Meneekö Hirviniemi-cancelointi jo liian pitkälle?
Sehän on jo hakeutunut hoitoonkin...
HS: Aku Hirviniemi ulos elokuvasta: https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010029022.html
Kommentit (1490)
Myrkkyä syöneitä naistenhaukkujia tuntuu riittävän. Kaikki saavat pukeutua haluamallaan tavalla. Ei oikeuta
hiplailua tai kähmimistä!
Eihän tuo nykyinen cancelointi tunnu Akulla miltei missään.
Kyllä Aku-isä osaa kähmiä. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Myrkkyä syöneitä naistenhaukkujia tuntuu riittävän. Kaikki saavat pukeutua haluamallaan tavalla. Ei oikeuta
hiplailua tai kähmimistä!
Ketä on hiplailtu ja kähmitty tässä casessa????
Yrittäkäähän pysyä itse asiassa!
Ei kestä kauaa kunnes Aku taas viihdyttää meitä videoillaan/kuvillaan. Hihhihhii.
Aku kähmi ja hiplaili naisia tv-tuotannoissa.
Vierailija kirjoitti:
Menee jo liian pitkälle, turhaa vatvomista. Näin naisena sitä mieltä siis. Ei minulla ainakaan ois ongelmia sanoa suorat sanat ja estää viestien laitto, jos tulis häiritseviä viestejä.
Miksi muiden pitää aina vaan kärsiä, vaikka sinulle ei ongelma? Ymmärrätkö, ettei hänen käytöksen ongelma ole pari epämiellyttävää viestiä? Niitä on paljon ja ovat pakkomielteisiä. Sen lisäksi kähmii nuoria naisia. Siis vaikka eivät halua. Miksi joku saa aina vaan tehdä hävyttömyyksiä ja muiden pitää se sietää, koska yks pickme on sitä mieltä, et muiden pitää vaan sietää?
Vierailija kirjoitti:
Se on aina tätä samaa, kun otetaan joku hampaisiin. Jatketaan ja jatketaan, ei osata lopettaa haukkumista. Kaipa ihmiset kuvittelee olevansa parempia kun lyödään lyötyä
Missä haukutaan? Tässä ketjussa? Sekö nyt on ongelma? Ei Akun käytös? Eihän Aku edes ole tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan turhaa sääliä Akua. Niin paljon tuskaa hän on ihan itse aiheuttanut monelle naiselle!
Mitä ihmeen tuskaa on joissain härskeissä viesteissä? Ei maailma niihin kaadu. Ja kuinka paljon "ei julkkikset" miehet tekeekään tuota samaa. Inhottavaa toki, mutta pitää kasvattaa selkäranka ja sanoa vastaan
Eli naisten pitää vaan sietää miesten huono käytös? Eikä saa kertoa julkisesti, että julkkis lähettää härskejä viestejä? Se totuus siis pitää salata, mutta sietää? Miksi??
Se, että joku tavis on id iootti, ei tarkoita, et Akun on ok olla id iootti. Jonkun randomtaviksen voi vaivatta estääkin, mutta osa näistä naisista on työsuhteessa Akuun. Eivät voi noin vain estää, ilman pelkoa, että vaikuttaa työhön. Lisäksi hän on käynyt myös lähentelee. Työpaikoilla. Missä todellisuudessa SE on ok?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan turhaa sääliä Akua. Niin paljon tuskaa hän on ihan itse aiheuttanut monelle naiselle!
Mitä ihmeen tuskaa on joissain härskeissä viesteissä? Ei maailma niihin kaadu. Ja kuinka paljon "ei julkkikset" miehet tekeekään tuota samaa. Inhottavaa toki, mutta pitää kasvattaa selkäranka ja sanoa vastaan
Mitäs jos se selkäranka oliski akulla? Eikä vaan käyttäytyis, kuin sääliö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aina tätä samaa, kun otetaan joku hampaisiin. Jatketaan ja jatketaan, ei osata lopettaa haukkumista. Kaipa ihmiset kuvittelee olevansa parempia kun lyödään lyötyä
Missä haukutaan? Tässä ketjussa? Sekö nyt on ongelma? Ei Akun käytös? Eihän Aku edes ole tässä ketjussa.
Joku menneiden vuosien tyyppi avautuu. Aku on käyttäytynyt ehdottoman armottomasti naisia kohtaan. Siksi sitä voi ja pitääkin kritisoida. Pöyhiä pohjia myöten jotta tulevaisuus olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei julkkikset miehet tekee kamalampia asioita! Ei niistä puhuta , nainen yleensä hoitaa ongelman itse! Mies lentää roskakoppaan kaaressa töppäilyjensä kanssa.
