arvosteluista korkeintaan seiskoja, mutta olen äärimmäisen positiivisesti yllättynyt. En muista koska viimeksi olisi ollut näin hauskaa jonkun pelin parissa. Suosittelen tätä peliä lämpimästi.
Pelaan kanssa samaa peliä. En odottanut mitään, mutta ajatttelin kokeilla vaan 5minuuttia. Noh, kyllä tiedät jäikö siihen 5 minuuttiin. Tää on hyvä peli ja koukuttava. Nimenomaan hauskaa pelin parissa enkä muista itsekään mikä oli sellanen peli mikä toi samat fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on vissii tullu vanha kun ei mitkään pelit jaksa kiinnostaa ja että nykypelit on surkeita? Jonnet eli pikkupojat vaa pelailee.
M34
Näin kävi itsellenikin PS3:n jälkeen, pelailtuani itsekin sieltä 80-luvun puolivälistä saakka aina Commodoresta lähtien. Katselin tuota ketjussa aiemmin mainittua Teyonin Robocopia ja hyvältä kyllä näyttää. Hienoa, että kasari-retro tekee comebackkia.
M43
Cyberpunk 2077 on viimein viimeisten päivitysten ja sen aikokaisen DLC-julkaisun jälkeen oikeasti ihan hyvä peli mutta pitää olla se PS5 , PS4:lla en suosittele pelaamaan vaikka bugien määrä on viimeinkin hyväksyttävällä tasolla.
Fallout 3 ja new vegasia ps3 pelatessa meni aikanaan tunti jos toinenkin nuorena miehenä, mutta eipä nuo videopelit jaksa enää kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Cyberpunk 2077 on viimein viimeisten päivitysten ja sen aikokaisen DLC-julkaisun jälkeen oikeasti ihan hyvä peli mutta pitää olla se PS5 , PS4:lla en suosittele pelaamaan vaikka bugien määrä on viimeinkin hyväksyttävällä tasolla.
Pelasin sen 2.1 päivitystysten jälkeen PS5 läpi. Grafiikka todella vanhanaikaista ja bugeja oli vieläkin aivan liikaa. En pitänyt.
Hitman 2-3 kaikilla mausteilla, ehdoton ykkönen jos tykkää hiiviskellä ja ratkoa monenmoisia salamurhatehtäviä.
Toinen erittäin tunnelmallinen ja laadukas peli on Last of us. Upea tarina, jännittävää hiiviskelyä zombien valtaamassa post-akopalyptisessä maailmassa. Minä olen pelannut tämän pelin kahdesti läpi, eri taktiikoilla.
PowerWash simulator :D
Rauhoittaa hermoja ja käy meditaatiosta.
Tykkäsin Hitmaneista, jäin ihan koukkuun ja oli jännä. Horizon on mun suosikki, aluksi ei meinannut lähteä, mutta olikin sitten omantyylinen.
Baldurs gate 3 on ehdottoman hyvä valinta! Hyvä käsikirjoitus, ääninäyttelijät, paljon tutkittavaa ja paljon Dnd lorea.
Alan wake 2 on myös rahansa arvoinen toimintapläjäys. Suosittelen pelaamaan myös Controlin.
Minusta on vissii tullu vanha kun ei mitkään pelit jaksa kiinnostaa ja että nykypelit on surkeita? Jonnet eli pikkupojat vaa pelailee.
M34