Miksi ei puhuta? Jos teidän työpaikalla joku käyttäytyy kuin Aku, oletteko siitä hiljaa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei julkkikset miehet tekee kamalampia asioita! Ei niistä puhuta , nainen yleensä hoitaa ongelman itse! Mies lentää roskakoppaan kaaressa töppäilyjensä kanssa.
Miksi ei puhuta? Jos teidän työpaikalla joku käyttäytyy kuin Aku, oletteko siitä hiljaa? Miksi?
Kuka sellaista jaksaisi kuunnella?
Vierailija kirjoitti:
Tämä uikuttaja nainen pilasi yhden ihmisen elämän totaalisesti ja hänen lastensa elämän. En ikinä voi hyväksyä tuollaista tekoa. Nukkuukohan tämä nainen yönsä hyvin?
Kuka? Aku lähetellyt härskejä viestejä monille. Ja lähennellyt monia. Kuka heistä on syypää Akun elämän pilaamiaeen?
Vierailija kirjoitti:
Se nainen pilasi myös monen muun sivullisen ihmisen elämän ja työn!
Kenestä te oikein puhutte? Kuka nainen pakotti Akun käyttäytymään tyoerästi useita kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä uikuttaja nainen pilasi yhden ihmisen elämän totaalisesti ja hänen lastensa elämän. En ikinä voi hyväksyä tuollaista tekoa. Nukkuukohan tämä nainen yönsä hyvin?
Kuka? Aku lähetellyt härskejä viestejä monille. Ja lähennellyt monia. Kuka heistä on syypää Akun elämän pilaamiaeen?
Aku ja vain Aku on syyllinen tähän kohuun. Hän on aiheuttanut kaiken tämän itse. Siksi syyttävä sormi tulisi hänen kääntää itseensä päin. Ja katsoa peiliin ja pitkään. Ei armoa ennenkuin nöyrtyy ihmisten edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nukkuu. Akun oma syy koko asia. Katsoisi peiliin ja pitkään.
Aku on vastuussa omista teoistaan, mutta tämä Erika on vastuussa siitä, että asia tuli julkisuuteen, ja siitä ei pääse mihinkään että ajankohta hänen ulostulolleen oli tökerö ja itsekäs viattomia omaisia ajatellen. Esim Sonja on syytön Akun toimintaan. Itsekästä ja tökeröä Sonjaa kohtaan tehdä tuollainen ulostulo noin pian vauvan syntymän jälkeen.. Sonjan kohdalla vieläpä esikoinen kyseessä eli kaikki uutta ja ihmeellistä muutenkin Kenenkään äidin ei mielestäni tarvitsisi joutua tuollaisen kohun ja sen tuoman kriisin keskelle noin pienen vauvan ka
Eiköhän Aku ole vastuussa, jos Aku törttöilee. Ei se, kenelle Aku on tehnyt väärin. Lisäksi, eihän tuo ollut ainoa, jolle Aku viestitteli!
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt joku nainen tyrkyttää itseään mm Playboy- lehdessä ja tissit pitkällä, haarat levällään sekä jokaisessa sosiaalisen median formaatissa, eiköhän ole itse kerjännyt sitä että joku sanoo:"Sulla on upeat, rinnat, harrastetaanko seksiä yhdessä?" Naiset saa nykyään tyrkyttää itseään, hinkata itseään lähes julkisesti jos jonkinlaisella dildolla, ja siihen pitää suhtautua asiallisesti todeten että onpa hienoa, nuo kuvat varmasti ovat voimaannuttaneet sinua, ovat hienoja. Miehistä ei tällaista kuvastoa voi laittaa. Sääliksi käy muna-miestä, vaikka alun perin en hänestä piitannut yhtään. Mutta nyt olen kyllä hänen puolellaan. Koska kohde oli aikuinen tyrkky.
Hän tekee työtään maksullisella kanavalla. Sinne saa maksamalla mennä laittaa viestejä. Kyllä hän on lain suojaama henkilö silloinkin, vaikka harratukset/työ olisi sinun mielestäsi moraalitonta.
Akun tekoset eivät rajoitu tähän yhteen henkilöön. Heitä on monia, jotka Akusta kärsivät. Läheskään kaikki eivät levittele itseään missään.
Kyy